TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הנהלת חברת הטכנולוגיה ביו דבש


לוגו הבורסה
פתחה הבוקר את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב
הבוקר (29.7.21) פתחה הנהלת ביו דבש את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך.

ביו דבש עוסקת בפיתוח תהליך תעשייתי לייצור דבש מתורבת, שהינו דבש המיוצר מצוף בתנאי מעבדה, באופן מנותק ובלתי תלוי בדבורה. הדבש שמפתחת החברה יהיה דומה בהרכבו לדבש טהור מדבורים, וניתן יהיה לייצרו באופן רציף כל השנה, ללא תלות בשינויי אקלים ומבלי לגרום להרג ולפגיעה באוכלוסיית הדבורים הנמצאת בסכנת הכחדה. החברה נמצאת בשלבים ראשוניים של פעילותה, והגישה בארה"ב בקשות לרישום פטנטים על בסיס הטכנולוגיה של החברה.

בחודש יוני דיווחה החברה על הצלחה משמעותית בתהליך ייצור דבש מתורבת, לעבר פיתוח יכולת ייצור תעשייתית, וכן התקשרה בהסכם מחקר ורישיון עם חברת המסחור "ידע" של מכון וייצמן, לשם שיתוף פעולה מחקרי לייצור מוגבר של צוף טבעי ממקור צמחי.

החברה מוזגה במאי 2021 לתוך חברת וואיטסטון הבורסאית שבשליטת עדי צים.

מניות החברה הצטרפו ב- 1 ביולי, 2021, במסגרת המסלול המהיר למניות ותיקות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א-טכנולוגיה ות"א גלובל-בלוטק.

אופיר דבש, מנכ"ל החברה אמר: "חברת ביו דבש בע"מ נרגשת לפתוח את המסחר בבורסה הישראלית בתל אביב. ביו דבש גאה להיות חלוצה ולהוביל את ישראל והעולם בפיתוח מוצרים חדשניים, פורצי דרך וברי קיימא ובראשם פיתוח דבש מתורבת. כל זאת כחלק מחזון החברה לקדם מהפכה בדרך בה אנחנו מייצרים את מזוננו על ידי טכנולוגיות ירוקות ששומרות על איזון אקולוגי ומאפשרות קיימות."

קובי אברמוב, מנהל יחידת המחקר של הבורסה, אמר: "הגידול במספר ההנפקות ומגוון החברות החדשות שהצטרפו לבורסה מהתחומים שונים, הביא את הבורסה לפתוח ענפים חדשים, על מנת לרכז את החברות העוסקות באותו תחום פעילות תחת אותו ענף ובתחילת יוני השנה השקנו את ענף הפודטק הצומח, אשר ביו דבש היא אחת מבין 9 החברות הנכללות בענף זה בשווי כולל של יותר ממיליארד ₪. אנו מאמינים כי נמשיך לראות חברות נוספות שפועלות במגוון הסקטורים, אשר מגיעות לבורסה לניירות ערך, הבית של הכלכלה הישראלית, ובכך משקפות את צמיחת המשק הישראלי ומאפשרות לציבור המשקיעים ליהנות מפירות ההצלחה שלהן. אני מאחל להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה כחברה ציבורית והצלחה בפיתוח המוצר המאפשר שמירה על אוכלוסיית הדבורים, הנמצאת בסכנת הכחדה וזאת לטובת השמירה על האיזון האקולוגי בטבע."

בתמונה מימין לשמאל: חני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית; אסף אברמוב, יועץ משפטי ביו דבש; אפרת דבש ריזנפלד, סמנכ"לית טכנולוגיות ביו דבש; אופיר דבש, מנכ"ל ביו דבש; אריק קאופמן, מייסד ביו דבש וקובי אברמוב, מנהל יחידת המחקר של הבורסה.

קרדיט צילום: קובי וולף


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il