TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כתב אישום נגד מור דדון ואחרים בגין סחיטה בכוח ועבירות נוספות‎


כתב אישום לבימ"ש השלום נגד גד לוי (41), נועם לוי (45) ומור דדון (27) בגין סחיטה בכוח, סחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד גד לוי (41), נועם לוי (45) ומור דדון (27) בגין סחיטה בכוח, סחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע. דדון גם מואשם בפציעה בנסיבות מחמירות (בחבורה).

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הדר צור, גד ונועם הינם אחים. במסגרת עסקיהם (הנפרדים) של גד ונועם, התפתחו קשרים בינם ובין יוסי מוסלי – המוכר בציבור כעבריין העומד בראש ארגון המבצע פעילות עבריינית שיטתית ומתמשכת. מור דדון עמד בקשר עם יוסי מוסלי וביצע פעולות שונות מטעמו ועל פי הוראותיו, בין היתר גם עם גד ונועם.

המתלונן החזיק בעבר בחברה בע"מ, "הטירה בגעש", שנקלעה לקשיים כלכליים ולכן הוצא צו כינוס על נכסי החברה. בין חובותיה של "הטירה בגעש", נותר חוב בסך של כ-80,000 ₪ לגד.

על רקע זה, ולמרות צו הכינוס, קשרו המשיבים קשר לאיים שלא כדין על המתלונן בפגיעה בשלומו ובטחונו, וכן לעשות שימוש בכוח שלא כדין כלפיו, באמצעות שימוש בשמו של יוסי ובמוניטין שלו, וזאת על מנת להניע את המתלונן לשלם את חובה של "הטירה בגעש".

במסגרת הקשר ולשם קידומו, ב- 13.10.16, הגיע דדון לבית המתלונן, כשגד הסתתר בקרבת מקום. דדון איים על המתלונן באומרו כי הגיע מטעם יוסי מוסלי כדי לגבות את חובו של גד. המתלונן השיב כי יברר את העניין מול יוסי מוסלי וגד ודדון עזבו את המקום. בשעה מאוחרת יותר, על דעת גד ונועם הגיע דדון יחד עם אחרים, לבית המתלונן, ולאחר שהתריע בפני המתלונן כי נותרו לו 24 שעות לתשלום החוב, תקף את המתלונן ואת בנו העיוור בכל חלקי גופם. במהלך התקיפה, הפיל דדון את בנו של המתלונן ארצה והיכה בפניו באמצעות קסדת אופנוע. כתוצאה מהתקיפה נפצעו המתלונן ובנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il