TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

זמן שווה כסף


הזמן של כולנו שווה כסף אך מעטים יודעים איך לחסוך בו. במאמר הבא נציג בפניכם כמה שיטות לחיסכון משמעותי בזמן על בסיס יום יומי ובתחומים שאולי לא ידעתם על קיומם

לפי אחד המיתוסים ההיסטוריים המפורסמים, נפוליאון התוודה בפני חייליו שהם יכולים לבקש ממנו הכל – רק לא עוד זמן. עם זאת, לא צריכים להיות חיילים בצבא הקולוניאלי של האימפריה הצרפתית על מנת להבין את המשמעות של זמן פנוי. יתרה על כך, זמן כיום שווה הרבה מאוד כסף וזאת בלי שום קשר לשאלה מה המשכורת החודשית שלנו או איפה אנחנו עובדים.


מצד שני, מעטים מייחסים לזמן את החשיבות שמגיעה לו ורבים אפילו לא יודעים איך אפשר לחסוך בו בלי לפגוע באיכות החיים. מסתבר שכל מה שצריך לעשות הוא לחשוב מחוץ לקופסא ויש גם כמה טיפים פרקטיים שאותם ניתן לאמץ באופן מיידי.


איזה עסקאות שוות לכם זמן?
הדרך הכי יעילה לייצר עוד זמן היא לקום מוקדם יותר בבוקר. עוד לפני שאתם מנסים לחסוך זמן, כדאי שתשאלו את עצמכם מתי הכי משתלם לכם להתעורר ומה כדאי לכם לעשות בשביל להקדים את שעת ההשכמה. יכול להיות שתגלו שעדיף ללכת לישון כמה שעות מוקדמות יותר ותוך כמה ימי התאקלמות כבר תתרגלו לשגרה החדשה.


במקביל, צריך כל הזמן להיות ערניים להזדמנויות עסקיות שחוסכות בזמן. אם הזמן שלכם שווה הרבה כסף, אין טעם לבזבז אותו על ניסיון לתקן פיצוץ בצנרת באופן עצמאי, על צביעה של הקירות בבית או על התקנת מכונת כביסה. עדיף לכם להזמין איש מקצוע ולשלם לו את התמורה שמגיעה לו, גם כדי לחסוך בזמן וגם בשביל למנוע עוגמת נפש.


חוץ מזה, יש מקרים שבהם אתם יכולים גם לחסוך בזמן וגם לצמצם עלויות. הדוגמא הקלאסית לכך באה לידי ביטוי בעסקאות טרייד אין שנערכות חדשות לבקרים בכל רחבי הארץ. למעשה, כמעט כל מי שמגיע למגרש מכוניות מבין שהזמן שלו שווה כסף ושעדיף לו להעביר את האחריות על מכירת הרכב למי שבאמת מבין בזה. הבונוס באותם מגרשים הוא שניתן לנצל את הביקור גם כדי למצוא מכונית חדשה, מה שחוסך לפחות שבועיים של התלבטויות ודילמות.


הכל מתחיל בביזור סמכויות
עוד דרך לחסוך זמן היא לבזר סמכויות ולהטיל תחומי אחריות על אנשים אחרים. קל יחסית לעשות זאת במשק הבית ועם ילדים מגיל מסוים, אך זה אפשרי גם במקומות עבודה ואצל שכירים ועצמאיים כאחד. הבעיה מתחילה עם אנשים שהם חולי שליטה ועבורם הפתרון היחיד הוא להיאבק בדחף הפנימי ולבקש עזרה גם בתקופות יחסית רגועות.


בסופו של דבר, הזמן של כולנו שווה כסף ועלינו לעבוד קשה בשביל לפנות אותו. למזלנו יש אפשרויות רבות לעשות זאת ורק צריך לנצל אותן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il