TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פריון: מספר החיפושים באתרי הקניות בבלאק פריידי הגיע לשיא


פריון
של יותר מ-20 מיליון, למרות הירידה הכללית במכירות האונליין
פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, מדווחת על גידול חד במספר חיפושי האונליין בבלאק פריידי. מספר החיפושים הממומנים במגוון אתרי תוכן וקניות בהם פעילה פריון עקף את השיא של השנה שעברה והגיע ליותר מ-20 מיליון. זאת, למרות החולשה הכללית בהוצאות האונליין בבלאק פריידי השנה, שירדו לראשונה ל-8.9 מיליארד דולר, לפי חברת המידע אדובי אנליטיקס (Adobe Analytics).
לשם השוואה, בבלאק פריידי בשנה שעברה רשמה פריון גידול של 21.6% במספר החיפושים הממומנים לעומת 2019.
זיהוי מבוסס בינה מלאכותית
״תוצאות החיפוש של פריון בבלאק פריידי משקפות את יכולתנו להגיע לצרכנים בעלי נכונות גבוהה לרכישות״, אמר מנכ״ל פריון, דורון גרסטל. ״ביצועי השיא שלנו בתחום החיפוש מגיעים לאחר תוצאות הרבעון השלישי, במהלכו גדלו ההכנסות מפרסום מבוסס חיפוש ב-14%. מעבר לתרומת ההכנסות מפרסום מבוסס חיפוש, טכנולוגיית הבינה המלאכותית מאפשרת לנו לזהות כוונות רכישה ולמקסם באופן רצוף קמפיינים דיגיטליים עבור אתרי תוכן ומותגים. יתרה מכך, כמות הנתונים העצומה אודות כוונות רכישה משולבת ב׳מרכזיית המידע׳ החכמה שלנו - למינוף אפקט השיווק הדיגיטלי של פריון״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il