TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

OKEx מאיצה את האימוץ של NFT עם DeFi Hub, ועם NFT Marketplace


OKEX
OKEx ממשיכה במחויבות שלה לקדם את תעשיית המטבעות הקריפטוגרפים ולביזור השוק הפיננסי עם ההשקה של DeFi Hub
ויקטוריה, סיישל, 2 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

OKEx, www.okex.com, בורסה מובילה בעולם לספוט ונגזרים של מטבעות קריפטו, הכריזה על ההשקה DeFi Hub, אקו סיסטם מבוזר לנכסים דיגיטליים. הפלטפורמה נכון להיום מציעה שני מוצרי ליבה: את NFT Marketplace (אסימונים ללא החלפה) ואת DeFi Dashboard.
פלטפורמת ה-NFT מקצה לקצה, NFT Marketplace, נבנתה להעצמת יוצרים וכהשראה לאספנים. באמצעות הפלטפורמה כל אחד יכול ישירות לרכוש, למכור ולסחור בנכסי NFT, עם עלות נמוכה במיוחד המשולמת ל-OKEx. מה שהופך את NFT Marketplace לייחודית אף יותר הוא שכל אחד יכול להשתמש בפלטפורמה גם כדי להטביע NFT משלו, ומכל סוג, וזאת על ידי שימוש בטכנולוגיית בלוקצ'יין המבוססת על OEC או אתריום.
NFT חדשים יהיו זמינים למכירה ב-NFT Marketplace וליוצרים ניתנת בגמישות לקבוע עלויות תמלוגים משלהם. OKEx, שמחויבת להגן על האינטרסים של היוצרים, תעביר את דמי התמלוגים ליוצרים בכל עסקה שתבוצע לאחר מכן בשוק המשני של NFT Marketplace. בנוסף, NFT Marketplace מאפשרת למשתמשים לייבא NFT שיוצר בכל פלטפורמה אחרת נתמכת.
גם DeFi Hub מציעה דרך לבדוק ולנהל את הנכסים מבוזרים ברשתות בלוקצ'יין עיקריות ובאמצעות פרוטוקולי DeFi. ב-DeFi Dashboard מוצג הפורטפוליו כולו, אבל אפשר לבחון גם תצוגות נפרדות עבור כל פריט אספנות דיגיטלי.
"הפופולריות של שוק ה-NFT צומחת בקצב מהיר, והיא יוצרת צורך למערכת מקיפה לניהול ה-NFT", אמר לניקס ליי, דירקטור ב-OKEx.
"בתוך DeFi Hub יצרנו את NFT Marketplace שתאיץ את אימוץ ה-NFT מכיוון שיהיה קל מתמיד ליצור, להחליף ולמכור NFT. אנו שמחים גם להשיק את DeFi Dashboard כדי להביא שיפורים נחוצים ביותר לוויזואליזציה שהמשתמשים רוצים עבור פורטפוליו המטבעות הקריפטוגרפים שלהם", הוא הוסיף.

אודות OKEx
OKEx, שנוסדה בשנת 2017, היא זירת המסחר הגדולה והמגוונת ביותר בעולם של מטבעות קריפטו. OKEx אימצה טכנולוגיית בלוקצ'יין חדשנית כדי לעצב מחדש את המערכת האקולוגית הפיננסית ומציעה כמה מהמוצרים, הפתרונות וכלי המסחר המגוונים והמתוחכמים ביותר בשוק. עם מגוון רחב של מוצרים ושירותי קריפטו, מחויבותה הבלתי מעורערת לחדשנות, ופעילותה המקומית כדי לשרת את משתמשיה טוב יותר, OKEx שואפת להסיר חסמים פיננסיים ולממש עולם של הכללה פיננסית לכולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il