TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כלל ביטוח תהפוך לבעלת עניין בחברת צמח המרמן


חיים פייגלין מנכל צמח המרמן צילום כפיר סיון
חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן: "אנו שמחים על הפיכתה של כלל ביטוח, גוף מוביל בשוק ההון המקומי לבעלת מניות משמעותית בחברה. ההקצאה מאפשרת לנו לחזק את ההון ואת הרחבת פעילות החברה בתחום המגורים בישראל"
צמח המרמן, חברת הנדל"ן שבשליטת חיים פייגלין, אבי בן אברהם ורן בן אברהם מדווחת היום כי אישרה ביצוע הקצאה פרטית של כ-1.92 מיליון מניות לחברת כלל ביטוח. ההקצאה תבוצע לפי מחיר של 26.0 שקל למניה (מחיר הסגירה ביום שלישי עמד על 27.9) ובתמורת כוללת של כ-50 מיליון ש"ח. בעקבות ההקצאה תהפוך כלל ביטוח לבעלת עניין בחברה ותחזיק בכ-9.6% מהון המניות של החברה.

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן: "אנו שמחים על הפיכתה של כלל ביטוח, גוף מוביל בשוק ההון המקומי לבעלת מניות משמעותית בחברה. ההקצאה מאפשרת לנו לחזק את ההון ואת הרחבת פעילות החברה בתחום המגורים בישראל. אנו מאמינים כי הקצאה זו תהווה צעד חשוב באסטרטגיה וביצירת ערך לבעלי המניות.

צמח המרמן הינה חברת בניה העוסקת בייזום וביצוע פרויקטים גדולים בפריסה ארצית. החברה עוסקת בעיקר בבניה עירונית רוויה ומעורבת שימושים למגורים מסחר ומשרדים, וכן בביצוע פרויקטים נוספים לחברות מובילות במשק הישראלי בעצמה ובאמצעות חברת הבת (50%) סיון ביצוע. הפעילות היזמית של הקבוצה מתמקדת במגורים יוקרתיים ועממיים בישראל וכן בבניית שטחי היי-טק, מסחר, משרדים ותעשייה. הפעילות הקבלנית-ביצועית של החברה עבור נותני עבודה נבחרים בארץ מתמקדת בשיטות בנייה מתקדמות ובפרויקטים מיוחדים בפרישה ארצית.

צמח המרמן נמצאת בשלבי ייזום, תכנון וביצוע של 22 פרויקטים בפריסה ארצית, בהיקף כולל של יותר מ-5,000 יחידות דיור ו-43 אלף מ"ר בשטחי מסחר ומשרדים. לאחרונה החברה נכנסה לתחום ההתחדשות העירונית עם פרויקט בויצמן-פנקס במרכז תל אביב אותו היא התחילה לשווק בחודשי הקיץ, וכן תבנה במשותף עם חברת סרוגו פרויקט התחדשות גדול על גדות האגם בפארק הלאומי ברמת גן. בנוסף, החברה מקימה פרויקט הכולל השכרה ארוכת טווח בכרמיאל ובקרוב היא תחל בשיווק פרויקט מכבי יפו בתל אביב הכולל מחיר למשתכן יחד עם החברות לוינשטין ואלעד.

בנוסף, החברה זכתה בקרקע במכרז של רמ"י להקמת פרויקט חדש בשכונת נווה גן ברמת השרון בצמוד לתל ברוך צפון התל אביבית, וכן חתמה על הסכם עם חב׳ ICR של קנדה ישראל והאחים נקש להקמת מתחם מגורים יוקרתי, איכותי ומיוחד בן 380 יח״ד ושטחי מסחר בתכנון האדריכלית קיקה ברא״ז שצפוי להיות משווק עד סוף השנה .

צמח המרמן סיימה את 2020 עם עלייה של 22% ברווח הנקי לכ-55.8 מיליון שקל והכנסות בהיקף כ-324.3 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי בשנת 2020 עמד על כ-29.6% לעומת כ-17.9% בשנה הקודמת. ההון העצמי של החברה נכון לסוף 2020 עמד על כ-295.2 מיליון שקל לעומת כ-256.8 מיליון שקל בסוף 2019.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il