TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מיטק החלה בהליך העברת כלל מניותיה מהבורסה לני"ע בת"א לנאסד"ק בלבד


מיטק
כחלק מהתהליך, מיטק תסיים את פעילות המסחר בישראל ותעביר מניותיה לשוק האמריקאי
נס ציונה, ישראל, 3 במאי 2021 – מיטק 3 די בע"מ (בורסת ת"א ובורסת נאסד"ק: מיטק, MITC), חברה המפתחת טכנולוגיה לייצור וגידול בשר מתורבת, ללא שימוש בבעלי חיים, בשילוב עם טכנולוגיית הדפסת תלת מימד אשר תאפשר הנדסת רקמות מתקדמת במטרה לפתח יכולת ייצור של מגוון מוצרים בעבור תעשיית הבשר וחברות המזון, מדווחת כי החלה בהליך העברת כלל מניותיה הרגילות מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב למסחר בנאסד"ק.
בהתאם לחוק הישראלי ולכללי הבורסה לניירות ערך בתל אביב, היום האחרון למסחר במניות הרגילות של החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב יהיה ה- 3 באוגוסט 2021, והן יגרעו מהמסחר ב- 5 באוגוסט 2021. עד יום המסחר האחרון בבורסה, בעלי מניות יוכלו להמשיך לקנות ולמכור מניות רגילות באותו האופן, באמצעות הוראות קנייה או מכירה דרך הבנקים או חברי הבורסה אשר מחזיקים במניות הללו עבור בעלי המניות. ה- American Depositary Shares (ADS) של מיטק, אשר כל אחד מהם שווה ערך ל-10 מניות רגילות, ימשיכו להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול MITC.
ההחלטה ליציאה ממסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב התקבלה מצד דירקטוריון והנהלת החברה אשר מאמינים כי צעד זה יעזור למצב את קבוצת החברות של מיטק ברמה הבינלאומית, ימקד את החברה לשוק אליה היא מכוונת וכן למקסם את פוטנציאל הערך למשקיעים.
מיטק אינה צופה שינויים או פגיעה בערך או בסחירות של המניות הרגילות בעקבות המרת המניות הרגילות ל-ADS או בעקבות המרת ערכן לדולר אמריקאי. כל 10 מניות רגילות יומרו ל-ADS אחד.
מיטק מציעה לכל בעלי המניות הרגילות, אשר נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, להמיר את מניותיהם לפני תאריך גריעת המניות מהבורסה בתל אביב, וליצור קשר עם הבנקים או חברי הבורסה שלהם עם שאלות הנוגעות להליך ההמרה. מיטק תשלם ישירות לבנקים ולחברי הבורסה הישראלים את העמלות בעבור כלל בעלי המניות אשר ימירו מניות רגילות ל-ADS ביום גריעת המניות ממסחר. בנוסף, למשך 90 ימים ממועד פרסום הודעה זו, כל בעל מניות אשר ימיר את המניות הרגילות שלו ל-ADS, לא יידרש לשלם עמלות המרה כלשהן לנאמן, Bank of New York Mellon.
אודות מיטק:
מיטק החלה את פעילותה ב-2019, מתוך מטרה לפתח ולמסחר יכולות ייצור וגידול של בשר מתורבת. על מנת להגשים את חזון הפיתוח של ייצור בשר מתורבת בר-קיימא, ללא צורך בשחיטת בעלי חיים, מיטק מפתחת טכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית דיגיטלית, תהליכים ביוטכנולוגיים הכוללים תהליכי גידול תעשיתים של בשר מתורבת, מזני בעלי חיים שונים, וכן מאתרת חברות סינרגטיות לרכישה לטובת האצת הפיתוח. ה-ADS של מיטק רשומים בבורסת הנאסד״ק והמניות הרגילות של החברה נסחרות בבורסה בתל אביב, שתיהן, תחת הסימול MITC.
לעוד מידע, בקרו באתר החברה: https://www.meatech3d.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il