TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הילה מבנה תעשיה חברת הבת של מגדלי משרדים משלימה השכרת שטחים נוספים

בבניין המשרדים שלה בצור יגאל לחברות טכנולוגיה והייטק
המחיר הממוצע למ"ר בעסקאות החדשות עומד על כ-70 ₪ # בין השוכרים החדשים: אביאיישן של היזם אביב צידון המפתחת את המטוס החשמלי הראשון בעולם ו וחברת MBI העוסקת בתחום הרחפנים לתעופה אזרחית וצבאית והסמכת מפעילים.
החברות לארג'יקס, קנדו וביופרוטקט, שכבר שוכרות שטחים בבניין צמחו משמעותית עקב גיוס כספים והמשך הפיתוח העסקי שלהן בישראל ובעולם הגדילו כל אחת את היקף שטח ההשכרה שלהן בנכס
השכרת השטחים צפויה לתרום מיידית לתזרים השוטף מהנכס

חברת הילה מגדלי משרדים, חברת נדל"ן העוסקת ברכישה, ייזום ובנייה להשכרה של נכסים מניבים, מדווחת כי לאחרונה הרחיבה את שיעור ההשכרה בנכס שלה בצור יגאל לאור היותו יעד משיכה לחברות טכנולוגיה והייטק בתחומים שונים אשר יש בהם גם ממד של מעבדות מחקר ופיתוח, חדרים נקיים וכדומה. היתרון המרכזי של הנכס היא מיקומו בסמוך לערים גדולות בשרון, עם נגישות לדרכי תחבורה מרכזיות ומחוץ לפקקים ולעומסי התנועה. בנוסף הנכס מושך חברות לאור הנראות והייצוגיות של עיצוב הפנים המודרני וחדשני שלו תוך שהוא משרת את הצרכים והדרישות שלהן מבחינה תפעולית ועסקית .

בין השוכרים המהותיים ניתן למנות את:
חברת לארג'יקס השוכרת בנכס כ-900 מ"ר, שלאחרונה צמחה ב-150%, האריכה במעמד זה גם את הסכם השכירות ב-4 שנים נוספות. לארג'יקס עוסקת בפישוט תהליכי ייצור של יצרניות המייצרות מוצרים גדולים על פי דרישה (Custom Made) מפולימרים תעשייתיים. ייצור מוצרים אלה, שאינו בייצור המוני, מבוסס על עבודה ידנית המאופיינת בחוסר יעילות, זמני ייצור ארוכים ועלויות גבוהות. שוק המטרה הראשון שלה הן חברות המייצרות מכלי אחסון תעשייתיים המשמשים לאחסון נוזלים אגרסיביים (כימיקלים). החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי היזמים אמיר שילה ורונן אור שהשקיעו בחברה 1.1 מיליון דולר ולאחר השלמת סבב גיוס, גייסה החברה 2.5 מיליון דולר מחברת פלסאון ועוד מספר תוכניות במימון 50% של הרשות לחדשנות.

חברת קנדו, השוכרת בנכס כ- 650 מ"ר, השכירה שטח נוסף וגדלה ב-25%. החברה גייסה עד היום 18 מיליון דולר מקרנות הון סיכון מישראל ואירופה. קנדו הוקמה ב-2012 כחברת בוטסטראפ על ידי גולדפרב וזהר שיינין. החברה מעסיקה כ-50 עובדים בישראל, ארה"ב ובריטניה. החברה הסבה את טכנולוגיית ניטור השפכים שלה, כדי לאתר התפרצויות של נגיף הקורונה במערכות ביוב והשתלבה בתוכנית של משרד הבריאות להקמת מערך לאומי לחיזוי התפרצויות קורונה. מערכת החברה מבוססת על חיישנים שפרושים במערכות הביוב העירוניות, ועוברים ניתוח ממוחשב במטרה להציג תובנות והתראות רלוונטיות לרשויות, כגון, זיהומים, תקלות, כימיקלים שנשפכו במפעל ועוד.

חברת ביופרוטקט, השוכרת בנכס בצור יגאל כ- 650 מ"ר, גדלה בעוד 10% והאריכה את ההסכמים לשנתיים נוספות. ביופרוטרט היא חברת מיכשור רפואי ישראלית המפתחת, מייצרת ומשווקת אביזרי הגנה להגנה על רקמות בריאות הנמצאות בסמיכות לאיברים בעלי תאים סרטניים אשר עוברים טיפול קרינתי.
החברה הוקמה בשנת 2005 ויש לה אישור מכירה למוצר הדגל שלה בישראל, אירופה וכעת בתהליך לקראת קבלת אישור FDA בארה"ב.
החברה גייסה עד היום 37 מיליון דולר אמריקאי ובעלי מניותיה העיקריים הם: פרגרין, אלמדה, טריי-ונצ'ורס ומדטרוניק.
חברות חדשות שהצטרפו בימים אלו ואפיונן תואם את החברות המשכירות בבניין:
חברת אבייאשן, השוכרת בנכס בצור יגאל כ- 180 מ"ר, נוסדה בשנת 2015 ע"י עומר בר יוחאי (מנכ"ל) ואביב צידון (יזם סדרתי). החברה מפתחת מיומה הראשון מטוס נוסעים חשמלי המיועד ל-9 נוסעים, המשקיעים הראשונים בחברה היו קרנות מקומיות. ב-2019 נרכשו 70% מהחברה ע"י קרן קלרמונט הסינגפורית בהשקעה המוערכת ב-150 מיליון דולר. החברה תבצע את טיסת הבכורה שלה השנה (לאחר הצגת מודל ראשון בסלון האווירי בפריז ב-2019) ומיועדת לסיים את רישוי המטוס ב-2024. לאחרונה חתמה החברה הסכם למכירת מטוסי מטען מול חברת DHL.

חברת MBI, השוכרת בנכס כ-130 מ"ר, עוסקת בתחום הרחפנים בתעופה אזרחית וצבאית ובהסמכה של מפעילים בבעלות של יוצאי מערכת הביטחון איתמר קוהלי ובני גלברג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il