TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סולגרין ומנורה מבטחים ישקיעו כ-160 מיליון אירו באנרגיות מתחדשות באירופה


תום שפרן וגל בוגין - צילום אייל טואג
יקימו שותפות שתשקיע בפרויקטים באיטליה, יוון ומדיניות OECD נוספות באירופה
סולגרין פועלת כיום בישראל, ארה"ב, איטליה ויוון ועתה תפעל בשת"פ עם מנורה מבטחים למימון והרחבה משמעותית של עסקיה באירופה
גל בוגין, יו"ר סולגרין: "אנו מברכים על קידום הקמת שותפות עם גוף איכותי ובעל יכולות וניסיון כמו מנורה מבטחים ורואים בכך מכפיל כוח והבעת אמון בפיתוח פעילותינו בתחום האנרגיות המתחדשות באירופה, לצד גיוון מקורות המימון של החברה. הפעילות המשותפת תאפשר מימוש מהיר של תכנית ההשקעות וההתרחבות של החברה, בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה תוך מיקוד בשווקים גיאוגרפים צומחים."
תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "תחום האנרגיות המתחדשות באירופה, כמו בשאר מדינות העולם צומח בצורה משמעותית, בין היתר על רקע משבר האקלים, כאשר מדינות רבות ביבשת מסמנות יעדים אגרסיביים להגדלת השימוש באנרגיות מתחדשות על חשבון אנרגיות מזהמות. אנו מקדמים כיום צבר פרויקטים מהותי של למעלה מ-1 גיגה-וואט בשווקים בהם החברה פועלת ובכוונתנו לפעול באינטנסיביות למימוש הפוטנציאל הרב הקיים בהקשר זה".
חברת סולגרין, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות ומוחזקת בכ-50.53% ע"י ג'נריישן קפיטל, מדווחת היום כי חתמה עם קבוצת מנורה מבטחים על מזכר הבנות לא מחייב להקמת שותפות להשקעה בפרויקטים בתחום האנרגיות המתחדשות בסך כולל של עד 160 מיליון אירו.
בכוונת השותפות להשקיע בפרויקטי אנרגיה מתחדשת בתחומים של שמש, רוח ואגירה (או שילוב שלהם) באיטליה, ביוון ובמדיניות OECD נוספות באירופה, בהתאם לאלוקציה שנקבעה במזכר ההבנות, וכן, בכפוף להסכמת כל השותפים המוגבלים, תוכל השותפות לבצע השקעות (של עד 10% מהשקעות השותפות) במדינות נוספות. ההשקעות יבוצעו רק בפרויקטים שעומדים בקריטריונים מוגדרים שנקבעו במזכר ההבנות, לרבות ביחס להיקפי השקעה מירביים ותשואה מינימאלית.
השותפות תוחזק על ידי סולגרין ומנורה מבטחים, וכן על ידי השותף הכללי שיהיה חברה פרטית בבעלותה המלאה של סולגרין. הצדדים התחייבו להיקף השקעה כולל של כ-160 מיליון אירו, כאשר 60 מיליון אירו יועמדו לשותפות על ידי מנורה מבטחים, והיתרה, בסך כולל של 100 מיליון אירו, תועמד על ידי סולגרין. השקעות אלו ישמשו כהון עצמי עבור הפרוייקטים. השותף הכללי יעניק שירותים שונים, לרבות, שירותי ייזום, ניהול, פיקוח ובקרה, לפרויקטים של השותפות, ויהיה זכאי לדמי ניהול ולדמי הצלחה בשיעורים ובתנאים שנקבעו במזכר ההבנות בין הצדדים, אשר יאפשרו השאת תשואות עודפות מעבר לתשואת הפרויקט. ההשקעה של קבוצת מנורה מבטחים הנה בעיקר באמצעות כספי עמיתי ומבוטחי הקבוצה.
הסכם שותפות מפורט, אם וככל שייחתם, צפוי להיחתם בתוך 60 יום ממועד החתימה על מזכר ההבנות.
סולגרין הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באמצעות טכנולוגיית PV לטווח ארוך. החברה נמצאת בשליטת קרן האנרגיה והתשתיות ג'נריישן קפיטל. סולגרין מקדמת פרויקטים בישראל, באיטליה, יוון ובארה"ב. יו"ר החברה הינו גל בוגין, ומנכ"ל החברה הינו תום שפרן.
קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-270 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, והנה קבוצת ביטוח הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il