TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גלוברנדס מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2020:


מתחילת השנה הרוויחה גלוברנדס 32.3 מיליון שקל, גידול של כ-6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד

גלוברנדס מייבאת ומפיצה של המותגים המובילים של החברות הבינלאומיות מהגדולות בעולם בתחום מוצרי טבק ועישון - JTI (Japan Tobacco International) ו-BAT (British American Tobacco). בתחום הממתקים והחטיפים החברה מפיצה של מוצרי יוניליוור,דיפלומט, מארס ריגלי,מייבאת את מוצרי SalySol ועוד.

להלן עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2020:
הכנסות החברה בניכוי מס קנייה הסתכמו בכ-123 מיליון שקל, צמיחה של כ-6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במגזר מוצרי העישון הסתכמו ההכנסות נטו בכ-113 מיליון שקל, בהשוואה לכ-102 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ואילו במגזר הממתקים והחטיפים הסתכמו ההכנסות ב-10.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


להערכת הנהלת החברה הגידול בהכנסות מגזר העישון נובע בעיקרו מהשפעת משבר הקורונה על היקפן של טיסות של תושבי ישראל לחו"ל, שהביא לקיטון בהיקף הרכישות של מוצרי עישון בדיוטי ובחו"ל. במגזר הממתקים והחטיפים נרשם קיטון בהכנסות, בין היתר בעקבות השפעת נגיף הקורונה שהביאה לקיטון בתנועת הקונים בחנויות הנוחות ובקיוסקים להם משווקת החברה את מוצרים אלו.

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2020 הסתכם בכ-43.1 מיליון שקל (כ-34.9% מסך ההכנסות נטו), וזאת בהשוואה לרווח גולמי של כ-40.1 מיליון שקל (כ-34.5% מסך ההכנסות נטו) ברבעון הראשון של 2020 ורווח גולמי של 42.9 מיליון שקל (כ-36.7% מסך ההכנסות נטו) ברבעון המקביל אשתקד.
השיפור ברווח הגולמי נובע מהגידול במכירות מוצרי העישון , אשר קוזז כתוצאה מעדכון התנאים המסחריים עם JTI. ומהירידה במכירות מגזר הממתקים והחטיפים.

הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ברבעון השני בכ-13.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וכ-13.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020.

הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו בכ-6.6 מיליון שקל ברבעון השני, בהשוואה לכ-7.0 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וכ-7 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020.

ה- EBITDAהמתואם הסתכם ברבעון השני בכ- 26.2מיליון שקל, וזאת בהשוואה לכ-25.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וכ-22.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020.

הרווח הנקי של גלוברנדס ברבעון השני הסתכם בכ-17.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 17.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ורווח נקי של 14.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2020.

השפעות משבר הקורונה: בתקופת הדוח ובמהלך הרבעון השני להתפשטות נגיף הקורונה לא הייתה השפעה לרעה על מכירות החברה במגזר מוצרי העישון, והחברה אינה צופה שלנגיף הקורונה והשלכותיו תהיינה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות. עוד יצוין, שבתקופת הדוח ובמהלך הרבעון השני, חל גידול בהיקף מכירת מוצרי עישון על ידי החברה ביחס לתקופות המקבילות אשתקד, כאשר להערכת הנהלת החברה הגידול נובע בחלקו מהשפעת משבר הקורונה על היקפן של טיסות תושבי ישראל לחו"ל והיקף הרכישות של מוצרי עישון בדיוטי פרי ובחו"ל.


 גלוברנדס פעלה וממשיכה לפעול על מנת לצמצם את הסיכון להידבקות עובדיה, ובין היתר נקטה אמצעים לצמצום הסיכון להידבקות של עובדיה, וזאת באמצעות עבודה מהבית ועבודה במשמרות של עובדים רלוונטיים, מניעה וצמצום של מגע פיזי בין עובדים, חלקות אמצעי הגנה לעובדים ועוד, תוך היצמדות להנחיות משרד הבריאות והרשויות השונות.

יחד עם זאת, היות ומדובר באירוע אשר אינו בשליטת החברה ובהתחשב בהתפרצות המחודשת של הנגיף בישראל ובאופיו של המשבר המאופיין בחוסר ודאות, בין היתר, באשר למועד שבו תיבלם המגיפה, נכון למועד זה אין ודאות ביחס להיקף ההשפעה על המשק לאור המשך התפתחות המשבר. השפעות רוחביות כתוצאה מהמשבר, אם וככל שתתממשנה, עלולות להשפיע על עסקי החברה ותוצאותיה לרבות באופן מהותי, ואין באפשרות החברה להעריך אם תהיה פגיעה כאמור ומה יהיה היקפה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il