TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גלובו משיקה את תוכנית השותפים של גלובו


globo
מעניקה למייסדים ולקרנות הון סיכון נתיב משתלם לשוק באמריקה הלטינית
לאחר שנה של פעילות מתחת לרדאר, תוכנית השותפים של גלובו נחשפת ומציגה מעל 100 שותפי מדיהטק בארה"ב

פאלו אלטו, קליפורניה, (GLOBE NEWSWIRE) :
Globo, קבוצת המדיה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, הודיעה היום על השקת תוכנית השותפים של גלובו המספקת בסיס השקה לחברות אמריקאיות המעוניינות להתרחב לשוק באמריקה הלטינית.
תוכנית השותפים של גלובו ממנפת את מעמדה של גלובו כמובילת מדיהטק גלובלית, על מנת לאפשר יצירת ערך חוצה גבולות בפרסום דיגיטלי ובפלטפורמות ישירות לצרכן, המפתחות עסקים ונכסים חדשים. השירותים המרכזיים הזמינים מההיצע של גלובו כוללים מוניטיזציה של נתונים, סרטונים קצרים, מודעת Contex, המרה וייחוס ו-Deep Watching.
"גלובו היא נקודת חדירה מרכזית לאמריקה הלטינית, ואנחנו מייצגים מעל 100 מיליון משתמשים יומיים בקהילת הסטארט-אפים בארה"ב, ומסייעים למייסדים ולקרנות הון סיכון להבין את גודל ההזדמנות", אמר קרלוס מוריירה ג'וניור, מנהל אקוסיסטם ושותפויות בתחום המדיה הגלובלית (E&P) בגלובו וראש תוכנית השותפים של גלובו. "אנחנו מכניסים את הטכנולוגיה לעבודה בשוק הנמצא בצמיחה, ויוצרים הזדמנויות עסקיות וזרם הכנסות בר-קיימא עבור השותפים שלנו בארה"ב. ההתקשרויות המוקדמות שלנו עם סטארט-אפים בארה"ב היו מעודדות מאוד".
תוכנית השותפים של גלובו נוסדה על בסיס התובנה כי היא יכולה להציע חדשנות מהר יותר באמצעות שותפות עם חברות מובילות המבקשות לשגשג בשוק הלטיני, במקום להתחרות בהן. התוכנית פועלת מתחת לרדאר מזה למעלה משנה, וכבר עובדת עם 100 שותפים, כולל חברות הצומחות במהירות כדוגמת Palantir, LiveRamp, Snowflake ו-Clash, וקרנות הון סיכון כמו סמסונג VC, המאיץ של דיסני, Plug & Play, Mindset Ventures ו-Stanford Reaction.
Firework, פלטפורמת קטעי וידאו קצרים לבעלי אתרים ועסקים באינטרנט, עובדת עם תוכנית השותפים של גלובו על מנת להגיע לצרכנים באמריקה הלטינית, ומספקת להם תוכן ל"נשנוש" תוך מתן אפשרות למותגים להעניק לו חסות. "תוכנית השותפים של גלובו הייתה תוכנית פנטסטית, שעוררה שיתוף פעולה והאיצה את הצמיחה שלנו. שילוב הטכנולוגיה של גלובו והתפוצה העצומה, עם ההתנהלות הזריזה של סטארט-אפ, איפשרה לנו לשנות כיוון במהירות ולספק תוצאות מרשימות", אמר ג'רי לוק, מייסד-שותף, נשיא והאחראי הראשי על התפעול ב-Firework. "באמריקה הלטינית, תפוצת המשתמשים שלנו גדלה פי 40 והתעבורה שלנו באיזור זה צמחה יותר מפי 100 מאז ש-Firework החלה לשתף פעולה עם גלובו. הודות לכך, Firework הפכה לפלטפורמת הווידאו הקצר המבוזרת והגדולה ביותר, המציעה תוכן ליותר מ-250 מיליון איש בחודש. זה עצום לעסק שלנו וזה באמת מראה את רוחב התפוצה של תוכנית השותפים של גלובו באמריקה הלטינית".


Plug & Play מחבר את התאגידים הגדולים ביותר לסטארט-אפים הטובים בעולם, באמצעות תוכניות האצה ממוקדות תעשייה בעמק הסיליקון ומעבר לו. Plug & Play כבר תרם למסע החדשנות של גלובו, וסייע לגלובו להתחבר ליותר מ-60 סטארט-אפים ברחבי העולם, ולייצר כמות דומה של הוכחות היתכנות (POC) ופיילוטים מולם. "אנו גאים מאוד בשותפות שלנו עם גלובו ובמה שהצלחנו להשיג באקוסיסטם המדיה והפרסום בקרב מנהיגים אחרים בתעשייה", אמר סעיד עמידי, מנכ"ל Plug & Play. "Plug & Play בנתה בהצלחה את אקוסיסטם החדשנות הגדול ביותר סביב 36 מיקומים בעולם, וסייעה לסטארט-אפים מערים גדולות כמו פריז, טוקיו וברלין. כעת, באמצעות היוזמה החדשה של גלובו, נשלב את מאמצינו ונספק שער לאמריקה הלטינית. עד כה ביצענו למעלה מ-50 השקעות מוצלחות בסטארט-אפים שנוסדו באמריקה הלטינית, ואנו מצפים להכפיל את המספר הזה בשנה הקרובה באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם גלובו".


Mindset Ventures עובדת עם תוכנית השותפים של גלובו על ידי הפניית סטארט-אפים המעוניינים לבחון הזדמנויות התרחבות לשוק באמריקה הלטינית. היא גם נסמכת על התוכנית לקבלת משוב על חברות פורטפוליו פוטנציאליות בשווקים שבהם גלובו מציעה חוויה ומוניטין מדהימים. "גלובו, כאחת החברות המשפיעות ביותר באמריקה הלטינית, היא אחד המהלכים הגדולים ביותר לצמיחה באמריקה הלטינית שסטארט-אפ יכול לנקוט. באמצעות תוכנית השותפים של גלובו אנו יכולים לסייע באופן פעיל לחברות הפורטפוליו שלנו להתרחב לאזור הענק אך המאתגר הזה - לפתוח דלתות רלוונטיות ולעזור להן להתרחב", אמר דניאל איברי, שותף מנהל בחברת Mindset Ventures.


Videocites, חברה המחוללת מהפכה באקוסיסטם המדיה החזותית באמצעות חיפוש יעיל, המופעל באמצעות בינה מלאכותית, סרטון וידאו אחר סרטון וידאו, משתפת גם היא פעולה עם תוכנית השותפים של גלובו. "גלובו היא שותפה נהדרת עם תוכן מרתק ובעל ערך, ואנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה הזה", אמר אייל ארד, מנכ"ל ומייסד שותף של Videocites. "הטכנולוגיה הייחודית שלנו, המבוססת על בינה מלאכותית, מסייעת לגלובו למקסם את ערך התוכן שלהם על ידי מניעת תופעות של פיראטיות חברתית, תוך שיפור המוניטיזציה בכל הפלטפורמות החברתיות."

אמריקה הלטינית, וברזיל בפרט, הינן אקוסיסטם גדל והולך להשקעות הון סיכון,ומציעות הזדמנות התרחבות עשירה עבור סטארט-אפים בארה"ב. על פי הדיווחים האחרונים, הצרכנים הברזילאים הינם מאמצים מוקדמים, יש להם רמה גבוהה של שימוש דיגיטלי, כאשר 70% מהם מחוברים לאינטרנט ומבלים בה מעל תשע שעות ביום – השיעור הגבוה ביותר בעולם.
"אמריקה הלטינית כבר מספקת סביבה אידיאלית לחברות מקומיות וגלובליות על מנת לפתח ולבדוק מוצרים ופתרונות דיגיטליים חדשים", הוסיף מוריירה. "אנחנו רוצים לוודא שהשאיפות שלנו בעמק הסיליקון תואמות לגודל ההזדמנות באמריקה הלטינית".
למידע נוסף על תוכנית השותפים של גלובו, בקרו בבקשה: https://www.globopartnerprogram.com/
אודות Globo
Globo גלובו, חברת המדיה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, מחברת בין ערוצי טלוויזיה חינמיים ובתשלום, בנוסף למוצרים ושירותים דיגיטליים. הערוצים הליניאריים שלה מגיעים ליותר מ-100 מיליון אנשים בכל יום. בשנת 2018 היא החלה את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה, והפכה לחברת מדיהטק, הנסמכת באופן משמעותי על טכנולוגיה ומתמקדת ביחסים ישירים עם הצרכנים. היא מספקת לצופים חוויית צפיה מלאה, המשלבת את היכולת לייצר תוכן באיכות גבוהה הנעזרת במומחיות טכנולוגית, עם הפצה בפלטפורמות שונות, כגון TV Globo, ערוץ טלוויזיה חינמי; 26 ערוצי טלוויזיה בתשלום; פלטפורמת ה-SVOD והסטרימינג שלה Globoplay; ומוצרים דיגיטליים: חדשות G1; ספורט GE.globo; ובידור Gshow, בין היתר.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il