TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נייר חדרה מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021 ומציגה שיפור בכל מדדי הרווחיות


נייר חדרה
ה-EBITDA ברבעון הראשון צמח בכ-10% בהשוואה לאשתקד והסתכם בכ-55 מיליון שקלים. שיעור ה-EBITDA מההכנסות עלה לכ-14% לעומת כ-12% אשתקד
סך הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-65 מיליון שקלים בדומה לאשתקד אך שיעורו ביחס להכנסות עלה ועמד על כ-17% בהשוואה לכ-15% אשתקד
עליה של כ-73% לעומת אשתקד ברווח התפעולי, לפני הוצאות חד פעמיות, שהסתכם בכ-19 מיליון שקלים
הרווח הנקי הסתכם בכ- 8 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 2 מיליון שקלים ברבעון המקביל
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-10 מיליון שקלים

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת נייר חדרה מסר: "שרשרת הערך של החברה אינטגרטיבית ויעילה משהייתה אי פעם. במהלך הרבעון, תפוקות הייצור היו גבוהות יותר ועלותן, הייתה נמוכה יותר מבעבר. אנו שוקדים ומשקיעים משאבים ניכרים כדי לשפר את רף האינטגרטיביות והיעילות אף יותר.
התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון החלו לבטא, גם אם לא באופן מלא, את הזינוק החד בביקוש למוצרי אריזה מקרטון, בעולם כולו. העלייה החדה בביקוש, שהחלה ברבעון הרביעי של השנה שעברה, מתבטאת, בין היתר, בעלייה ניכרת במחירי המכירה של כל מוצרי שרשרת הערך. עליית המחירים, שכאמור החלה בשלהי 2020 המשיכה בעקביות לאורך כל חודשי הרבעון הראשון ונמשכת אל תוך הרבעון השני של שנת 2021. המומנטום החיובי בשוק מעצים את יתרונות היעילות המשופרת ותפוקות הייצור הגבוהות ומעניק לחברה רוח גב."

ליאור הלמן, סמנכ"ל הכספים של קבוצת נייר חדרה הוסיף: "תזרים המזומנים שייצרה פעילות החברה ברבעון הראשון תמך בכל צורכי ההשקעות והמימון גם יחד, כולל חלוקת דיבידנד, באופן שסך החוב הפיננסי נטו, הנמוך ממילא, לא גדל. לנוכח השיפור ברווחיות, רמת המינוף של החברה ירדה עוד יותר. האיתנות הפיננסית הגבוהה של החברה מאפשרת לנו להמשיך את תהליך ההשקעות וההשבחה ובמקביל לחלק, גם בתום הרבעון הנוכחי, דיבידנד נוסף בסך של 10 מיליון שקלים"

תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2021:
סך הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-383 מיליון שקלים לעומת כ-425 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת למגזר ניירות כתיבה והדפסה ולמגזר שיווק צורכי משרד שהביקוש למוצריהם נפגע משמעותית עקב משבר הקורונה. הביקוש למוצרי שרשרת הערך, שנותר איתן ולא הושפע ממגיפת הקורונה, החל לצמוח בשלהי השנה שעברה וצמח גם ברבעון הראשון. הכנסות מגזרי שרשרת הערך של החברה, גלילי נייר לקרטון ומוצרי אריזה, נותרו יציבות ואף עלו במקצת בהובלת מגזר גלילי הנייר לקרטון.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-65 מיליון שקלים (כ-17% מההכנסות), בדומה לרבעון המקביל אשתקד שהסתכם לכ-64 מיליון שקלים, (כ-15% מההכנסות). השיפור בשיעור הרווחיות הוא תולדה של השיפור התפעולי המתמשך ורמת היעילות הגבוהה יותר של החברה.
הרווח התפעולי (לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות) עלה בכ-73% והסתכם לכ-19 מיליון שקלים ברבעון לעומת רווח של כ-11 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון צמח בכ-10% והסתכם לכ-55 מיליון שקלים (כ-14% מההכנסות) לעומת כ-50 מיליון שקלים (כ-12% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה הצליחה להגדיל את הרווחיות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, על אף הקיטון במחזור המכירות, הודות לשיפור יעילות הייצור והפחתת עלויות מכירה, שיווק והנהלה.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-8 מיליון שקלים לעומת כ-2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הרווח הנקי נובע מהשיפור ברווח התפעולי לצד קיטון בהוצאות המימון.
ההון העצמי נכון ליום 31 במרץ 2021 הסתכם בכ-1,015 מיליון שקלים לעומת כ-1,017 מיליון שקלים ליום 31 בדצמבר 2020.


אודות נייר חדרה

נייר חדרה שבשליטת קרן פימי (כ- 60%), הינה החברה המובילה בארץ בתחום האריזה, הנייר והמיחזור. "אמניר", שבבעלותה המלאה של נייר חדרה, הינה החברה הגדולה בארץ בתחום איסוף, עיבוד ומחזור פסולת קרטון, נייר ופלסטיק. נייר חדרה הינה היצרן היחיד בישראל של גלילי נייר לקרטון וחברת הבת "כרמל", המייצרת ומשווקת אריזות קרטון גלי ואריזות למוצרי צריכה, נחשבת למובילה עולמית בתחום ההדפסה הדיגיטלית על גבי קרטון ואריזות. בנוסף, עוסקת נייר חדרה בייצור ושיווק ניירות כתיבה והדפסה ובשיווק צרכי משרד .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il