TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת אנוטקה, יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים, תשווק בבלעדיות בישראל את יקב הבוטיק היווני דומיין סקורס


DOMAINE SKOURAS צילום: יח"צ חו"ל
אחד מיקבי הבוטיק היוונים הבולטים המייצא את תוצרתו למדינות רבות ברחבי העולם.
חברת אנוטקה, יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים, תשווק בבלעדיות בארץ את יקב הבוטיק היווני SKOURAS DOMAINE

אנוטקה, תשווק בשלב ראשוני קולקציה של כ- 7 יינות מהיקב: לבנים, אדומים ורוזה, אשר יהיו זמינים במסעדות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ, בטווח מחירים רחב, החל מ- 59 ₪ לבקבוק ועד ל- 550 ₪ לסדרת הפרימיום. מדובר ביקב צעיר ובועט שמייצר יינות איכותיים עם טביעת חותם הייחודית למקום ובשילוב מעניין של זנים נפוצים עם זנים מקומיים כמו אגיוריטיקי ומוסקפילרו.

מחברת אנוטקה נמסר: "אנו שמחים לצרף את יקב סקורס, לפורטפוליו הרחב של חברתנו ולאפשר לצרכן הישראלי להתוודע לאחד היקבים המסקרנים בעולם. תקופת הקורונה בשנה וחצי האחרונות תרמה לפתיחותו ולהעמקתו של הצרכן הישראלי בתחומי הקולינריה והמשקאות, כך שקיים מקום מכובד לנוכחותם של יקבי בוטיק, הזוכים לצמיחה מתמדת משנה לשנה".

עוד הוסיפו בחברה, "עולם היין היווני מביא עמו ניחוחות ים תיכוניים התואמים לחיך הישראלי ולתנאי מזג האוויר המתקיימים בארץ. השקה זו מתקיימת בתזמון מושלם ובסמיכות לחגי תשרי, כך שאנו צופים לגידולי שיא בצריכת יינות מיובאים מיוחדים. מנעד המחירים ביקב זה רחב, כך שכל אחד יוכל למצוא את האופציה המועדפת עליו ויקבל תמורה גבוהה ומשתלמת במיוחד למחיר".


אודות יקב דומיין סקורס

יקב Skouras הוקם ב Malandreni על ידי ג'ורג' סקורס בשנת 2004 .

לאחר לימודים באוניברסיטת דיז'ון אשר בבורגון בצרפת, התנסה cמספר יקבים בצרפת, איטליה ויוון. לאחר מספר שנים הבשיל החלום והוחלט להקים את יקב הבוטיק באזור היין המוערך Nemea בעיירה Gimno . עם השנים הופך היקב לאחד השמות המוכרים והמוערכים ביוון.

היקב הוא מתקן ייצור יין אולטרה מודרני, עם ארכיטקטורה יוונית אלגנטית, שנועד להבטיח: נהלים נכונים ויסודיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל ההיבטים של ייצור ובקבוק יין, חוויה מהשורה הראשונה למבקרים המבקשים להיחשף לתרבות היין והאירוח.

אולם קבלת הפנים המשוכלל לענבים, כולל בתי בד מודרניים ביותר עם יכולת ריסוק של 800 טון. ציוד היקב הוא ברמה בינלאומית, עם כ- 80 מכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה לתסיסה. במרתף המרשים של אלף החביות יש טמפרטורה קבועה של + 14 מעלות צלזיוס ולחות של 70% , שם היינות מיושנים בתנאים אידיאליים. האיכות הגבוהה של יינות היקב מובטחת על ידי זמן, סבלנות, ניסיון וניסיונות טעימה מרובים.


אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלותה של משפחת חינאווי.

החברה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המצליח סן מיגל ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il