TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רני צים מרכזי קניות מרחיבה את תחומי פעילותה - נכנסת לתחום של ייזום והקמה של פרויקטי מגורים בחברה הערבית


שטח הפרויקט - פארדיס - צילום איתי שליין
החברה זכתה במכרז להקמת 36 יחידות דיור בפארדיס; סך הרווח הצפוי מהפרויקט עומד על כ-10 מיליון שקל
בכוונת החברה להקים מאות יחידות דיור בחברה הערבית בשנתיים הקרובות
רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "הכניסה לתחום המגורים בחברה הערבית, היא התפתחות טבעית עבורנו ומהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בחברה הערבית, תחום שיש לנו בו מערכת קשרים רחבה, ניסיון בשטח וידע שנצבר לאורך שנים. החברה מתכוונת, בין היתר, ליזום עסקאות משולבות מסחר ומגורים ושמחה על הזכייה במכרז של רשות מקרקעי ישראל. כפי שאנו מביאים לחברה הערבית את בשורת המרכזים המסחריים האיכותיים, אנו מתכוונים גם לפעול באותה האינטנסיביות לפיתוח וקידום פעילות המגורים".
יואב קפלן, סגן יו"ר הדירקטוריון רני צים מרכזי קניות: "כניסתנו לתחום הייזום למגורים בחברה הערבית מגיעה לאחר תהליך בחינה ממושך והבנה כי ביכולתנו לנצל את יתרונותיה היחסיים של רני צים מרכזי קניות לקידום התחום. פרויקט פארדיס עליו אנחנו מודיעים היום הינו רק סנונית ראשונה לפרויקטים רבים שהקבוצה תפעל לקדם בחברה הערבית".
חברת רני צים מרכזי קניות מרחיבה את תחומי פעילותה. החברה מעדכנת היום על כניסה לתחום פעילות נוסף של ייזום והקמה של פרויקטי בנייה רוויה למגורים בחברה הערבית, תוך ניצול הידע שהצטבר בחברה בכל הקשור לפרויקטים בחברה הערבית.
בכוונת החברה להקים מאות יחידות דיור בחברה הערבית בשנתיים הקרובות. לצורך קידום פעילות זו, תוקם חברה שתפעל בתחום זה ותוחזק ב-86% ע"י חברת בת של רני צים מרכזי קניות. 10% יוחזקו ע"י איתי שליין, יזם בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן והבנה עמוקה בתחום המגורים בחברה הערבית, שיכהן כמנכ"ל החברה המשותפת. יתרת ה-4% יוחזקו ע"י מר איימן סייף, לשעבר מנהל הרשות לפיתוח כלכלי בחברה הערבית וכן לשעבר פרויקטור הקורונה בחברה הערבית, שיכהן כיו"ר דירקטוריון החברה המשותפת.
בתוך כך, החברה מעדכנת כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית 36 יחידות דיור בשני מתחמים בבניה רוויה בפארדיס, המשתרעים על שטח כולל של כ-6,100 מ"ר, בקרבה ליציאה לכביש 6. להערכת החברה, תחילת ביצוע עבודות ההקמה בפרויקט, בכפוף לקבלת היתרי בניה, תהיה בתוך 12 חודשים ממועד החתימה על הסכם החכירה, וסך הרווח הצפוי מהפרויקט (לפני מיסים על ההכנסה) יעמדו על כ-10 מיליון שקל. בכוונת החברה המשותפת לבנות 4 וילות ו-32 דופלקסים.
החברה הערבית מהווה כ-22% מהאוכלוסייה הכללית ולפי הערכות נדרשות התחלות בניה של כ-13 אלף יחידות דיור בשנה כדי לענות על הביקושים בערים בחברה הערבית. בשנים האחרונות אושרו מספר תמ"לים בערים ערביות כש-40%-60% היו בבעלות מדינה ו/או בעלות פרטית. מלאי גדול של קרקעות פרטיות זמין לעסקאות. מתחילת 2021 ועד למועד השיווק של פארדיס לא שווקו קרקעות בחברה הערבית ליזמים על ידי רמ''י.
רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל ומונה 7 מרכזים מסחריים פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. בנוסף, הקבוצה מקדמת פרויקטים מסחריים בחברה הערבית ביניהם פרויקטים בטירה, טמרה, טייבה, אום אל-פאחם ורהט, בהיקף כולל של כ-41.5 אלף מ"ר.
קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו, וכן בתחומי האנרגיה והאשראי החוץ בנקאי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il