TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה על מכירת החניון במיאמי


מישורים
תמורת כ-25 מיליון דולר וברווח של כ-75% על ההון בתוך כשנתיים וחצי
החברה חתמה על הסכם למכירת החניון שרכשה במיאמי לאחר כשנתיים וחצי ממועד הרכישה וב תמורה לכ-25 מיליון דולר. העסקה צפויה לייצר תזרים מזומנים פנוי, לאחר פירעון חוב שכנגד הנכס הנמכר של כ-12 מיליון דולר. הנכס נרכש בסוף שנת 2018 תמורת כ-18.25 מיליון דולר ובמהלך התקופה בו החזיקה בנכס ביצעה פעולות השבחה המתייחסות לזכויות הבניה הקיימות לקרקע וכן שיפרה משמעותית את ה NOI שהנכס מייצר.
מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס בדאונטאון של מיאמי, פלורידה, ארה"ב, בתמורה לכ- 25 מיליון דולר. במסגרת ההסכם הפקיד הרוכש חצי מיליון דולר ארה"ב בנאמנות לטובת העסקה ונדרש להפקיד מיליון וחצי דולר נוספים עד שלשה ימים ממועד החתימה. בנוסף, הרוכש ויתר על בדיקת נאותות ועל כן הפיקדונות שהופקדו הינם ללא זכות השבה לרוכש.
בחודש דצמבר 2018 רכשה החברה תמורת כ-18.25 מיליון דולר את הנכס, מבנה בן 7 קומות, הכולל כ-756 מקומות חנייה, שוכן על מגרש בשטח כולל של כ-3,483 מ"ר, עם זכויות בנייה של כ-120 אלף מ"ר נוספים. במהלך התקופה בה החזיקה החברה בנכס, ביצעה מספר פעולות השבחה לשיפור הביצועים התפעוליים של החניון לרבות החלפת חברת הניהול לאחת המובילות בתחום, ביצוע שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים למכירת מנויים חודשיים וארוכי טווח, שירותי VALET, מתקן שטיפת רכבים וכן העלאת מחיר לחניות מזדמנות.
במקביל למאמצים התפעוליים שתרמו לשיפור הביצועים השוטפים של הנכס, החברה פעלה להשבחת הנכס לרבות אשרור זכויות והכנת תוכניות אב להריסת החניון ולייזום שני מגדלים לשימוש מעורב (מגורים, מלונאות ומסחר).

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אנו שמחים לדווח על מימוש הנכס במיאמי כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל ולהצפת ערך לבעלי המניות. מימוש הנכס ברווח של כ-75% על ההון המושקע מבטא את יכולות החברה בזיהוי ובהשבחת הנכסים בהם אנו בוחרים להתמקד. את הנכס במיאמי רכשנו בסוף שנת 2018 תמורת כ-18.25 מיליון דולר, ובהשקעת הון עצמי של כ-6 מיליון דולר בלבד. לאחר שפעלנו להשבחה משמעותית בביצועים התפעוליים, במקביל לפעולות שביצענו להשבחת הקרקע אנחנו שמחים לדווח על עסקה למימוש הנכס.
מימוש זה מגיע כחודש לאחר מכירת הנכס ב-"Hickory Hollow" שבנאשוויל ארה"ב תמורת כ-18 מיליון דולר וברווח של כ-96% על ההון בתוך כשנתיים וחצי. אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."


אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר ) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-268 מיליון ש"ח (כ-7.7 ש"ח למניה). מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר (Alex Shnaider), עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון ליום 31 בדצמבר 2020, הסתכם בכ-474 מיליון ש"ח (כ-13.5 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-255 מיליון ש"ח .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il