TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

GA-ASI הדגימה המראה והחזרה באמצעות תקשורת לוויינית של MQ-9B באמצעות שליטה ובקרה בשטח XC2


GA-ASI
המחשב הנייד XC2 משתמש בפיתוחי תא הטייס המתקדם של GA-ASI על ידי העברת יכולות נבחרות למחשב נייד מוקשח

ב-4 בדצמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) הדגימה משימת MQ-9B שלמה ללא שימוש בתחנת בקרה קרקעית (GCS) עם אלמנט שיגור והחזרה (LRE).


ספציפית, הבדיקות לפני הטיסה בוצעו עד להתנעת המנוע רק באמצעות מחשב נייד של שליטה ובקרה בשטח (XC2), ולאחר מכן כלי הטיס הועבר בהצלחה ל-GCS מרוחקת באמצעות תקשורת לוויינית. MQ-9B -- כלי טיס מוטס מרחוק (כטמ"מ) שפותח על ידי GA-ASI -- הוסע לאחר מכן למסלול והצוות שלט על ההמראה האוטומטית שלו כשהוא משתמש רק בקישור הנתונים הלווייני. MQ-9B טס טיסה קצרה ונחת אוטומטית באמצעות קישור הנתונים הלווייני ואז נסע בחזרה למקום הסד באמצעות הסעה בתקשורת לוויינית. השליטה על המטוס הועברה אז בחזרה למחשב הנייד XC2, שהשלים ביעילות את הנהלים אחרי הטיסה עד לכיבוי כלי הטיס.


"השימוש במחשב נייד יחד עם הסעה בתקשורת לוויינית ויכולת המראה ונחיתה אוטומטית [ATLC] הוא גורם משנה מצב עבור לקוחותינו", אמר דייוויד ר. אלכסנדר, נשיא, מערכות כלי טיס, GA-ASI. "במקום ש-GCS קדמית תסתמך על תקשורת קו ראייה (LOS), היכולת המתקדמת הזאת מפחיתה מאוד את כוח האדם ומבטיחה שהטייסים מרחוק יכולים להיות רחוקים מכל עימות אפשרי".


המחשב הנייד XC2 משתמש בפיתוחי תא הטייס המתקדם של GA-ASI על ידי העברת יכולות נבחרות למחשב נייד מוקשח. באמצעות מחשב נייד, מתחזק שהוצב קדימה יכול להפעיל רשימות של פעולות לביצוע לפני טיסה אוטומטיות שמפחיתות את הזמן לפני הטיסה בעד 50 אחוז. היכולת הזאת גם מפחיתה את דרישות הטסת הציוד על ידי ביטול הצורך בהצבה קדמית של GCS.


MQ-9B הוא תוצאה של מאמץ חמש שנתי במימון החברה לספק כלי טיס לא מאויש שיכול לטוס במרחב אווירי לא מופרד, תוך עמידה בדרישות המחמירות של תעודת כושר אווירי לסוג של NATO STANAG 4671. לכטמ"מ יש זמן שהייה של יותר מ-40 שעות, שילוב מהיר של מטעדים חדשים באמצעות תשע נקודות חזקות, פריסה עצמית במסלול קצר בכל מזג אוויר באמצעות ATLC בשליטת תקשורת לוויינית, מכ"ם רב מצבי Lynx® ומערכת זיהוי ומניעה (DAA) שהחברה פיתחה. GA-ASI תכננה את MQ-9B כדור הבא של צי ה-Predator® B הרב משימתי וקראה לכלי הטיס הבסיסי של MQ-9B "SkyGuardian" ולגרסת המעקב הימי "SeaGuardian".


ביולי 2018 MQ-9B SkyGuardian היה לכטמ"מ הגובה הבינוני, זמן שהייה ארוך (MALE) הראשון שחצה ללא הפסקה את האוקיאנוס האטלנטי. MQ-9B SkyGuardianנבחר על ידי בריטניה (כחלק מתוכנית Protector של חיל האוויר המלכותי), ולאחרונה הוכרז כבחירת הכטמ"מ של מדינת בלגיה.
תמונות ברזולוציה גבוהה של המחשב הנייד ו-MQ-9B SkyGuardian זמינות לאמצעי מדיה שעומדים בדרישות מאנשי הקשר למדיה הרשומים של GA-ASI.


אודות GA-ASI
General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), חברה מסונפת של General Atomics, היא המתכננת והיצרנית המובילה של מערכות כלי טיס מוטסים מרחוק (כטמ"מ) אמינות ומוכחות, מכ"ם ומערכות משימה אלקטרו אופטיות וקשורות, כולל סדרת הכטמ"מ Predator® והמכ"ם הרב מצבי Lynx®. עם יותר מ-5 מיליון שעות טיסה, GA-ASI מספקת כלי טיס עם שהייה ארוכה שמסוגלים לבצע משימות עם מערכות משולבות של קישור נתונים וחיישנים שנחוצות כדי לספק טיסה מתמשכת שמאפשרת מודעות למצב ותקיפה מהירה. החברה גם מייצרת מגוון של תחנות בקרה קרקעיות ותוכנה לבקרת חיישנים/ ניתוח תמונות, מציעה הכשרת טייסים ושירותי תמיכה ומפתחת אנטנות מטה-חומר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ga-asi.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il