TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם קיבוצי חדש בחברת כלל ביטוח ופיננסים

ההסכם נחתם בין ההסתדרות, כלל ביטוח ופיננסים וועד העובדים *** בין עיקריו: עדכוני שכר בגין השנים 2020-2021, כפועל יוצא של ביצועי החברה, עדכון שכר המינימום, מענק הצטיינות בסך 2,000 שקל לעובדים מהשנה החמישית לעבודתם בחברה והפחתה במצבת עובדי החברה בכ-375 עובדים, ובכללם מנהלים

הסכם קיבוצי חדש נחתם היום בין ההסתדרות, חברת כלל ביטוח ופיננסים וועד העובדים. ההסכם רלוונטי לכ-4,000 עובדים ותוקפו עד סוף שנת 2021. מדובר בהארכה של תנאי הסכם שנחתם ב-2017, תוך שמירת הזכויות התעסוקתיות של העובדים, למרות משבר הקורונה. 


את המשא ומתן על ההסכם הובילו יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח מירי גרגיר, יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח רוני רז, ועו"ד כפיר זאב, שייצג את הוועד.


בין עיקרי ההסכם: עדכוני שכר בגין השנים 2020-2021 שיכולים להגיע עד לשבעה וחצי אחוזים בשנה, כפועל יוצא של ביצועי החברה; עדכון שכר המינימום, החל מ-6,750 שקל לעובדים בוותק של חמש שנים ומעלה ועד 9,250 שקל לעובדים בוותק של 30 שנה ומעלה; מענק הצטיינות שנתי בסך 2,000 שקל שיוענק לעובדים, מהשנה החמישית לעבודתם בחברה.


עוד הוסכם כי עד סוף שנת 2021, תפחת מצבת עובדי החברה ב-375 עובדים, ובכללם מנהלים. מדובר בהתאמת כוח אדם כתוצאה מהשפעות משבר הקורונה. בין היתר, זה כולל עזיבה טבעית של עובדים ופרישה מרצון. בנוסף, עובדים בעלי יתרת ימי חופשה צבורים, יצאו לחופשות מרוכזות עד סוף שנת 2020, כדי להקל על מצבה הפיננסי העתידי של החברה.


יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, אמר: "אני מודה לכל השותפים למשא ומתן. ההסכם הנוכחי דרש מהצדדים הבנה של המצב הנוכחי במשק, תוך שמירה על זכויות העובדים המסורים של החברה".


מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, יורם נוה, אמר: "יש לנו אתגר משותף להתאים את הוצאות החברה לעת הנוכחית מחד, ולחזק את כוח האדם האיכותי בחברה מאידך, באופן שיאפשר לנו להמשיך את מגמת הצמיחה של כלל ביטוח ופיננסים ולהשיא ערך לכל בעלי העניין שלה; ההסכם החדש כולל סעיפים חשובים שיתמכו את המשימה הזו. הקיצוץ בכוח האדם ופעולות התייעלות נוספות יחסכו לחברה כ- 100 מיליון שקל בממוצע לשנה, בשנים הבאות, זאת מעבר ליעדים שנקבעו במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה".


ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח, מירי גרגיר, אמרה: "למרות משבר הקורונה אשר יוצר לנו, בין היתר, מציאות כלכלית מורכבת, אני מברכת על המשא ומתן הפורה והיעיל אשר נוהל בין הצדדים ועל ההישגים עבור העובדים. ועד העובדים, יחד עם הנהלת החברה, פעלו כדי לשמור על שגרת עבודה יציבה ועל הזכויות של העובדים. אני מאחלת לכולם שנחזור במהרה לשגרה ושנה טובה".


יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח, רוני רז, אמר: ״למרות משבר כלכלי חריף ועוצמתי המכה במשק, הצלחנו להגיע להסכם קיבוצי יוצא דופן המתבסס על ערבות הדדית ומבטיח גם את הבטחון התעסוקתי של העובדים, ואף מעניק להם את תוספות השכר הגבוהות ביותר בענף הביטוח. אין לי ספק שבאמצעות כוח האדם האיכותי הקיים בחברה, וההסכם הייחודי שנחתם היום נצליח לצאת מהמשבר לעתיד טוב ובטוח יותר״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il