TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

LG רוכשת את השליטה בסטרטאפ הישראלי Cybellum


LG and Cybellum
הסטרטאפ מספק פתרונות להערכת סיכוי אבטחת סייבר בעולם הרכב
הרכישה תאפשר ל-LG להמשיך ולפתח תוכנות אוטומטיות בטוחות יותר, לשדרג את תחום רכיבי הרכב בחברה ולאפשר ל-Cybellum להתרחב עם פתרונות האבטחה שלה ללקוחות בינלאומיים

חברת LG מודיעה היום שחבר המנהלים של החברה אישר את רכישת הסטרטאפ הישראלי Cybellum, ספק מוביל של פתרונות להערכת סיכוני אבטחת סייבר בעולם הרכב. בעקבות הרכישה, תחזיק LG ב-64% מהחברה בשווי של 140 מיליון דולר, כאשר יתרת המניות ירכשו בהמשך (הערכת השווי הסופי וסכום ההשקעה הסופי יתפרסמו באותו זמן). המהלך האסטרטגיה הזה יאפשר ל-LG לשדרג את יכולות אבטחת הסייבר שלה ולהאיץ את מאמציה להפוך לשותפה חדשנית בעולם התחבורה העתידית. בנוסף להשקעה הראשונית, LG התחייבה בהסכם להון עצמי עתידי (Simple agreement for future equity – SAFE) להשקיע עוד 20 מיליון דולר ב-Cybellum עם סיום המסחר ברבעון הרביעי.

חברת Cybellum, שנוסדה בשנת 2016 בתל אביב, היא מהמובילות בתחום אבטחת הסייבר בעולמות הרכב, עם יותר מ-50 עובדים ושיתופי פעולה עם שחקנים בכירים בתחום. Cybellum, אשר פועלת בישראל, יפן, גרמניה וצפון אמריקה, תישאר חברה עצמאית ותמשיך לגדול ולתמוך בלקוחותיה באותה רמת מחויבות וסטנדרטים אשר אליהם כבר התרגלו. Cybellum תאפשר ל-LG להבטיח מראש מנוע צמיחה בתחום הגדל של פתרונות אבטחת הסייבר בעולם הרכבים, ולספק ערך מוסף בתחומים מרכזיים כגון עיצוב חלקים, פיתוח ותפעול.

אחד הפתרונות המובילים של Cybellum לאבטחת הסייבר ברכבים הוא ה-Cyber Digital Twins Platform. הפלטפורמה המתקדמת מייצרת יצוג מפורט של מרכיבי התוכנה ברכב ללא הצורך בגישה לקוד המקור שלה, וכך היא חושפת את סיכוני אבטחת הסייבר הבעייתיים. הפלטפורמה נשענת על בינת איומים בזמן אמת על מנת לבדוק פגיעות ולספק הערכה מלאה של הסכנות ופתרונות מומלצים.

זוהי הרכישה הראשונה של LG, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, בישראל ובתחום אבטחת הסייבר. ההשקעה הזאת מדגישה את החשיבות של הקטגוריה הצומחת הזאת ואת תפקיד המפתח שהיא לוקחת באסטרטגיה של LG לחיזוק הפורטפוליו העסקי שלה על ידי רכישות ושיתופי פעולה, עם דגש נרחב לתחום החלפים בעולם הרכב. בשנת 2018, רכשה LG את קבוצת ZKW האוסטרית, חברה מובילה בשוק תאורת הרכב. ביולי האחרון השיקה LG את היוזמה המשותפת שלה עם Magna International, ספקית הרכיבים השלישית בגודלה בעולם, בשם LG magna e-Powertrain. היוזמה מגבירה את התחרות ואת הצמיחה הפוטנציאלית העתידית של שתי החברות השותפות.

"אנחנו מתרגשים משיתוף הפעולה עם LG והתשואה הנהדרת שהיא תספק לבעלי העניין שלנו", אמר סלאבה ברונפמן, מנכ"ל Cybellum. "Cybellum פיתחה את פתרון המקיף ביותר לניהול אבטחת הסייבר בתעשיית הרכב, ושיתוף הפעולה עם LG יאפשר לנו להאיץ את הגשמת חזוננו. אנחנו מצפים לגדול באופן משמעותי בעתיד הקרוב".

"זהו לא סוד שהתוכנה היא חלק קריטי מתעשיית הרכב, ולכן יש צורך בפתרונות אבטחת הסייבר אפקטיביים", אמר ד"ר קים ג'ין-יונג (Dr. Kin Jin-yong), נשיאLG Electronics Vehicle component solutions company. "העסקה הזו תחזק את הבסיס היציב שלנו בעולמות אבטחת הסייבר, מה שיאפשר להיות עוד יותר מוכנים לעתיד בו המכוניות יהיו מקושרות זו לזו".

LG Electronics Vehicle Component Company, שנוסדה בשנת 2013, רשמה את שיא מכירותיה של 5.18 מיליארד דולר בשנת 2020, עלייה של 6.1% לעומת 2019. באמצעות ההשקעה האחרונה בתחום אבטחת הסייבר ברכב, LG מתחייבת להגדיל את התחרותיות של מערכות המידע שלה, מערכות ההנעה לרכב ומערכות התאורה – שלושת עמודי הטווח של תעשיית הרכיבים לעולמות הרכב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il