TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דורסל רוכשת תמורת 26 מיליון שקל את חברת סטאר פורט העוסקת בפיתוח והשכרת מתחמים לוגיסטיים


עומדים משמאל לימין- גבי בוגנים וארז בוגנים מחברת דורסל
חברת הנדל"ן המניב דורסל, שבשליטת סינאל מלל פייוויי הבורסאית, חתמה על הסכם לרכישת 100% ממניות סטאר פורט בע"מ, העוסקת בפיתוח והשכרת מתחמים לוגיסטיים

לסטאר פורט הוקנו זכויות הרשאה בשטח של כ- 47 דונם בעורף הנמל באשדוד לתקופה של 25 שנים. דמי ההרשאה עומדים על סך של כ-3.1 מיליון ש"ח בשנה ומתעדכנים בשיעור של 7% מדי חמש שנים לאורך תקופת ההרשאה. בשטח זה חברת סטאר פורט בנתה מרכז לוגיסטי מודרני בשטח של 16 דונם, והחכירה אותו לחברת עמילות מכס מובילה לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכת ההסכם לשתי תקופות נוספות בנות 5 שנים כל אחת. דמי החכירה המשולמים כיום על ידי חברת עמילות המכס עומדים על סך של כ- 6.6 מיליון ש"ח בשנה.

בנוסף, פיתחה סטאר פורט מרכז תפעולי לאחסנת רכבים על יתרת שטח ההרשאה (בשטח של כ-30 דונם) וחתמה עם יבואנית רכב גדולה הסכם למתן שירותי אחסנה לתקופה של 10 שנים, עם אופציה ליבואנית הרכב להארכת תקופת ההסכם לשתי תקופות נוספות בנות 5 שנים כל אחת. דמי ההרשאה השנתיים המשולמים על ידי יבואנית הרכב עומדים כיום על סך של כ-5.4 מיליון ש"ח בשנה.

בסך הכל, השקיעה סטאר פורט בפיתוח המתחם ובבינוי המרכז הלוגיסטי כ- 60 מיליון ש"ח.

על פי הסכם הרכישה, תשלם דורסל למוכרים תמורת מניות סטאר פורט סך של 26 מיליון ש"ח, כמו כן במועד ההשלמה יעמיד בנק מסחרי לחברה הנרכשת, סטאר פורט, הלוואה בסך כ-60 מיליון ש"ח לתקופה של 12 שנים ובריבית של פריים +1.05%-1.15% אשר תשמש לפירעון אשראי בנקאי קיים בסטאר פורט בסך כ-50 מיליון ש"ח ולפירעון הלוואות שהעמידו המוכרים לסטאר פורט בסך כ-10 מיליון ש"ח.

להערכת דורסל התזרים התפעולי השנתי הצפוי לחברה כתוצאה מפעילות סטאר פורט הינו כ- 9 מיליון ₪ בשנה. השלמת העסקה צפויה להתקיים בימים הקרובים.

גבי בוגנים, מנכ"ל דורסל, מסר: "אנחנו שמחים מאוד על רכישה חברת סטאר פורט. באמצעות רכישת זו דורסל נכנסת לתחום של פיתוח והשכרת מתחמים לוגיסטיים. הדיירים במתחם הם דיירים איכותיים ביותר וחתומים על הסכמים לתקופות ארוכות. המתחם ממוקם בסמיכות לנמל אשדוד, מיקום מבוקש לחברות יבואניות רכב ולחברות שילוח ועמילות מכס. רכישה זו תתרום תזרים תפעולי שנתי של כ- 9 מיליון ₪ בשנה ורווחיות נאה על ההשקעה".

חברת הנדל"ן המניב דורסל, שבשליטת סינאל מלל פייוויי הבורסאית, פועלת לאיתור ורכישת נכסים מניבים, וכן יזום ופיתוח פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב. לחברה נכסים ברעננה, יבנה, אזור, א.ת. צפוני לוד וכן בפארק המדע יוקנעם.


חברת דורסל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לפני שבועיים דיווחה דורסל על השלמת מכירת נכסיה באזור התעשייה הצפוני בנתניה תמורת כ- 134 מיליון שקל לחברת ישראל קנדה. בעקבות המכירה, דורסל תכיר ברווח נוסף של כ- 29 מיליון שקל בדו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il