TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רובי קפיטל תלווה פרויקט התחדשות עירונית בשכונת ותיקים ברמת גן


סמדר 1 קרדיט הדמיה עדי קרמר studioka
חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל, במסגרת שת"פ עם הכשרה חברה לביטוח, תעמיד מסגרות אשראי ופוליסות על פי חוק המכר לפרויקט תמ"א 38 במסגרתו יחוזק וישודרג בניין בן 3 קומות ו-46 יח"ד בשכונה היוקרתית, ויוספו לו 3 קומות נוספות ו-26 יח"ד חדשות
את הפרויקט תבצע היזמית "מותג עירוני" יחד עם ו.ז. גגות מטרופולין

חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל, באמצעות זרוע הליווי הסגור שלה, "יהלום", תלווה ותממן, במסגרת שיתוף פעולה עם הכשרה חברה לביטוח, פרויקט התחדשות עירונית של החברה היזמית "מותג עירוני" ברחוב סמדר 1 בשיכון ותיקים היוקרתי ברמת גן.
"יהלום" מבית רובי קפיטל תנהל את הפרויקט ותעמיד אשראי כספי לבעלי הדירות ולרוכשי הדירות החדשות, בעוד הכשרה חברה לביטוח תעמיד לטובתם פוליסת ביטוח על פי חוק המכר, שיאפשרו להוציא את הפרויקט אל הפועל.
במסגרת הפרויקט של "מותג עירוני", בשיתוף ו.ז גגות מטרופולין בע"מ, הבניין בן 3 קומות, 5 חנויות בקומת הקרקע ו-46 יח"ד יחוזק, ויוספו לו 3 קומות נוספות שיכללו 26 יח"ד חדשות.
את הפרויקט, ברחוב סמדר השקט, בסמוך לפארק הירקון, תיכנן משרד האדריכלים הוותיק בניהולו של אדריכל שמעון קידר, והוא כולל דירות 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים, דופלקסים בני 5 ו-6 חדרים ופנהאוזים, בתוספת מרפסות שמש רחבות, חיפוי אבן חום-אוף ו'ייט, ומפרט טכני יוקרתי במיוחד.
שכונת ותיקים ברמת גן – השכונה הוותיקה והיוקרתית ביותר בעיר, חווה בשנים האחרונות תנופת בנייה גדולה במיוחד, עם יציאתם לדרך של עשרות פרויקטים של תמ"א 38 1 ותמ"א 38 2, זאת לצד צמודי הקרקע הרבים המאפיינים אותה.
מנכ"ל משותף ב"מותג עירוני", יואב שפריר: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם רובי קפיטל והכשרה, שמאפשר להוציא לדרך את הפרויקט היפה הזה, שמוסיף עוד זריקת מרץ להתחדשות שעוברת על אחת השכונות הקסומות בארץ. נייצר פרויקט שייתן ערך מוסף אמיתי הן לדיירים הוותיקים בבניין, והן לחדשים שיצטרפו".
חברת "רובי קפיטל" הוקמה בשנת 2015 על ידי אילן רובינשטיין, גרשון שפירא ואנדרו מסטל, וכיום מנוהלת גם על ידי השותפים יעקב ניצן ועומר אלפרן, החברה מתמחה בפתרונות מימון מגוונים לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכל רחבי הארץ, וכן בהשקעות הון כשותפה פיננסית בפרויקטי נדל"ן. מדובר באחד מבין מספר שיתופי פעולה שיש לרובי קפיטל עם הכשרה חברה לביטוח, כמו גם עם בנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח מובילות אחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il