TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אייסקיור מדיקל מדווחת תוצאות כספיות למחצית הראשונה של 2021


אייסקיור
כתוצאה מהגידול בהוצאות החברה, ההפסד הנקי ב-2021 גדל לכ-3.8 מיליון דולר, או 0.16 דולר למניה, לעומת הפסד נקי של כ-1.6 מיליון דולר או 0.11 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד
קיסריה, 24 בספטמבר, 2021 - אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול זעיר פולשני במרפאה באמצעות הקפאתם, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.
דגשים עסקיים במחצית הראשונה של 2021 והעת האחרונה
ה-FDA העניק למערכת ProSense מעמד של "מכשור פורץ דרך" לטיפול במגוון התוויות רפואיות להקפאת גידולים, בין היתר, לאינדיקציה ספציפית של סרטן השד, ביחס למטופלות להן סרטן שד פולשני מסוג T1 ו/או מטופלות שלא ניתן לטפל בהן באמצעות התערבות ניתוחית.
החברה הציגה תוצאות ביניים חיוביות מהמחקר הקליני ICE3 לטיפול בהקפאה של גידולים סרטניים בשד בסיכון נמוך ובשלב מוקדם באמצעות מערכת ProSense®. התוצאות הוצגו בכנס השנתי ה-22 במספר של האגודה האמריקאית למנתחי שד (ASBrS) ביום ה-30 לאפריל 2021.
החברה בדיאלוג עם ה-FDA לגבי המסלול הרגולטורי שיאפשר את השימוש במערכת ה- ProSense לטובת חולות סרטן שד, אשר על פי נתוני המחקר הקליני ICE3 יוכלו להפיק תועלת מהטיפול זעיר-פולשני של השמדת גידולים בהקפאה של החברה.
פרסום מאמר אשר עבר ביקורת עמיתים שכותרתו " Cryoablation Without Excision for Low-Risk, Early-Stage Breast Cancer: 3-Year Interim Analysis of Ipsilateral Breast Tumor Recurrence in the ICE3 Trial". הכותב הראשי של המאמר הינו ד"ר ריצ'רד פיין, חוקר בניסוי ICE3 , המכהן כדירקטור באגודה האמריקאית למנתחי שד וכדירקטור מחקר והשכלה ב- West Comprehensive Breast Center in Germantown, TN .
הרחבת רשת ההפצה הגלובלית של החברה, לרבות עם:
חברת Mutlu Medikim Tibbi Malzeme TIC. A.S. אשר תמכור באופן בלעדי את מערכת ה- ProSense בטורקיה.
חברתLTD Novomed, להפצת מערכתProSense בחלקים מסוימים בהודו זהו הסכם הפצה שני של החברה בהודו.
חברתKTRFIOS IMPORTACAO E EXPORTACAO LTDA אשר תמכור באופן בלעדי את מערכתProSense בברזיל.
שותפות ההפצה באסיה עם חברת Terumo (הבורסה של טוקיו: 4543; OTC US: TRUMY) הורחבה להכללת תאילנד בנוסף ליפן וסינגפור.
צוות המחקר ופיתוח מקדם את פיתוח הדור הבא של המערכת עם מחט אחת (single probe) והדור הבא של המערכת הכוללת מספר מחטים (multi probe). בהשוואה למערכת ה- ProSense הנוכחית המצוידת במחט אחת בלבד, המערכת בעלת מספר המחטים תאפשר לטפל בגידולים גדולים יותר או לטפל ביותר מגידול אחד בו זמנית.
מניות החברה החלו להיסחר בנאסד"ק ביום ה-26 באוגוסט 2021.
החברה השלימה גיוס פרטי בסך 15.0 מיליון דולר, עליו דיווחה בעבר, אשר כלל משקיעים אמריקאיים.

"אני נרגש מההישגים של אייסקיור בכלל ההיבטים העסקיים מתחילת 2021. הישגים אלו כוללים התרחבות משמעותית ברשת ההפצה הגלובלית של מערכת ה-ProSense. צמיחה יציבה זו מרשימה במיוחד כשאנו מביאים בחשבון את השפעת מגפת ה- Covid -19 הכלל עולמית. אני מלא הערכה לצוות החברה על נחישותם להנגשת הטיפול באמצעות המערכת שלנו לרווחת מטופלים ברחבי העולם," מסר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור.
"סרטן השד מהווה את סוג הסרטן השכיח ביותר וממשיך להוות מחלה מסכנת חיים, עם כ-325,000 מקרים חדשים של סרטן שד שאובחנו בארה"ב ויותר מ-2.3 מיליון ברחבי העולם בשנת 2020. שכיחות מקרי סרטן השד באוכלוסיה צפויה להמשיך לעלות, כאשר המכון הלאומי לסרטן בארה"ב מעריך גידול של כ-50% במספר המקרים החדשים של סרטן שד עד שנת 2030. על כן, הקדשנו חלק ניכר מזמננו ומשאבינו לטיפול בסרטן השד בעזרת מערכת ה- ProSense, אשר אנו מאמינים שמאפשרת פרוצדורות קצרות, פשוטות וחסכוניות יותר עם סיכון נמוך יותר לסיבוכים," הוסיף מר שמיר. "אנו פועלים ללא לאות לגבש מסלול רגולטורי שיאפשר את השימוש במערכת ProSense בארה"ב כטיפול זעיר-פולשני לחולות סרטן שד בשלב מוקדם או למטופלות הנמצאות בסיכון גבוה לניתוח."
"היותנו חברה נסחרת בנאסד"ק, מקלה על המשקיעים המוסדיים הגלובלים להיות חלק מהמסע שלנו. בנוסף הרישום בנאסד"ק עוזר לנו להרחיב את קשרינו ולהוציא לפועל את ההתרחבותנו הגלובלית באמצעות רשת הפצה של חברות מכשור רפואי מובילות ומפיצים ברחבי אירופה, אסיה, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית. שותפים אלו מספקים את הניסיון והמומחיות המקומית וכן את המשאבים הנדרשים על מנת לנווט בתהליכי הרגולציה וההפצה השונים בכל מדינה. אנו מאמינים שישנן הזדמנויות אדירות להמשך הרחבת רשת זו עם שותפים חדשים וקיימים במדינות ואזורים נוספים," סיכם מר שמיר.

תוצאות כספיות לששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021
בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021, גדלו הכנסות החברה ב-12% לכ-2.1 מיליון דולר, לעומת כ-1.9 מיליון דולר בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2020.
הרווח הגולמי בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2021 הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר, כמעט ללא שינוי בהשוואה לששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2020. שיעור הרווח הגולמי בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2021 עמד על 58%, לעומת 62% בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2020. הירידה בשיעור הרווח הגולמי מיוחסת לשינוי בתמהיל המוצרים שנמכרו וכן במכירה למפיצים במקום ישירות ללקוחות.
ההוצאות התפעוליות לששת החודשים שהסתיימו ביום 30 ביוני 2021 הסתכמו בכ-4.9 מיליון דולר לעומת הוצאות התפעוליות בסך של כ-2.8 מיליון דולר לשישה חודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020. הגידול בהוצאות התפעוליות מיוחס להוצאות המחקר והפיתוח של מערכות הדור הבא של החברה ולהוצאות הקשורות לרישום בנאסד"ק.
כתוצאה מהגידול בהוצאות החברה, ההפסד הנקי בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2021 גדל לכ-3.8 מיליון דולר, או 0.16 דולר למניה, לעומת הפסד נקי של כ-1.6 מיליון דולר או 0.11 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.
נכון ל-30 ביוני, 2021 הסתכמו יתרות המזומנים ושווי המזומנים של החברה בכ-18.6 מיליון דולר, לעומת כ-3.5 מיליון דולר ב-31 בדצמבר, 2020.
מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה אמש בארה"ב, אשר היא המחייבת מבחינת החברה. מצ"ב קישור להודעת החברה באנגלית כולל טבלאות מאזן:
https://maya.tase.co.il/reports/details/1402402/2/0
אודות אייסקיור מדיקל
חברת אייסקיור מדיקל בע"מ (ת"א: אסקמ) (NASDAQ: ICCM) הינה חברת מכשור רפואי ישראלית העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים ממאירים ושפירים בשד, בכליות, בריאות, בעצמות ובאיברים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. לאייסקיור חברות בנות בבעלות מלאה בארצות הברית, בהונג קונג ובסין. אייסקיור נוסדה בשנת 2006 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בקיסריה www.icecure-medical.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il