TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות: "תקציב המדינה כפי שמוגש היום לאישור הממשלה יוצר אזרחים סוג ב' ללא זכויות"


לוגו ההסתדרות
ספר התקציב וחוק ההסדרים לא כוללים אף חלק מ"התוכנית הלאומית" לרשת ביטחון סוציאלי לעצמאים
הממשלה מתכנסת לאשר את הצעת תקציב המדינה; רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות: "תקציב המדינה כפי שמוגש היום לאישור הממשלה יוצר אזרחים סוג ב' ללא זכויות"
ספר התקציב וחוק ההסדרים לא כוללים אף חלק מ"התוכנית הלאומית" לרשת ביטחון סוציאלי לעצמאים, ובתקציב אין שום בשורה לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שעדיין מתמודדים עם השלכות המגפה והפחד מהגבלות נוספות שיגיעו בשבועות הקרובים בעקבות העלייה בתחלואה.

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות: "ההתעלמות מחצי מיליון משפחות של עצמאיים בישראל שיישארו שוב ללא כל רשת ביטחון, היא יריקה בפרצופם והתעלמות מהמכה הקשה שספגו העצמאיים והמשק הישראלי כולו בשנתיים האחרונות. מדובר בחוסר הבנה בסיסי באופן בו שומרים על יציבות המשק, והעצמאיים נזרקים שוב ללא כל הגנה מהממשלה שהגדירה עצמה ממשלה של שינוי.

אנו קוראים לחברי הממשלה לעצור, להבין שהעצמאיים הם אלו ששומרים על המשק הישראלי מקריסה, והעברת תקציב תוך התעלמות מוחלטת מכמעט חצי מיליון אזרחי המדינה שיישארו חשופים לכל פגיעה תמוטט משפחות.

יש פתרון שיוכל למנוע זאת, והוא אינו כולל התעלמות ויצירת אזרחים סוג ב' שנותרים ללא זכויות. אל תפקירו את סקטור העצמאיים בישראל! הממשלה מתפארת בהורדת רגולציה לעסקים, אבל בפועל נותרנו ללא כל בשורה בתקציב הקרוב! נמשיך להילחם על הזכויות שלנו.

אני קורא לממשלה שלא לייצר עוד עניים חדשים למוטט משפחות, אלא לפעול למען שמירה על המשק הישראלי כולו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il