TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חב' הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות מודיעה על הזמנה מסחרית מלקוח ראשון בארה"ב ל- ™ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שלה‎‎


בועז נוי CEO NextFerm
חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה היום על קבלת הזמנה מסחרית מלקוח ראשון בארה"ב ל- ProteVin™. הזמנה ראשונה זו, בסך כ- 70 אלף דולר, הינה ממותג חדשני בתחום אבקות חלבון טבעוניות לספורטאים בארה"ב.


בכך משלימה החברה אבן דרך שנייה מבין שלוש לקראת השקה מסחרית של החלבון בשנת 2022

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אנו שמחים להודיע על הזמנה מסחרית ראשונה לחלבון הטבעוני שלנו, ועל השגת אבן דרך מהותית נוספת לקראת השקה ומסחור החלבון בשנת 2022. ההזמנה, שהתקבלה מוקדם מהמתוכנן, מהווה הבעת אמון חזקה מצד לקוח, אשר הביע רצונו להשיק ראשון בארה"ב אבקת חלבון טבעונית מבוססת ™ProteVin. זוהי סנונית ראשונה של הכרה ביתרונות היחודיים של ProteVin™ המאפשר לראשונה, לייצר תחליפי חלבון טעימים בעלי ערך תזונתי דומה לחלבון מן החי. לאור ההתקדמות מול לקוחות פוטנציאליים, אנו מצפים לקבלת הזמנות נוספות, ומתקדמים להתקשרות עם יצרן משנה, עד סוף 2021."



וולטר רוס, בעלי חברת PrimaLife Nutrition, מסר: "בכוונתי לקדם את ™ProteVin במספר רב של ערוצי שיווק, לרבות פלטפורמות דיגיטל ורשתות קמעונאיות. כבעל רקע והכשרה בתחום תזונת ספורטאים אני מוצא ב- ™ProteVin חלבון בעל ערך רב, בעיקר בשל דרגת הקיימות הגבוהה והפרופיל התזונתי של המוצר. היכולת לבנות פורמולה ממקור יחידני, המספק את כל הצרכים התזונתיים עם נעכלות מושלמת והינו גם ידידותי לסביבה, הופך את ™ProteVin בעיני לפתרון מלא. אני מאמין שפרופיל הטעם הניטרלי שלו וחיי המדף הארוכים יהפכו את היישום הטכנולוגי של המוצר לעניין מעשי, שיוביל להמשך צמיחת הביקוש עבורו."



ההזמנה הינה לכמות של כ- 4.7 טון חומר גלם באבקה, בהיקף כספי של כ- 70 אלף דולר. המזמין הינו PrimaLife Nutrition, מותג חדש אשר פועל להיות הראשון המשיק בארה"ב אבקת חלבון טבעונית המבוססת על ProteVin™ אשר תספק לספורטאים לראשונה אבקת חלבון טבעונית עם ערך תזונתי כמו באבקות מבוססות חלבון מן החי ובטעם מעולה.

הזמנה זו מהווה עמידה באבן הדרך השנייה מתוך שלוש אבני הדרך שהציבה החברה עד לסוף שנת 2021 על פי תוכניתה האסטרטגית לקראת מסחורו המתוכנן של החלבון בשנת 2022, ואספקתה ללקוח צפויה, בהתאם, בתחילת שנת 2022. לאור אינדיקציות מלקוחות פוטנציאליים נוספים, החברה מצפה לקבל הזמנות נוספות של ProteVin™ עד סוף 2021.

בצד הייצור, החברה בוחנת בימים אלה מספר יצרני משנה פוטנציאליים מובילים בתעשיית המזון, ומתקדמת כמתוכנן להתקשרות עם יצרן משנה שייבחר עד סוף 2021.

אודות נקסטפרם טכנולוגיות

נקסטפרם טכנולוגיות, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (נקפר(TASE:NXFR/ היא חברת פוד-טק העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תחליפי חלבון ורכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) למגוון שימושים לשוק המזון, תוספי התזונה ולשוק הצומח של תחליפי חלבון מן החי.

מוצר הדגל שמפתחת נקסטפרם הואProteVin™ , תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון צמחי. ProteVin™ מיועד למגוון הקטגוריות בשוק תחליפי החלבון הנאמד בכ- 13 מיליארד דולר עם צמיחה שנתית של כ- 10%, כולל שוק תחליפי בשר, תחליפי חלב ופורמולות אבקתיות לשוק התינוקות, לשוק ה- Well Being ולשוק הספורטאים. החברה נערכת למסחורו בארה"ב בשנת 2022.

מוצר נוסף בשלבי מכירות הינו ®Astaferm, נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים שנמכר בארה"ב מסוף 2020, בשיתוף פעולה עם מותגים ותיקים ומובילים בשוק תוספי המזון בארה"ב וקיבל ביולי 2021 היתר שיווק בקנדה.

לחברה מוצרים נוספים אשר מוסחרו ל- Lallemand תאגיד הענק הבינלאומי בתחום השמרים.

לפרטים נוספים באתר החברה: www.nextferm.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il