TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מודי'ס מעלה את הדירוג הבינלאומי של חברת ביטוח האשראי בססח ל-A2


חגית ציטיאט לוין. צילום מיה כרמי-דרור
חגית ציטיאט-לוין, מנכ"לית בססח: "זו הבעת אמון בבססח ובמשק הישראלי. הובלנו במשבר הקורונה קו בלתי מתפשר לקבלת ערבויות המדינה על מנת לאפשר לעסקים המשך סחר ומניעת מחנק אשראי"

זהו דירוג בינלאומי גבוה במיוחד והוא דומה לדירוג הבנקים הישראלים

חברת הדירוג הבינלאומית מודי'ס (Moody's) העלתה לבססח, חברת ביטוח האשראי המובילה בישראל, את דירוג האשראי הבינלאומי מ- A3 ל-A2 (מקביל לדירוג A ב-S&P) עם אופק יציב. מדובר על הישג מרשים ביותר לחברה ישראלית המציב את בססח בשורה הראשונה עם חברות ביטוח אשראי זרות המובילות בעולם. דירוג מודי'ס A2 לבססח מאפשר ללקוחותיה ליהנות לא רק מיציבות פיננסית של המבטח אלא גם ממחירי אשראי נמוכים יחסית הנובעים מהקצאת ההון המופחתת של הבנקים עקב הדירוג הגבוה.

מודי'ס הסבירה כי העלאת הדירוג בעת הזו משקף את הפרופיל הפיננסי החזק ואת הביצועים היציבים של בססח לאורך תקופה ארוכה, ובייחוד בתקופת משבר כלכלי נרחב שהתפתח בעת התפרצות הקורונה. מעמדה המוביל של בססח בשוק ביטוח האשראי מתבטא בין היתר בהון האיתן שלה, רווחיותה הטובה והעקבית על פני מחזורי העסקים, תיק הסיכונים המבוזר, הגמישות החיתומית הגבוהה, הקשר החזק עם מבטחי המשנה בעלי דירוגי האשראי הגבוהים, נתח השוק הגדול של החברה ותמיכת בעלי המניות (בבעלות משותפת חצי חצי: Euler Hermes, חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם מבית Allianz, והראל ביטוח ופיננסים, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל).

חגית ציטיאט-לוין, מנכ"לית בססח, ציינה: "העובדה כי בעת הזו בחרה מודי'ס להעלות את הדירוג של בססח מהווה הבעת אמון בבססח ובמשק הישראלי, הדירוג משקף את חוסנה ויציבותה של החברה. בססח עובדת כבר שנים בשוק הישראלי והבינלאומי, והוכיחה את עצמה כחברה שמציעה מוצר יעיל למבוטחיה, אשר מהווה מנוף לצמיחה והגנה אפקטיבית במיוחד ברגעי משבר. דוגמה לכך ניתן לראות במהלך משבר הקורונה, אז הובילה בססח קו בלתי מתפשר לקבלת ערבויות המדינה ולשימור קווי ביטוח האשראי שהיו קיימים ערב המשבר, על מנת לאפשר לעסקים המשך סחר ומניעת מחנק אשראי".

עוד הוסיפה ציטיאט-לוין "הדירוג הגבוה מאוד מאפשר לנו להרחיב את שיתופי הפעולה עם המדינה והמערכת הפיננסית, ובכך להציע מימון הון חוזר וניכיונות בעלות מופחתת לחברות. הלקוחות נהנים משקט נפשי לצד האפשרות להגדלת מקורות המימון שלהם או של הלקוחות שלהם. אנחנו נמשיך להוביל ולהוות מנוף לביצוע עסקאות מסוגים שונים עבור חברות במשק".


אודות בססח
בססח - חברת ביטוח סיכוני אשראי וסחר חוץ המובילה בישראל מבטחת עסקאות אשראי בשוק המקומי וסחר חוץ ב-140 מדינות. בססח מקנה ליצואנים ולספקים בשוק המקומי הגנה מפני אי תשלום החובות על ידי הלקוחות, ושירותים משלימים כמו: ביטוח עסקאות מורכבות לטווח קצר או בינוני, הנפקת ערבויות מסוגים שונים לעסקאות בישראל ובחו"ל, תכניות מימון על בסיס ביטוח האשראי ("ניכיון חייבים"), ביטוח עלויות ייצור וביטוח מקדמות לספקים. בנוסף לדירוגה הבינלאומי, החברה מדורגת Aa2 עם אופק יציב על ידי מידרוג. בססח הינה החברה המובילה בישראל לביטוח אשראי ונמצאת בבעלות משותפת של הראל השקעות ושירותים פיננסים ושל יולר הרמס, ענקית ביטוח האשראי האירופאית מקבוצת Allianz.
אתר האינטרנט של החברה: http://icic.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il