TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת האופנה GOLBARY ורשת הקוסמטיקה SACARA ישקיעו 5 מיליון ש"ח באתרי סחר חדשניים


בועז פסקו. צלם: אסף לוי
בועז פסקו מונה לסמנכ"ל האיקומרס והדיגיטל של הקבוצה
קבוצת גולברי המפעילה את רשת האופנה GOLBARY ורשת הקוסמטיקה SACARA יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו תשיק ביוני 2021 אתרי E- COMMERCE חדשניים וחלוציים בענף האופנה והקוסמטיקה, שיעניקו חווית קנייה דיגיטלית ופרסונאלית לצרכנית .

קבוצת גולברי תשקיעה בשני אתרי המכירות המקוונים החדשים 5 מיליון ₪.

במסגרת זו מונה בימים אלה בועז פסקו לסמנכ"ל הדיגיטל והאיקומרס של קבוצת גולברי. פסקו בעל ניסיון עשיר של מעל 15 שנה מעולמות הדיגיטל והאיקומרס. בתפקידו האחרון שימש ב – 7 שנים האחרונות כמנכ"ל בחברת THE BOX, המתמחה בשיווק מבוסס תוצאות והוביל מהלכי מכירות דיגיטליים משמעותיים עבור לקוחות החברה.

לדברי משה גולברי, מנכ"ל קבוצת גולברי: "אנו מאמינים שבטווח 5 השנים הבאות מכירות המותגים גולברי וסאקרה יהוו כ 25% מכלל מכירות הקבוצה ובטווח הארוך זירת הדיגיטל תהפוך לזירת המכירות המרכזית. לדבריו: "מלבד ההשקעה הכספית הגבוהה השקיעה הקבוצה גם במיטב הטכנולוגיות אשר יעניקו לראשונה לצרכן חווית קנייה מקוונת פרסונאלית ושלמה החל מרכישה מותאמת, רמת התוכן, מידע רחב, מבצעים, הטבות והנחות המותאמים ללקוחה, וכל זאת באמצעות מערך דיגיטלי המתבסס על מאפייני הלקוחה ותמיכה ממועדון הלקוחות".

עוד אמר גולברי: "זיהינו את המגמה ההולכת וגוברת אליה הולך שוק האופנה והקמעונאות בישראל, במסגרתה הדיגיטל הופך אט אט לזירת המכירות המרכזית והבנו כי לא ניתן להימנע מלהיות בה כמובילי שוק
אנו רוצים להצעיד את המפכה". לדבריו: "עם היציאה מהקורונה הבנו כי דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן דרמטי- וכקבוצה מובילה ומתקדמת, אנו רוצים להמשיך ולחדש את חווית הקניה והשירות. אני שמח ומברך את בועז על הצטרפותו לקבוצה שלנו".

לדבריו של פסקו , אני שמח להצטרף למשפחת גולברי . אחת המטרות המרכזיות שלנו היא להמשיך ולפתח את מערכות היחסים הפרסונאליות עם לקוחות ההקבוצה תוך שימוש חכם יותר במערכות AI ונכסים דיגיטליים מתקדמים ובדגש על חווית שירות מתקדמת כחלק מהשיווק .

קבוצת גולברי נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים גולברי עם 88 סניפים ברחבי הארץ ואת רשת הקוסמטיקה SACARA המפעילה 54 סניפים בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il