TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

BANDroyalty.com משנה את עולם המוזיקה עם השקת BAND NFT על פלטפורמת OpenSea.io


BAND Royalty
באמצעות BAND NFT מאומתת הבעלות על הפריטים בסדרה היחודית זו של NFT, ונפתחת האפשרות ליהנות מהכנסות עתידיות מנכסים אלו באמצעות BAND smart contracts שיושקו ביולי
סינגפור, 3 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) – באמצעות InvestorWire:

BAND Royalty ("החברה"), הנמצאת בבעלות LIBERTY IS PTE LTD מסינגפור, תשיק את הסדרה הראשונה של נכסים לאיסוף מתחום המוזיקה והאמנות, ה-BAND NFT סדרה 1, ב-5 במאי 2021. NFT הכלולים בסדרה אושרו לשימוש בידי אמנים יוצאים מהכלל, במטרה לחגוג את הגיוון המדהים הקיים בעולם, שייכות כל תושביו והמגוון העצום של המוזיקה. ועדיין, ל-NFT אלו יש טוויסט. בניגוד ל-NBA Topshots או CryptoKitties, בעלות על BAND NFT בודד מבין 3,000 הכלולים בסדרה המוגבלת מאפשר גישה לאקוסיסטם של BAND Music NFT, ומקנה זכות לחלוק בתמלוגים מקטלוג המוזיקה שלה.

יותר מ-50 אמנים ידועי שם מיוצגים בסדרה זו, בהם ביונסה המדהימה, ג'יי-זי, ג'סטין טימברלייק, שר, וויל איי אם, טימבאלנד, מיסי אליוט וריאנה. החברה מציגה למעשה חידוש ראשון בעולם ה-NFT, ומייצרת אוסף אמנות ומוזיקה מבוסס NFT שחובבי מוזיקה ברחבי העולם ירצו לנצור.

NFT, או Non-Fungible Tokens, מייצגים יצירות יחודיות החתומות בסימן קריפטוגרפי, בהן מוזיקה, אמנות, סרטוני וידאו וקבצים דיגיטליים אחרים המאוחסנים על גבי הבלוקצ'יין.

סדרה 1 של BAND NFT תושק ביום רביעי, 5 במאי, ומוגבלת ל-3,000 פריטים בלבד. NFT אלו, המעוצבים באופן יפהפה, בולטים לעין באופן מיידי בזכות עבודת העיצוב שהוטמעה בהם, ובהמשך יאפשרו למחזיקים בהם לשלב אותם ב"חבילות" של שירים ואמנים המניבים תמלוגים לבעלי הזכויות.

מייסדי BAND Royalty, ברנבי אנדרסון ונובל דרקולן, מומחים בתחום הבלוקצ'יין והשקעות המניבות תמלוגים בעולם המוזיקה, המגישים במשותף את הפודקאסט CryptoTenX, הציגו מפת דרכים שאפתנית אך מבוססת ל-BAND Royalty ב-2021. לאחר השקת סדרה 1 של NFT כמתואר לעיל, BAND Royalty תציג בסופו של דבר Band TOKENS ותשיק פלטפורמה חדשה למוזיקאים ומעריצים, שיוכלו לתקשר באמצעות NFT.

החברה מתכננת להגדיל את קטלוג הנכסים מניב התמלוגים שלה באמצעות שחרורם של 12,000 NFT יחודיים, שיופצו באמצעות ארבע סדרות NFT במהלך 2021, בדומה לאוספים המוגבלים מטבעם של Crypto Punks ו-Hashmasks. ההכנסות שיתקבלו יושקעו מחדש בהרחבת ספריית המוזיקה של החברה.

השגת בעלות על אחד מ-3,000 הפריטים הנדירים המצויים בסדרה 1 של BAND NFT, שהינם יצירות אנימציה דיגיטליות תלת מימדיות בהשראת יצירות מוזיקליות, קלה מאוד. ביום ההשקה, מהדורה מוגבלת זו תהיה זמינה על בסיס "כל הקודם זוכה" באמצעות פלטפורמת OpenSea.io.

על מנת להבטיח את השלמת תהליך הרכישה, על הרוכשים לוודא כי בארנקם מצוי לפחות 1 את'ריום בטרם יבקרו ב-OpenSea.io - פלטפורמת השוק הדיגיטלי למסחר ב-NFT על בסיס את'ריום הגדולה בעולם. לאחר שנכנסו לפלטפורמה, הם יוכלו לעיין במבחר יצירות האמנות היפהפיות המשוייכות ל-BAND NFT, כאשר ככל שכמות ה-BAND NFT המשוייכת ליצירה קטנה יותר, כך היצירה נדירה יותר, ובאופן זה מתאפשרת גם חוויית האיסוף והגישה העשירה לאורך כל האקוסיסטם המוזיקלי של BAND.

למידע נוסף, אנא בקרו בקהילה של BAND: https://t.me/bandroyalty

אודות BAND Royalty

BAND Royalty מאפשרת לאוהבי מוזיקה ולמעריצים לקחת את הנאתם ממוזיקה לשלב הבא, באמצעות הצעה לרכישת BAND NFT המאומתים באמצעות בלוקצ'יין, ומאפשרים למחזיקיהם להרוויח מטבעות קריפטו מהשירים הפופולאריים בעולם. הזדמנות יחודית זו מאפשרת לאנשים פרטיים להיות חלק מהגורמים ששותפים בהכנסות בכל פעם ששיר המצוי בקטלוג המוזיקה של BAND מבוצע.

השם BAND נגזר מראשי התיבות של שני מייסדיו, מומחי הבלוקצ'יין ברנבי אנדרסון ונובל דרקולן. למידע נוסוף אודות החברה ולרישום להתראה על השקת סדרת ה-NFT, בקרו ב: www.bandroyalty.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il