TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מדבקת גוף חכמה להתרעה מפני התקף אלרגיה מסכן חיים נבחרה כסטארט-אפ הזוכה בתחרות BIOMIX 2021 של טבע


קאר שולץ- קרדיט ראובן קפוצ'ינסקי
הטכנולוגיות החדשניות שיוזמים מיטב החוקרים והחוקרות הישראלים לכמה מהאתגרים הגדולים בעולם הרפואה:
מנכ"ל ונשיא טבע, קאר שולץ: "אני מאמין גדול במדע ובמדענים הישראלים"
תל אביב, 19.09.21 – בשבוע שעבר (יום שני,.2113.09) התקיים גמר תחרות Bio-Mix 2021 של פורום ה-BioInnovators של טבע.
אל שלב הגמר הגיעו חמש מתמודדות – כולן נשים, דוקטורנטיות, חוקרות צעירות ומבטיחות בתחומי מדעי החיים ורפואה – אשר חמשת הרעיונות והיוזמות המהפכניות שלהן בתחום הביוטק והביו-רפואה נבחרו על ידי צוות שופטים מכובד, וגברו בדרך על 28 חוקרים וחוקרות מבטיחים אחרים.
המיזם הזוכה הן כבחירת הקהל והן כבחירת השופטים הוא ה- EpiPatch - מדבקת גוף לטיפול מוקדם באלרגיה קשה, שיזמה רון קליינר, דוקטורנטית בתחום האימונותרפיה בבית הספר לרפואה באונ' ת"א. מדובר בגלאי משולב אפליקציה למתן התרעה מוקדמת לשוק אנפילקטי במקרה של אלרגיות מסכנות חיים: מדבקה שתוצמד לעור תכלול דטקציה תת-עורית רגישה מבוססת על מרקרים בדם שיכולים להעיד על התפתחות של שוק אנפילקטי. הסנסור המשולב יהיה מחובר לאפליקציה שתתריע לכוחות סיוע והצלה או מבוגר (במקרה של ילדים) באזור שיוכל לסייע מיד בעת גילוי אותות האזהרה.
פרויקטים נוספים הרשימו גם כן והגיעו עד הגמר: תחבושת אנטי-בקטריאלית חדשנית שתמנע זיהומי כוויות; הנדסת חיידקים שיפחיתו את הורמון הלחץ – קורטיזול; הדפסת תלת ממד של חומרים ביולוגיים כך שתהליך העבודה במעבדות ובבתי חולים יתייעל וגישה חדשנית המבוססת על בינה מלאכותית, לפיה מתן תרופות יהיה מותאם אישית על פי השעון הביולוגי של כל אדם;
פורום BioInnovators כולל השנה 33 דוקטורנטים ופוסט דוקטורנטים מצטיינים ברפואה ובמדעי החיים מאונ' תל-אביב, הטכניון, האוניברסיטה העברית בירושלים ומכון ויצמן למדע. מטרת התוכנית היא לחבר בין המעבדה לחיים האמיתיים ולגשר על הפער בין המצאה מדעית מבטיחה למוצר או תרופה היוצאים אל השוק. התוכנית נפתחה בחודש ינואר וזו השנה השנייה שלה.
החוקרים עברו במהלך השנה תהליך ייחודי של מנטורינג, סדנאות ומפגשים לפיתוח יזמות שהגיע לסיומו באירוע הגמר החגיגי של תחרות ה-Bio-Mix השנתית, בהנחיית יעקב אילון ובנוכחות פרופ' נחמן אש מנכ"ל משרד הבריאות, קאר שולץ נשיא ומנכ"ל 'טבע' ובכירים מהתעשייה, האקדמיה וקרנות הון-סיכון: ד"ר דיויד ווילסון, סגן נשיא וראש תחום גילוי תרופות במו"פ הגלובלי של טבע, פרופ' רונית סאצ'י-פאינרו, ראש המעבדה לחקר הסרטן וננו-רפואה באוניברסיטת תל אביב, פרופ' גל מרקל, מנהל מרכז דוידוף לסרטן וסגן מנהל המרכז הרפואי רבין, ד"ר ילנה נדז'יק, שותפה בקרן ההון-סיכון האירופאית NLC Health וד"ר רועי עשת, ראש תחום הנוירולוגיה והפסיכיאטריה במו"פ הגלובלי של טבע.
קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל 'טבע': ״אנו בטבע פועלים תמיד מתוך מחויבות לקידום חדשנות, שבמסגרתה אנו מפתחים פתרונות טיפוליים מקוריים עבור צרכי המטופלים שאין להם מענה מספק- בין היתר, באמצעות מגוון שיתופי פעולה שונים עם מיטב החוקרים והמעבדות ממוסדות האקדמיה המובילים בישראל". שולץ הוסיף כי "פורום BioInnovators הוא אחד הפרויקטים המרגשים והמסקרנים שלנו בטבע, התחרות משקפת את היוזמות והרעיונות המקוריים של החוקרים והחוקרות המבריקים הפועלים בישראל לפיתוח פתרונות רפואיים פורצי דרך. אני מאמין גדול במדע ובמדענים הישראלים, ואין לי ספק שדרכה של טבע עוד תצטלב עם חברי הפורום בעתיד״.
ד"ר דנה בר-און, מנהלת קשרי האקדמיה של טבע בחטיבת המו"פ הגלובלית, אמרה: "אנחנו בטבע, נרגשים להיות שותפים, זו השנה השנייה, בתהליך המשלב את הקהילה והמוחות המבריקים והצעירים של האקדמיה הישראלית, תהליך בו רעיונות מדעיים מתורגמים להמצאות ופתרונות יישומיים רפואיים. אנחנו מאמינים שהפוטנציאל הגלום בפיתוח החשיבה המחקרית-אקדמית לכדי פתרונות רפואיים ישימים הוא אדיר, בייחוד בימים אלה". בר-און הוסיפה: "מדובר בנדבך חשוב נוסף במסגרת 'טבע אקדמיה', מארג היחסים המתהדקים של טבע עם האקדמיה בישראל, הכולל כיום כבר למעלה מ-25 שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מיטב החוקרים והמעבדות בישראל ממוסדות האקדמיה הנבחרים לפיתוח משותף של תרופות אינובטיביות וביולוגיות בתחומים כמו אונקולוגיה ואימונותרפיה, מערכת העצבים המרכזית ונשימה". פרופ' ישע סיון, מחברת Digital Rosh אשר ליוותה את החוקרים מבחינת חדשנות עסקית מוסיף: "השנה, גם בעקבות הקורונה, אנו עדים לגל של יזמויות חדשניות המצמצמות משמעותית את הזמן מרעיון ליוניקורן, נראה כי עולם הביוטק עומד בפני קפיצות מדרגה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il