TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ראש עיריית אילת - אלי לנקרי בכנס עיר הנדל"ן: "העיר אילת ניצחה את הקורונה"


ראש עיריית אילת אלי לנקרי בכנס עיר הנדלן. קרדיט יחצ
"מתוכננים להיבנות בעיר עוד 6,000 חדרי מלון חדשים ובקרוב נשנה את המדיניות בנוגע לדירות AIRBNB בעיר. נאסור וילות עסקיות"
"העיר אילת ניצחה את הקורונה, והשבוע הנוכחי בו אנו מארחים כנס נדל"ן ענק לצד אירוע יוקרתי בינלאומי – מיס יוניברס, הוא דוגמא לכך", כך אומר ראש עיריית אילת - אלי לנקרי במסגרת כנס עיר הנדל"ן 2021 המתקיים השבוע באילת. ראש העירייה השתתף בפאנל בנושא "עידן חדש במלונאות" שבו השתתפו גם מנכ"ל משרד התיירות - אמיר הלוי, מנהל מרחב חיפה ברמ"י - אילן דגני, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון - ליאון אביגד, ומנכ"ל רשת מלונות פתאל - אביה מזרחי מגן.

לנקרי התייחס בדבריו לבנייה בעיר בשטחי מלונאות, ואמר כי כיום יש באילת 12,000 חדרי מלון ומתוכננים להיבנות עוד 6,000 חדרים. "כמו בת"א, גם באילת בתי המלון נכנסים לתוך העיר, דוגמת מתחם המלונאות בראון 42 מעלות המוקם בתוך העיר וגם מלונות שייבנו בשטח שדה התעופה הישן שפונה מטבורה של העיר". דברי לנקרי מגיעים על רקע הפרסום של שני מכרזים של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות להקמת בתי מלון חדשים באילת באזור שדה התעופה הישן והלגונה בחוף הצפוני של העיר ובהם 1,893 חדרי מלון חדשים, זאת, לאחר כמעט 20 שנה של קיפאון בבניית שטחי מלונאות בעיר. אילן דגני נציג רמ"י הוסיף כי עד סוף השנה יהיו מכרזים באילת לבניית עוד 1,800 יח"ד למלונאות.

עוד הוסיף ראש העירייה: "בשנים האחרונות התפתחה בתוך העיר אילת גם תיירות משנית שהולכת ומתעבה עם למעלה מ-3,500 יח"ד AIRBNB. בימים אלו אנו קובעים את מדיניות העירייה בנושא. אנו נאסור בצורה מוחלטת השכרת וילות פרטיות, דבר הגורם נזקי רעש והטרדה גדולים בתוך השכונות. נתאים בעירייה את המדיניות הן לצורכי התייר והן לרווחת תושבי העיר לרבות חקיקה בנושא".

"כראש העיר אילת, תפקידי להביא מוצר תיירותי משופר ככל האפשר החל מתשתיות דרך תוכן ועבור דרך פיתוח. בהקשר זה אילת נמצאת בתנופת פיתוח אדירה הן בעיר והן באזור התיירות, דוגמת העבודות לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, שמתחילות בימים אלה בהשקעה כוללת של 800 מיליון שקל. בצד האחר אנו פועלים כל העת להשביח את המוצר התיירותי בתוכן דוגמת אירוח מיס יוניברס העולמי שיחשוף את אילת בפני למעלה מ – 600 מיליוני צופים בעולם וישים את אילת על מפת התיירות העולמית זאת לצד כנסים מובילים, פסטיבלים ואירועי ספורט בינלאומיים, בניית פארק מים ענק בחלקה הדרומי של העיר ופיתוח שטח שדה התעופה המתפנה שיכלול בחלקו הדרומי מתחם בילוי ופנאי – פארק הטרמינל, מגורים ונופש בחלק המרכזי ושטחי תעסוקה בחלקו הצפוני". אלה מצטרפים כמובן לקריית ספורט בינלאומית הנבנית בעת הזו ומכרז RFI שפרסם משרד התיירות לבניית מרכז כנסים וירידים.

לנקי התייחס גם לנושא התחבורה לעיר אילת כשנאמר בפאנל שיותר ויותר אנשים מגיעים לאילת ברכב ולא בטיסה על רקע סגירת של שדה דב והקמת שדה התעופה "רמון" בצפון העיר אילת. לדברי לנקרי, אילת נערכת ליישם תכנית אב רחבה לתחבורה הכוללת הרחבת אזורי החנייה, שיפור התחבורה הציבורית, הנגשת שדה התעופה "רמון" לתוך העיר על ידי נתיב נסיעה מהיר, יצירת כבישים עוקפים בתוך העיר לצד המשך הרחבת כביש הערבה והרכבת לאילת. את דבריו סיכם לנקרי בדרישה מהממשלה לתת לעיר את העוגנים הנדרשים בתחומי תחבורה, בריאות ותעסוקה כדי לממש את הפוטנציאל האדיר שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il