TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סוחרי ני"ע וסחורות ישראלים יורשו לסחור ב-DGCX - בורסת הזהב והסחורות של דובאי


Les Male CEO of DGCX צילום: DGCX
קבוצת DGCX קיבלה היתר מרשות ניירות ערך הישראלית לספק מגוון מוצרים ושירותים לשחקני שוק ומשקיעים ישראלים
דובאי – בורסת הזהב והסחורות של דובאי (DGCX) הודיעה היום כי קיבלה היתר מרשות ניירות ערך הישראלית, המאפשר לתאגידים ישראלים להירשם ישירות כחברי DGCX ולהשתמש בשירותי המסחר והפלטפורמות שלה. החברים הישראלים בבורסה יוכלו לפעול גם כעושי שוק בפלטפורמת DGCX.
מהלך זה מאפשר לקבוצת DGCX להציע מגוון מוצרים ושירותים גלובליים, לרבות חוזים עתידיים וחוזי אופציות במגזרי המתכות היקרות, האנרגיה, ניירות ערך ומטבעות - בתוך ישראל - במקביל להרחבת מעמדה כבורסה המובילה במזרח התיכון למסחר בנגזרים. ב-2020 נסחרו בבורסת DGCX 12.73 מיליון חוזים ונרשם שיא הכנסות תפעוליות (AOI) של 220,504 חוזים.
לס מייל (Les Male), מנכ"ל DGCX, אמר, "אנו נרגשים מהידוק הקשרים ופתיחת השווקים בין איחוד האמירויות לישראל. זוהי נקודת מפנה בתולדות DGCX ושיתוף הפעולה של מדינות המפרץ, המתרחשת במקביל להמשך התרחבותנו הבינלאומית. התרחבות זו נובעת מיכולתנו להציע למשקיעים ולשחקני השוק מוצרים ושירותים חדשניים ובעלי ערך מוסף. אנו מקדמים בברכה את המשקיעים ואת שחקני השוק מישראל לקהילה גלובלית של יותר מ-100 חברים בעולם.
ב-13 באוגוסט 2020 חתמו איחוד האמירויות וישראל על הסכם שלום היסטורי המסדיר את קשריהן הדיפלומטיים. המצב החדש יוצר הזדמנויות מסחריות ועסקיות עצומות למשקיעים ועסקים באמירויות ובישראל. "הסכמי אברהם הם ציון דרך מהותי, המספק לקהילה העסקית בישראל מקפצה להשקעות בדובאי ולחברי DGCX החדשים מישראל הזדמנויות לגידור סיכונים והשקעה בנכסים בטוחים בתקופות של אי-ודאות. החוזים שלנו כבר פתחו דלתות בפני משקיעים בינלאומיים, בשל הנגישות שהם מספקים לשווקים אזוריים ספציפיים, בעיקר הודו, אחד ממרכזי הסחר הגדולים בעולם במתכות יקרות. אנו מקווים ומצפים לפתוח דלתות גם בפני סוחרים מישראל," הוסיף מייל.
אודות DGCX
בורסת הזהב והסחורות של דובאי (DGCX) הוקמה ב-2005 וכיום מחזיקה בבעלותה ומפעילה את חברת מסלקת הסחורות של דובאי (DCCC). DGCX ו-DCCC כפופות לפיקוחה של רשות ניירות ערך הסחורות של דובאי (SCA). DGCX מוכרת כשותפת הסליקה המרכזית (CCP) הן על-ידי SCA והן כ-CCP של הרשות האירופית לשוקי ניירות ערך (ESMA).
למידע נוסף:
www.dgcx.ae

www.dccc.co.ae
** גילוי נאות: פעולותיו של מחזיק ההיתר אינן כפופות לפיקוחה של רשות ניירות ערך. ההיתר אינו מהווה חוות דעת לגבי איכות השירותים שמספק בעל ההיתר או הסיכונים הכרוכים בהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il