TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קלטורה בוחרת באורקל כספקית אסטרטגית לתשתיות ענן


קלטורה
שתי החברות הרחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן כדי להרחיב את שירותי הוידאו, כולל אספקת שירותי וידאו בשידור חי, בזמן אמת ולפי דרישה, וכן שירותי שיווק ויזואלי ללקוחות ענן אורקל, מה שיניע את התרחבותה הגלובלית של קלטורה
חברת קלטורה הישראלית (נאסד"ק: KLTR), המפתחת חווית וידאו בענן עם מיליוני משתמשים פעילים, בחרה בתשתית הענן של Oracle (OCI) כדי לתמוך בצמיחתה ולהאיץ את התרחבותה הגלובלית. על מנת לענות על הביקוש הצומח במהירות בשוק הווידיאו הארגוני, קלטורה תספק את פתרון ה-Video Experience Cloud שלה על תשתית ענן אורקל כדי להעניק חוויות וידאו בזמן אמת, בשידור חי ולפי דרישה ללקוחותיה ברחבי העולם. בנוסף, קלטורה ואורקל מרחיבות את השותפות האסטרטגית במסגרת Oracle Enterprise Manager (OEM) כדי להציע על ענן של אורקל את מלוא יכולות הווידאו של קלטורה, כגון ניהול תוכן וידאו, סטרימינג בשידור חי, ועידות בזמן אמת, נתיבי וידאו אינטראקטיביים ושיווק ויזואלי.

ארגונים בכל רחבי העולם מסתמכים על המוצרים והפתרונות של קלטורה בתחום הווידאו כדי לעבוד בצורה חכמה יותר, לשתף פעולה, ללמוד טוב יותר וליצור מעורבות של הקהל, בעזרת המערך הרחב ביותר של חוויות וידאו. גישתה של קלטורה מבוססת על 'ענן תחילה' והתמקדות במתן חוויית לקוח יוצאת דופן המבוססת על SaaS. החברה בחרה ב-OCI בשל הביצועים המעולים למחיר, הזמינות הגבוהה, האבטחה המובנית והאוטומציה המוגברת. קלטורה תפתח את מלוא חווית הווידאו הארגונית ב-OCI כדי לספק את השירותים המובילים בשוק לווידאו ארגוני, טלוויזיה בענן, סרטונים חינוכיים, אירועים וירטואליים ושירותי מדיה, כולל ממשקי API להרחבה עבור מפתחים. תשתית הרשתות של אורקל, שהיא מהירה, צפויה ולא יקרה, תאפשר לקלטורה להשיג חיסכון ניכר בעלויות היציאה לרשת ולספק עלות נמוכה של בעלות כוללת בכל האזורים.
"חוויות הווידאו זינקו באופן דרמטי בשנה האחרונה, והן מספקות לארגונים פלטפורמה חשובה להתקשרות עם לקוחות ועובדים ברחבי העולם. אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם אורקל ולספק יכולות וידאו מתקדמות אף יותר ללקוחותינו, הן על ידי פתרונות הווידאו שלנו ב-OCI והן על ידי שילוב יכולות הווידאו שלנו במוצרי אורקל שהלקוחות מכירים ואוהבים", אומר רון יקותיאל, שותף מייסד, יו"ר ומנכ"ל קלטורה. "30 אזורי הענן של OCI מספקים תשתית טובה מאוד העוזרת לנו לתמוך בפעולתנו הגלובלית. אנו מצפים שהרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם אורקל תביא להשקה משותפת של מוצרי וידאו חדשניים לארגונים וללקוחות בתחום החינוך והמדיה. בנוסף, יתרונות העלות והביצועים של OCI יעזרו לתמוך בהיקפים ובמהירות הנדרשת לנו כחלק מהצמיחה.. אורקל תתמוך במאמץ הטכני הרב-שנתי על מנת להאיץ את אימוץ OCI".
אורקל היא לקוחה של קלטורה מאז 2012. ב-2019 הכריזו אורקל וקלטורה על שיתוף הפעולה במסגרת OEM. במקור, שיתוף הפעולה השתמש בשירותי הווידאו על פי דרישה של קלטורה, וכעת הוא מורחב על מנת למנף את מלוא שירותי המדיה של קלטורה. הרחבת השותפות האסטרטגית תאפשר ללקוחות הענן לנהל את תכני הווידיאו שלהם לפי דרישה, בשידור חי ובזמן אמת, במרכז התוכן האוניברסלי של אורקל, ולהעשיר את התוכן הזה באמצעות הכלים של קלטורה. הלקוחות יכולים להציג בקלות תכני ווידאו בכל ערוץ, החל מדוא"ל ומדיה חברתית ועד לאתרי האינטרנט והבלוגים שלהם, ולקבל ניתוחים מפורטים של צפיות, התנתקויות, אינטראקציות ועוד.

"תכני וידאו שינו מאוד את האופן שבו אנו עובדים מהבית, לומדים, צורכים בידור ומתקשרים זה עם זה. אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה ארוך השנים והמוערך שלנו עם קלטורה כדי לעזור להם לספק ביצועים גבוהים יותר, אבטחה טובה יותר ויעילות תפעולית משופרת ולהרחיב את היקף השימוש ב- OCI אף יותר. מחויבותה של אורקל להפעיל את ענן חוויית הווידאו של קלטורה, בנוסף לשוק העולמי, עומדת בבסיס המחויבות ההדדית שלנו לעתיד טכנולוגיית הווידיאו", אמר דייב פרופוביץ', סגן נשיא בכיר ב-ISV Ecosystem, אורקל.
בנוסף, אורקל וקלטורה ישווקו וימכרו במשותף את כל המוצרים והפתרונות של קלטורה וכך יאיצו את התרחבותה הגלובלית של קלטורה ויספקו גישה בזמן אמת לנתונים בקנה מידה גדול. קלטורה היא חברה ברשת השותפים של אורקל Oracle PartnerNetwork (OPN), ותרחיב את שוקי היעד שלה עם אורקל. הפתרונות של קלטורה יהיו זמינים בזירת הענן של אורקל, שבה לקוחות יכולים לחפש יישומים ושירותים זמינים כדי למצוא את הפתרונות העסקיים המתאימים ביותר לארגון שלהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il