TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הצלחה בהנפקת אג"ח צמוד מדד (סדרה ג') החדשה של מניבים קרן הריט החדשה


מניבים קרן הריט החדשה
השלימה גיוס של כ-225 מיליון ש"ח בתשואה אפקטיבית של כ-0.65% במח"מ של כ-7.43 שנים
מניבים קרן הריט החדשה השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח צמוד מדד מסדרה ג' (סדרה חדשה), במסגרת מכרז מוסדי שקיימה אתמול. החברה קיבלה ביקושים של כ-410 מיליון ש"ח מתוכם בחרה לגייס כ-225 מיליון ש"ח, בתשואה אפקטיבית של כ-0.65%.
אגרות החוב (סדרה ג') הינן צמודות מדד במח"מ של כ- 7.43 שנים. בין הגופים המובילים שהשתתפו בהנפקת האג"ח: כלל ביטוח, הראל, הפניקס, מור בית השקעות, ילין לפידות, מיטב בית השקעות, אלטשולר, אפסילון, בנק איגוד ועוד.
מחיר היחידה שנקבע הינו 1,021 ש"ח, ויהווה את מחיר המינימום במכרז לציבור שייערך בתחילת השבוע הבא. החברה בחרה להגביל את היקף המכרז הציבורי עד לכ-225 מיליון ש"ח.
מהנהלת החברה נמסר: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון המשמעותית בקרן ובפעילותה. תמורת ההנפקה תשמש לצרכי הפעילות השוטפת של החברה, לרבות פרעון התחייבויות, המשך השבחת הנכסים הקיימים ורכישה של נכסים איכותיים נוספים אשר יאפשרו את המשך הצמיחה של החברה".
את ההנפקה הובילו רוסאריו שירותי חיתום (א.ש) ואיפקס הנפקות. הליווי המשפטי בוצע ע"י עו"ד חיים נובוגרודר.

אודות מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה להשקעה בנכסים מניבים (REIT) בישראל. החברה מנוהלת במתכונת המקובלת בקרנות ריט מבחינת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בחברה. קבוצת הניהול של מניבים הינה מקצועית ואיכותית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום הנדל"ן המניב לאורך שנים. החברה מקדמת השקעות בפרופיל סיכון נמוך יחסית. המשקיעים הבולטים בחברה הינם גופים מוסדיים מובילים: כלל ביטוח, בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מנורה חברה לביטוח, מגדל ביטוח, מיטב דש, הראל, הפניקס ביטוח, קרן הפנסיה גלעד, אנליסט בית השקעות, אלטשולר שחם, בנק איגוד, קרן קוליברי וקרן חצבים. אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה. מניית החברה נסחרת במדד ת"א 90 ובמדד הנדל"ן.
יזמי החברה הינם: יו"ר - שרון שוופי, סגן יו"ר - איתי מל ומנכ"ל החברה - עופר אברם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il