TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח מדיקל רוכשת בית מרקחת ראשון לניפוק מוצרי קנאביס רפואי


שיח שריד
רכישת בית המרקחת הינה אבן דרך משמעותית, ביישום אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה לאורך שרשרת הערך וחתירה למגע משמעותי ואיכותי עם הלקוח הסופי
בכוונת החברה להעמיק את אחיזתה בתחום בתי המרקחת לניפוק מוצרי קאנביס רפואי בישראל תוך הגדלת וגיוון מקורות ההכנסה של החברה

תמורת הרכישה תשלם החברה 3 מיליון ש"ח, מתוכם 1 מיליון ש"ח במזומן והיתרה בהקצאת מניות

החברה מעריכה כי הכנסותיה מהפעילות הנרכשת ב-12 החודשים העוקבים להשלמת העסקה יעמדו על כ-10 מיליון ש"ח ותייצר תזרים מזומנים חיובי מהיום הראשון

שיח מדיקל, הודיעה היום על רכישת שליטה (51%) בחברה המנהלת בית מרקחת המוכר, בין היתר, מוצרי קנאביס רפואי בישראל.
תמורת השליטה תשלם החברה תמורה כוללת בסך מצטבר של 3 מיליון ש"ח, מתוכם סך של 1 מיליון ש"ח במזומן והיתרה בסך של 2 מיליון ש"ח באמצעות הקצאת מניות שיח מדיקל למוכר, בהתאם למנגנון קביעת מחיר מניית החברה כפי שנקבע בהסכם הרכישה.
להערכת החברה, הכנסותיה מפעילות בית המרקחת ב-12 החודשים העוקבים למועד השלמת העסקה יעמדו על כ-10 מיליון ש"ח, בית המרקחת הינו רווחי ומייצר תזרים מזומנים חיובי.
בית המרקחת נמצא באזור השרון ופועל מעל כ 20 שנה ובתחום הקאנביס בשנתיים האחרונות. בית המרקחת משרת בממוצע מעל 1000 לקוחות בחודש.
בנוסף, התקשרו החברה והמוכר בהסכם בעלי מניות שייכנס לתוקפו עם השלמת העסקה.
רכישת בית המרקחת מהווה אבן דרך משמעותית, ביישום אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה לאורך שרשרת הערך, וזאת במטרה למצב עצמה כמובילה בתחום הקנאביס הרפואי ולהרחיב את פעילותה ולהעמיק את הקשר האישי עם הצרכן הסופי.
בכוונת החברה להעמיק את אחיזתה בחוליה זו של השרשרת עם רכישתם של בתי מרקחת נוספים בעתיד.
עם השלמתה של העסקה, תפעל החברה בשני קצוות שרשרת הערך, מחד ריבוי וגידול קנאביס רפואי ומאידך מכירת מוצרים סופיים ללקוחות הקצה. כאשר לאורך חוליות השרשרת שביניהן, לחברה יש הסכמים אסטרטגיים עם שותפים מובילים.
יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ מסר: "אני שמח מאד על רכישה ראשונה שלנו בתחום הבתי מרקחת בישראל. שיח מדיקל הינה חברה מובילה וותיקה בתחום הקאנביס הרפואי בישראל ושמנו לעצמנו מטרה להעמיק את אחיזתנו בשרשרת הערך של התחום עם דגש על שיח בלתי אמצעי עם הצרכן הסופי.
כחלק מכך, הקמנו לאחרונה מערך שירות לקוחות ייעודי וייחודי אשר נותן מענה לצרכנים השונים ומהווה מקור מידע נוסף עבורנו.
אנו רואים ברכישת בית המרקחת הנוכחי, נדבך ראשון בהקמת רשת בתי מרקחת של שיח אשר תאפשר, לצד העמקת הקשר עם הלקוח הסופי גם סינרגיה אנכית בין פעילות הייצור לפעילות ה-retail תוך הגדלה וגיוון של מקורות ההכנסה של החברה. אחיזה בנקודות המכירה כמו גם שירות הלקוחות החדש מהווים תשתית משמעותית ליום שאחרי הליגליזציה בישראל."

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
אסטרטגיית שיח מדיקל חותרת למגע ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח הישראלי הסופי ובהתאם החליטה על הקמת רשת בתי מרקחת בישראל וכן מערך תומך של שירות לקוחות.
תשתיות אלו מציבות אותה בעמדה נוחה כאשר תהיה ליגליזציה בישראל של התחום.
לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il