TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

התקבל היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38/2 של לוינשטין ברחוב אנטיגונוס 11-13 בתל אביב


פרויקט אנטיגונוס תל אביב - evolve media קבוצת לוינשטין
הפרויקט כולל הריסה של שני מבנים ישנים ובניית שני בנייני בוטיק חדשים בני 8 קומות ו-44 יחידות
קבוצת לוינשטין מדווחת על קבלת היתר בנייה לפרויקט התחדשות עירונית שהיא מקדמת ברחוב אנטיגונוס 11-13 תל אביב. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש הכולל הריסת שני מבנים ישנים עם 26 יח"ד ובנייה של שני בניינים חדשים בני 8 קומות ו-44 יחידות

קבוצת לוינשטין היא גם היזם של הפרויקט וגם הקבלן המבצע, החברה צפויה להתחיל בהריסה ובבנייה במהלך הרבעון השלישי 2021, והצפי לסיום הבנייה ואכלוס הפרויקט הינו במהלך הרבעון השני 2023.

הדיירים הקיימים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של 15% לגודל הדירה וחניה. קבוצת לוינשטין מציעה למכירה בשוק החופשי 18 דירות חדשות בנות 4 ,3 ,2 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים. אדריכל הפרויקט הוא משרד מילבאואר אדריכלים.

מחירי הדירות בפרויקט: החל מ- 3.8מיליון שקלים לדירות 2 חדרים בשטח של כ 65 מ"ר , החל מ-4.6 מיליון שקלים לדירות 3 חדרים בשטח של כ 73.5.מ"ר + מרפסת. בשטח של 14 מ"ר, החל מ- 5.1מיליון שקלים לדירות 4 חדרים בשטח כ-92 מ"ר + מרפסת בשטח של 13 מ"ר.

מחירי הדירות באזור זינקו ב-134% בעשור האחרון מ-2.019 מיליון שקל בממוצע בשנת 2010 ל-4.718 מיליון שקל בממוצע כיום.

הפרויקט ממוקם בצפון הישן של תל אביב, בסמוך לכיכר מילאנו ומוקדי הבילוי והפנאי המובילים של העיר - פארק הירקון ונחל הירקון, גן לואי מרשל, גן העצמאות, מתחם בזל הכולל בתי קפה, מאפיות, מסעדות וחנויות עיצוב ייחודיות, ומרחק קצר מנמל תל-אביב. בקרבה לפרויקט שלושה בתי ספר יסודיים, שני בתי ספר תיכון ויותר מ-20 גני ילדים הנמצאים בשכונה השקטה. בסמוך לשכונה נבנות תחנות של הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה שצפויים לפעול בשנת 2026.

לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת לוינשטין, "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה לפרויקט אנטיגונוס, מדובר בפרויקט בוטיק יוקרתי ואיכותי בלב אזור הביקוש, המשלב את כל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע. המיקום האידאלי מאפשר לדיירי הפרויקט ליהנות מכל המקומות הקסומים של העיר בהם יוכלו להעביר את שעות הפנאי עם הילדים, המשפחה והחברים. איכות הבנייה בפרויקט תהיה גבוהה מאוד ואנו עדים כבר עכשיו לביקושים גבוהים".

קבוצת לוינשטין היוזמת ובונה כבר למעלה מ- 70 שנה, הינה קבוצת בנייה מהוותיקות והמוערכות בארץ המורכבת מחמש חטיבות הפועלות במספר תחומים: חטיבת מגורים, חטיבת משרדים, חטיבת לוגיסטיקה, חטיבת התחדשות עירונית וחטיבת ביצוע. החברה הקימה בשנות פעילותה הרבות שכונות מגורים, מגדלי משרדים, ומתחמים ציבוריים רבים. בתחום ההתחדשות בת"א מקדמת לוינשטין פרויקטים רבים נוספים, בין היתר, ברחובות בלוך, סמאטס, פרופ' שור, יהודה המכבי, ברודצקי, רידינג ועוד. הקבוצה נהנית מיציבות ניהולית ואיתנות פיננסית, היא צברה ניסיון ומוניטין עשירים כקבוצה המתחייבת להעניק ללקוחותיה בנייה איכותית, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובלוחות זמנים מוסכמים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il