TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מגמה שלילית בבורסות אירופה: מחירי הנפט יורדים, ודריכות בשווקים לקראת הכנס השנתי של קרטל הנפט אופ"ק השבוע


סקירת שוק המט"ח והשווקים הבינלאומיים - יוסי הרצוג, מומחה למסחר בשוקי הון הבינ"ל
■החוזים העתידיים על מדדי וול סטריט נסחרים בירידות
■ בשוק המט"ח: הדולר ממשיך לשמור על מגמת התחזקות
■ הזהב: יורד מתחת לקו האדום

השווקים הבינלאומיים: המסחר בבורסות אירופה מתנהל היום (ב') בירידות שערים, על רקע המגמה המעורבת שחתמה את המסחר באסיה. המשקיעים ממתינים בדריכות לכנס של קרטל אופ"ק ביום רביעי השבוע. החוזים העתידיים על מדדי וול סטריט נסחרים כעת בירידות: לונדון פוטסי 100 ירד ב0.30%, דויטשה בורס דאקס ירד ב0.71% והיורוסטוקס 50 ירד ב0.47%.
שוק מט"ח: דולר-שקל, לא מסתמן שינוי במגמה: בעקבות המשך שגשוג כלכלת ארה"ב עקב בחירת טראמפ לנשיאות, שער הדולר שומר על מגמת התחזקות.
נכון להיום, (יום ב'), הדולר נסחר בשער יציג של 3.871, עליה של 0.018 משבוע קודם. לא רק הדולר משגשג, אלא מושך גם את הבנקים אחריו. הבנק של אמריקה נסגר אתמול בשער של 20.56$. זהו השער הגבוה ביותר מאז המשבר הכלכלי ב-2008.
סחורות: זהב - מתחת לקו האדום: מי שהכי נפגע מהניצחון של טראמפ הוא הזהב. מאז ניצחונו ועליה שמתמשכת בשיעור הדולר, הזהב ממשיך לצנוח ואף חצה את הקו האדום של 1200$ לאונקיה. כרגע עומד הזהב על 1186$ לאונקיה ביחד עם הכסף שעומד 16.3$.
נפט - ממשיך לרכז עניין בעוד יצואניות הנפט הגדולות צפויות להתכנס ביום רביעי ולהחליט אם לגבש הסכם בנוגע לצמצום התפוקה. אם הן יצליחו לגבש הסכם כזה בשוק מעריכים כי מחיר הזהב השחור עשוי לטפס לרמה של 60 דולר לחבית. בטווח של מספר חודשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
29/11/16
1. אז הדולר ממשיך לשמור על מעמדו? [ל"ת] - יזם נדל"ן
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il