TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סאני, מקבוצת לפידות קפיטל, מדווחת על תוצאות הרבעון השני והחציון הראשון לשנת 2021


סאני
זינוק ברבעון של 44.9% ב-EBITDA ל-17.9 מיליון ₪ על רקע שיפור משמעותי בשיעורי הרווחיות וגידול במכירות רשת החנויות של סאני תקשורת
ההכנסות ברבעון עלו ב-5%, לסך של כ-220 מיליון ₪.
הרווח הנקי, פרופורמה, ברבעון עמד על 4.6 מיליון ₪, לעומת 1.1 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-30.4 מיליון ₪, עלייה של 54% בהשוואה לרווח גולמי של 19.7 מיליון ₪.
ה-EBITDA ברבעון הסתכמה בכ-17.9 מיליון שקל, עלייה של 44.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
במהלך הרבעון השני, ביצעה סאני מהלך של מיחזור החוב, במסגרתו גייסה כ-150 מיליון שקל בשתי הלוואות בנקאיות שוות, שקלית וצמודה, במח"מ של 4.5 שנים.
מנכ"ל סאני תקשורת, אלי לביא: "סאני מראה עוצמה משמעותית ברבעון הנוכחי, עם עליות מרשימות במכירות, ברווח הגולמי והתפעולי ובמדדים התפעוליים. כל זאת חרף משבר השבבים הגלובלי, ההאטה המורגשת ביצור המתלווה למשבר וכמובן – משבר הקורונה".
סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות קפיטל, חברה מובילה בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת הענקית הדרום קוריאנית סמסונג, המספקת פתרון תקשורתי כולל ללקוחותיה במגוון רחב של ערוצי מכר, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה של 2021.
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2021 הסתכמו בכ-220 מיליון שקל, עלייה של 5% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכמו בכ-210 מיליון שקל. העלייה בהכנסות התרחשה על-אף שברבעון המקביל אשתקד השיקה החבר החברה סדרת מכשירים חדשה, בעוד שברבעון האחרון לא הייתה השקה. המחסור בשבבים בתעשיית האלקטרוניקה העולמית הוביל לעיכוב בייצור ואספקה של מכשירים מסדרות מוצרים מסוימות, אולם סאני מקבלת סחורה כיבואן רשמי ולכן עד עתה ההשפעה של אירוע זה על פעילות החברה לא הייתה מהותית.
הרווח הגולמי ברבעון השני לשנת 2021 הסתכם בכ-30.4 מיליון ₪ (כ-13.8% מסך ההכנסות), עלייה של 54% בהשוואה לרווח גולמי של 19.7 מיליון ש"ח (כ-9.4% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע מהגידול במחזור המכירות ומעלייה בשיעורי הרווח הגולמי הנובע ממכירות המכשירים והחלפים, מהרחבת רשת החנויות שמשפיעה לחיוב וכן מגידול במכירות בסניפים בהם שיעור הרווח הגולמי גבוה יותר.
ה-EBITDA ברבעון השני לשנת 2021 הסתכם בכ-17.9 מיליון שקל (כ-8.1% מסך ההכנסות), עלייה של 44.9%בהשוואה ל-EBITDA ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ-12.4 מיליון שקל (כ-5.9% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2021, הסתכם ה-EBITDA של סאני בכ-39.6 מיליון שקל, צמיחה של 54% לעומת ה-EBITDA בתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך הרבעון השני, ביצעה סאני מהלך של מיחזור החוב, במסגרתו גייסה כ-150 מיליון שקל בשתי הלוואות בנקאיות שוות, שקלית וצמודה, במח"מ של 4.5 שנים. הריבית בהלוואה הצמודה נקבעה על 0.3%, ובהלוואה השקלית על 2.15%. בתמורה שהתקבלה פרעה החברה את אגרות החוב שהונפקו ב-2015, שהיו צמודות למדד ונשאו ריבית של 2%.
החלפת האג"ח בחוב בעל שיעור ריבית נמוך יותר ואטרקטיבי, צפוי לחסוך לחברה עד פירעון מלא של ההלוואה הוצאות ריבית של כ-7 מיליון שקל. כתוצאה מהפדיון מוקדם לאגרות החוב מסדרה י"א', בוצעה הפחתה מלאה של יתרת ניכיון האג"ח (שטרם הופחת עד 30.6.2021) , שהובילה להוצאות מימון חשבונאיות, חד פעמיות , לא תזרימיות של כ-23.7 מיליון שקל. (כ- 18.8 מיליון ₪, נטו, בנטרול השפעת המס).
הרווח הנקי פרופורמה של סאני ברבעון השני ללא השפעת הפירעון המוקדם של אגרות החוב, נאמד בכ-4.6 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יתרות המזומן של סאני בסיום הרבעון השני הסתכמו בכ-134 מיליון שקל
קבוצת לפידות קפיטל הינה חברת השקעות מובילה המתמחה במגוון רחב של תחומים בארץ ובחו"ל. מלבד שליטתה בסאני תקשורת, לה זיכיון בלעדי מחברת סמסונג הבינלאומית למכירה בשוק בפתוח, קבוצת לפידות מחזיקה גם באפריקה השקעות ואפריקה מגורים.
מנכ"ל סאני תקשורת, אלי לביא: "סאני מראה עוצמה משמעותית ברבעון הנוכחי, עם עליות מרשימות במכירות, ברווח הגולמי והתפעולי ובמדדים התפעוליים. כל זאת חרף משבר השבבים הגלובלי, ההאטה המורגשת ביצור המתלווה למשבר וכמובן - משבר הקורונה. סאני תמשיך למכור את מוצרי סמסונג האהובים לקהל הישראלי ובוחנת כל העת אופציות ודרכים נוספות להמשיך להתחזק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il