TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת דרא החלה לשווק פרויקט מגורים חדש בשכונת מורשת במודיעין


פרויקט אבניו קרדיט הדמייה ימית הפקות
פרויקט Avenue כולל 6 בנייני בוטיק בני 8 קומות ובהם 136 יח"ד בתמהיל של דירות 6 חדרים ענקיות, מיני פנטהאוזים עם מרפסות ענקיות ופנטהאוזים על קומה שלמה
חברת שיווק הנדל"ן דרא החלה לשווק את פרויקט "Avenue" – פרויקט מגורים חדש בשכונת מורשת במודיעין הכולל 6 בנייני בוטיק בני 8 קומות ובהם 136 יח"ד בסך הכל, מתוכן 41 יימכרו בשוק החופשי והיתר לזכאי מחיר למשתכן. יזם הפרויקט היא חברת טעמן נדל"ן הירושלמית שבבעלות שלום חיים.
תמהיל הדירות שיימכרו בשוק החופשי כולל דירות 6 חדרים ענקיות בשטח של 203 מ"ר, מיני פנטהאוזים בני 6 חדרים עם מרפסות ענקיות ופנטהאוזים ענקיים על קומה שלמה. לכל דירה יוצמדו 2 חניות ומחסן. מחירי הדירות – החל מ-3.45 מיליון שקל לדירות 6 חדרים. לצד בנייני המגורים ייבנה גם מתחם מסחרי בשטח של 1,600 מ"ר. על התכנון אחראי משרד בריידמן אגמון אדריכלים.
לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי חברת שיווק הנדל"ן דרא, "הפרויקט יציע דירות גדולות במיוחד מתוך כוונה לענות על צרכיהן של משפחות משפרות דיור בעלות אמצעים מהאזור. דירות בשטח של כ-200 מ"ר במפלס אחד הוא מוצר ייחודי שלא ניתן למצוא בקלות בשכונת מורשת ובמודיעין בכלל".
פרויקט Avenue מצטרף לפרויקט נוסף שמשווקת דרא בשכונת מורשת במודיעין, גם הוא של היזם טעמן נדל"ן – פרויקט "Sky" הכולל 2 בניינים בני 12 קומות ו-94 דירות, אשר 28 מתוכן משווקות לשוק החופשי והיתר לזכאי מחיר למשתכן. עד כה נמכרו בפרויקט 16 מתוך 28 יח"ד במכירה חופשית.
בנוסף דרא משווקת בשכונה את פרויקט "קדם מודיעין" שבונה חברת משכן אליהו, שכולל 8 בניינים עם 112 דירות ופרויקט "מורשת טל" של חברת מיטל הנדסה הכולל 9 בניינים עם 122 דירות.
חברת שיווק הנדל"ן דרא, שנוסדה ומנוהלת על ידי דרור אוהב ציון, מתמחה בשיווק פרויקטים למגורים ומלווה יזמים החל משלבי תכנון הפרויקט והאסטרטגיה השיווקית ועד למכירת הדירה האחרונה. מאז הקמתה בשנת 1996 שיווקה דרא יותר מ-7,000 דירות חדשות במגוון רחב של פרויקטים בפריסה ארצית: שכונות מגורים במרכזי ערים, מגדלי יוקרה, פינוי ובינוי והרחבות ישובים קהילתיים. לחברה חטיבות ייעודיות המתמחות בשיווק פרויקטים של מחיר מטרה, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית, הרחבות יישובים ועוד.
לפרטים נוספים: https://www.dara.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il