TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נור אינק קיבלה תו תקן Eco-Passport עבור מוצר הדיו – NurTex שפיתחה


נור אינק
לדברי משה נור יו״ר ומייסד החברה, ״זהו הישג משמעותי עבור נור אשר מקבלת היום הכרה גלובלית מתו התקן המחמיר ביותר שקיים שמעיד כי המוצר של נור הוא ירוק, נקי מרעלים וידידותי לסביבה – עוד נדבך מהותי ביתרונות שלנו.
NurTex הינו אחד מסוגי הדיו הפיגמנטי על בסיס מים להדפסה דיגיטלית אותם החברה מפתחת

תקן Oeko-Tex Eco-Passport הינו תקן עולמי למוצרי טקסטיל המאשר כי הדיו אינו מכיל חומרים רעילים ו/או מסוכנים וכן את בטיחות שימוש הדיו בבגדים הבאים במגע ישיר עם גוף האדם, כולל בגדי תינוקות.

אנחנו גאים להיות מסוגלים לספק מוצרים לנתח משמעותי מהלקוחות ומאמינים כי קבלת אישור תו התקן עשויה לתרום למאמצי החברה להתרחבות ולהגעה להסכמים מסחריים עם לקוחותיה הפוטנציאליים.״

תל אביב, 10 ליוני 2021 (ת״א: נורי) חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, העוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה, מודיעה היום על קבלת תו תקן Oeko-Tex Eco-Passport למוצרי טקסטיל המאשר כי הדיו אינו מכיל חומרים רעילים ו/או מסוכנים וכן את בטיחות שימוש הדיו בהדפסה ישירות על-גבי ביגוד, כולל בגדי תינוקות.

במסגרת הבדיקה לצורך קבלת תקן זה בודקים את ההרכב הכימי של הדיו ואת התוצר והמוצר המוגמר בכדי לוודא שאין בהם חומרים מסוכנים, מזהמים, פולטים חומרים אורגניים נדיפים וכיו"ב. על מנת לקבל את התקן מוצר הטקסטיל עובר סדרה מקיפה של בדיקות יסודיות שמטרתן לוודא שאין במוצר כימיקלים רעילים, חומרי הדברה, פתלטים וחומרים רעילים אחרים כמו עופרת וארסן. האישור שהתקבל מ- OETI, Institute for Ecology, Technology and Innovation, מאשר כי מוצר החברה דיו ה- NurTex עומד בתקן Oeko-Tex Eco-Passport.

תקני Oeko-Tex מאשרים את שימוש הדיו בבגדי תינוקות, התקן המחמיר ביותר, ואת העובדה שהדיו אינו מכיל שום חומרים רעילים ו/או מסוכנים. מדובר על דיו פיגמנטי על בסיס מים, ידידותי לסביבה, המתייבש בטמפרטורות החדר ומתקבע בטמפרטורות נמוכות מ-100 מעלות צלזיוס. תכונות ייחודיות אלה צפויות לאפשר הדפסה באמצעות דיו זה ישירות על גבי כמעט כל סוג בד כולל בדים מעורבים מסוגי טקסטיל שונים, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של עמידות כנגד דהייה בתנאי חוץ ועמידות בכביסות ושפשוף. המוצר צפוי להציע פתרון טכנולוגי לחסמים פונקציונאליים הקיימים בשוק ולמגבלות לא מעטות ויאפשר לראשונה להדפיס עם דיו פיגמנטי ישירות ע"ג בדים סינטטיים כהים הצבועים מראש ואף לשנע ידנית הדפסות דיגיטליות עם דיו פיגמנטי מיד לאחר הדפסתן, ללא החשש ממגע עם הדיו הרטוב ופסילת ההדפסה.

החברה מעריכה כי קבלת האישור צפויה לקדם את פיתוח מוצר החברה בהתאם ללוחות הזמנים המתוכננים בהתאם לתוכנית המחקר והפיתוח של החברה. בנוסף, אישור תו התקן עשוי לתרום למאמצי החברה להגיע להסכמים מסחריים עם לקוחותיה הפוטנציאליים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il