TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מיטק הגישה בקשה לרישום פטנט עבור שיטת הדפסה ביולוגית חדשנית


מיטק
שיטת ההדפסה הביולוגית החדשנית תאפשר שליטה טובה יותר בתהליך הזרקת הדיו הביולוגי
נס ציונה, ישראל, 03 ביוני 2021 – מיטק 3 די בע"מ (בורסת ת"א ובורסת נאסד"ק: מיטק, MITC), חברת טכנולוגיה המפתחת טכנולוגיות ייצור מתקדמות לייצור וגידול מוצרי בשר מתורבתים, מדווחת כי הגישה בקשה לרישום פטנט במשרד הפטנטים של ארצות הברית (USPTO) עבור שיטת הדפסה ביולוגית חדשנית.
מיטק רואה בשיטת ההדפסה הביולוגית החדשנית פוטנציאל לשליטה יוצאת דופן בתהליך הדפסה רב-שכבתית של בשר מתורבת. הטכנולוגיה תאפשר שליטה משמעותית על הרכב החומרים המודפסים, גודלם ומיקומם על פני שכבת המצע. מיטק מאמינה שהתכונות הללו יאפשרו בנייה מדויקת של רקמות בשר בתהליך הדפסה דיגיטלי, לטובת ייצור מוצרי בשר מתורבת. בנוסף, מיטק מאמינה ששיטה חדשנית זו תביא גמישות משמעותית בתהליך ההדפסה הביולוגית, כגון מהירות הדפסה מואצת והיכולת להשתמש במגוון חומרים עם צמיגויות שונות, אשר היוו אתגר בתהליך ההדפסה הביולוגית עד כה.
הגשת הבקשה לרישום פטנט, מתחברת ישירות ליעדי ההדפסה הביולוגית התלת-ממדית של מיטק לייצור נתחי בשר מתורבת על בסיס תאים מן החי. מיטק מאמינה שפטנט זה ישפר את תהליכי הייצור התעשייתי של הבשר המתורבת.
מיטק שואפת להגן על הטכנולוגיות החדשניות שלה באמצעות רישומם כפטנטים, כמו גם ברישום זכויות קניין רוחני אחרות לנכסיה העסקיים והטכנולוגיים בארצות הברית וברחבי העולם. מיטק שואפת להגן על הטכנולוגיה, ההמצאות והשיפורים המסחריים המשמעותיים לפיתוח העסקי באמצעות הגנות הקניין הרוחני היעילות ביותר, הכוללות פטנטים, סימנים מסחריים וסודות מסחריים.
נכון להיום, מיטק מחזיקה בשש בקשות לרישום פטנט ל-USPTO ו-WIPO שהוגשו דרך ה-PCT, בשני תחומים עיקריים (מכניים וביולוגיים), המכסים את פעילויותיה, מוצריה ושלבים בתהליכי ייצור וגידול של בשר מתורבת.
שרון פימה, מנכ״ל מיטק, אמר: "טכניקה חדשנית זו להדפסה בשליטה מדויקת יותר, עשויה להיות דרך מבטיחה לייצור ובנייה של בשר מתורבת בקנה מידה רחב היקף. עם ותק רב בתעשיית הדפוס, אני מכיר בפוטנציאל המשמעותי שיש בבקשה זו לרישום פטנט, מכיוון שהיא פונה ישירות לאתגרים המרכזיים העומדים בפני תעשיית ההדפסה הביולוגית."
אודות מיטק:
מיטק הינה חברה בינלאומית בחזית מהפכת הבשר המתורבת, הרשומה בבורסות בנאסד"ק ובת"א תחת הסימול MITC. החברה החלה את פעילותה ב-2019 ומשרדיה הראשיים נמצאים בנס ציונה, ישראל, עם חברת בת באנטוורפן, בלגיה.
מיטק מפתחת מגוון טכנולוגיות ייצור מתקדמות לייצור מוצרי חלבון אלטרנטיביים. טכנולוגיות אלה מתמקדות בייצור בקר ועוף מבוססים תאי גזע, ושיפור מזון מן הצומח עם בשר אמיתי, תוך התמקדות מיוחדת בפיתוח מערכות הדפסה ביולוגיות בעלות תפוקה גבוהה לייצור מוצרי בשר יוקרתיים ומרכזיים, כמו סטייק.
מיטק מתכוונת לייצר מוצרים עבור הצרכן הסופי, וכן למכור רישיונות לשימוש בטכנולוגיות שלה ללקוחות לאורך שרשרת אספקת החלבונים האלטרנטיבית, כגון מעבדי מזון בעלי ערך מוסף ומותגי מזון מובחרים.
החברה מאמינה שטכנולוגיות בשר מתורבתות טומנות בחובן פוטנציאל משמעותי לשיפור ייצור הבשר, לפשט את שרשרת אספקת הבשר ולהציע לצרכנים מגוון היצע מוצרים חדש.
לעוד מידע, בקרו באתר החברה: https://www.meatech3d.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il