TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת מלם תים ממשיכה להרחיב את פעילותה ורוכשת את חברת פולאר טכנולוגיות


מלם
היקף הרכישה מוערך במיליוני ₪. החברה נותנת שירותי ארכיטקטורה ומימוש בסביבת הענן הציבורי של Microsoft, Azure
קבוצת מלם תים רכשה את פעילות חברת פולאר טכנולוגיות.
רכישה זו ממשיכה לבסס את מעמדה של קבוצת מלם תים כשחקנית מובילה באספקת פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוונים, ומאפשרת לה להרחיב את תחום הענן של מיקרוסופט, אחד התחומים הצומחים בשנים האחרונות.
במסגרת הרכישה תשולב פעילות חברת פולאר טכנולוגיות בחטיבת פתרונות מיקרוספט של מלם מערכות ותשולב כתחום חדש בחטיבה- תחום ה Azure .

ממי לביא, מנכ"ל חברת פולאר טכנולוגיות ישמש כמוביל תחום Azure במלם תים, יהיה אחראי לתכנון וביצוע פרויקטים ב-Azure ויהווה הסמכות המקצועית בחברה בכל הקשור לתחום זה. חברת פולאר טכנולוגיות הוקמה לפני כ- 3 שנים, ובשנה האחרונה רשמה גידול של כ-15% בהכנסות.

ממי לביא, מוביל תחום Azure במלם תים: "שילוב הכוחות בין המקצוענות ב-Azure שחברת פולאר מביאה, והגודל והקשרים הענפים של מלם, יסייעו להקים את גוף ה-Azure המוביל במשק, כזה שמסוגל לבצע את מגוון הפרויקטים בענן, החל מתכנון, ביצוע ותחזוקה".

אודות מלם תים: מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מיחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה כ-4,000 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il