TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת רימון השלימה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) של מניות וגייסה 250 מיליון שקל


shutterstock
ההנפקה בוצעה לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל (אחרי הכסף)
קבוצת התשתיות והאנרגיה רימון השלימה הנפקה ראשונית לציבור (IPO), ובימים הקרובים יחלו מניות החברה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, גייסה החברה סכום של 250 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל (אחרי הכסף) ונטלו בה חלק גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון הישראלי, כאשר חברת הפניקס הינה המשקיע המוסדי הגדול בחברה. כפי שעדכנה החברה בתשקיף ההנפקה, בכוונתה לגייס הון שישמש אותה לתמיכה בצמיחה הצפויה בשנים הקרובות בפעילות בישראל ובחו"ל.

את ההנפקה הובילו חברות החיתום אפסילון חיתום והנפקות בע"מ, פועלים אי.בי.אי – חיתום והנפקות בע"מ ולאומי פרטנרס חתמים בע"מ, ומלווים משרד עוה"ד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות', משרד Deloitte – בריטמן, אלמגור, זהר ושות', רואי חשבון וחברת הייעוץ בטא פייננס.

קבוצת רימון, שנוסדה בשנת 1997, הינה חברת התשתיות המובילה בישראל בפרויקטים תת קרקעיים ייחודיים, ספקית המים הפרטית הגדולה בישראל ושחקנית בולטת בייזום פרויקטים בתחום האנרגיה. לרימון ארבעה מגזרי פעילות: (1) תשתיות ישראל – החברה המובילה בביצוע פרויקטים לפיתוח תשתיות זורמות, תחנות שאיבה ומאגרי מים; (2) תשתיות חו"ל – תחום המהווה מנוע צמיחה חשוב של החברה לשנים הקרובות, ובמסגרתו יש לחברה צבר של שני פרויקטים בהיקף של כ-700 מיליון שקל להקמת תשתיות מים באפריקה; (3) יזמות מים – הקבוצה הינה ספקית המים הפרטית הגדולה בישראל, והיא מספקת כ-40 מיליון מ"ק בשנה, ובנוסף הייתה מעורבת בהקמה, ניהול ותפעול של עשרות מתקנים לטיפול במים בישראל, והיא הבעלים של 10 ישויות מים (מתוכן 2 בהקמה) לאספקת מי שתיה, מי קולחין ומי תהליך למגוון לקוחות מוניציפאליים, תעשייתיים ובחקלאות; (4) יזמות אנרגיה – במגזר זה החברה פועלת במספר תתי פעילויות: חלוקת הגז (בעלות זכיינות החלוקה באזורי הצפון וירושלים); חלוקת חשמל; ייזום של מתקני קוגנרציה (בהפעלה מסחרית, בהקמה ולקראת הקמה של פרויקטים בהיקף של כ-33 מגה וואט, ופרויקטים נוספים בייזום בהיקף של כ-80 מגה וואט), בתחום הסולארי (כוללת, בין היתר, כ-16.4 מגה וואט מתקנים סולאריים פעילים ומניבים, בהקמה ולקראת הקמה, על גבי מאגרי מים ועל גגות, כ-70 מגה וואט בייזום, ופעילות נוספת באיטליה וברומניה).

הקבוצה רשמה צמיחה של למעלה מ-50% בשנתיים האחרונות בהכנסותיה, שהסתכמו בשנת 2020 בכ-364.5 מיליון שקל וב-EBITDA שעלה לסך של כ-50.3 מיליון שקל (הנתונים כוללים איחוד יחסי של חלקה של רימון באחזקותיה השונות). כמו כן, לקבוצה צבר הזמנות בתחום תשתיות ישראל ותשתיות חו"ל, העומד נכון ליום 31.12.20, על סך של כ-1.6 מיליארד שקל וזרם הכנסות קבוע של 72 מיליון שקל בשנה מנכסים בבעלות ובהפעלה שצפוי, להערכת החברה, לצמוח לכ-150 מיליון שקל תוך כשנתיים על בסיס ההשקעות, אשר נמצאות בהליכי ביצוע נכון למועד זה.

קבוצת רימון פועלת במודל של "ONE STOP SHOP" והינה בעלת תשתית איתנה, אשר מאפשרת הימצאות בכל שרשרת הערך: התמחות בפרויקטים בתחום תשתיות תת קרקעיות, בעלות ב-10 ישויות מים (מתוכן 2 בהקמה), ייזום מימון, ביצוע והפעלת פרויקטים בהיקפים גדולים, 2 זכיונות לחלוקת גז טבעי, ייזום, הקמה והפעלה של מתקני קו-גנרציה ו-PV וביצוע תשתיות בחו"ל. כמו כן, מודל זה מאפשר לחברה למנף את יכולותיה לצורך מקסום תשואה מפרויקטים והתרחבות לסגמנטים משיקים.

מבנה הבעלות בקבוצה הם: גרנות, התאגיד הקיבוצי הגדול במדינה הכולל 44 קיבוצים שותפים (56.3%), הפניקס, קבוצת הפיננסים מהגדולות במשק (19.9%), ויוסי אלמלם, מייסד ומנכ"ל החברה מאז הקמתה (23.8%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il