TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מחקר ה-CFOs של רימיני סטריט:

סמנכ"לי כספים מאמינים בטרנספורמציה דיגיטלית ומסרבים לבזבז כספים על השקעות IT לא מועילות
חברת רימיני סטריט, ספקית מובילה של שירותים ארגוניים, הספקית המובילה של שירותי תמיכה לתוכנות אורקל וסאפ ושותפה של סיילספורס, מפרסמת נתוני סקר שהתבצע בקרב 1,500 סמנכ"לי כספים (CFOs). הסקר חושף את תפישותיהם בכל הנוגע טרנספורמציה דיגיטלית ומידת הכדאיות בהשקעות בה.
על פי הסקר, 80% מסמנכ"לי הכספים סבורים שטרנספורמציה דיגיטלית היא אחת מחמשת היעדים המרכזיים שלהם, 71% מהם סבורים שהשקעות בתחום הן המפתח לעתיד החברה ו-77% ציינו כי הם יסייעו למנמ"רים למצוא מקורות מימון עבור פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית שיניבו החזר השקעה מהיר. לעומת זאת, 67% מהם ציינו כי הם יסרבו לבזבז כספים על פרוייקטי IT שאין להם כל השפעה עסקית כמו שדרוגים של חבילות ERP ומיגרציות הנכפות על ידי יצרני התוכנות.
הקורונה שהאיצה את המעבר לעולם הדיגיטל השפיעה עמוקות על תפישותיהם והחלטותיהם של מסמנכ"לי הכספים ו-73% מהם העידו כי גרמה להם להגדיל את השקעותיהם בטרנספורמציה הדיגיטלית. 95% ציינו כי השקעות בטכנולוגיה הן המפתח לשיקום מהנזקים הכלכליים שגרמה הקורונה. 46% מצפים להחזר השקעה תוך שנתיים ו-82% מצפים להחזר השקעה תוך 3 עד 5 שנים.
מערכות היחסים בין מסמנכ"לי הכספים לבין המנמ"רים הן מרכיב מרכזי בהצלחת ההשקעות בטכנולוגיה. 92% ממנהלי הכספים סבורים שלמצליחים בתפקיד יש מערכת יחסים טובה עם המנמ"ר ול-69% יש דעה חיובית על המנמ"ר. 47% מהם סבורים שהמנמ"ר מסייע לחבר בין הטכנולוגיה להחלטות העסקיות. יחד עם זאת, 92% מסמנכ"לי הכספים סבורים שלמנמ"רים נדרש כיום ידע עסקי עשיר יותר לעומת הידע שנדרש לפני שנתיים ו-94% מהם מודים כי נדרש להם ידע טכנולוגי עשיר יותר לעומת הידע שנדרש לפני שנתיים.
סת' ראבין, מנכ"ל רימיני סטריט: "המחקר מאיר את החשיבות הגוברת של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעיני סמנכ"לי הכספים אך מדגיש כי השקעות ב-IT חייבות להניב ערך עסקי כדי שיזכו בתמיכתם. אין זה מפתיע, שסמנכ"לי הכספים רוצים לבטל פרויקטים של IT שאינם מניבים החזר השקעה מהיר – כמו שדרוגים של חבילות ERP ומיגרציות שנכפות על ידי יצרני התוכנות. ניתן לתעל את המשאבים הכספיים הללו להשקעות בטכנולוגיות חדשות שיאיצו את המימוש של יעדים עסקיים דיגיטליים. מודל התמיכה והשירות שמציעה רימיני סטריט לתוכנות ERP יאפשר לממש גישה זו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il