TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסתיים שלב יציקת הבסיס למגדל הרביעי והאחרון בפרויקט מגדלי גינדי TLV


יציקת רפסודה מגדל 4. קרדיט- רפי דלויה
השכונה האחרונה במרכז תל אביב בשטח של 55 דונם הגיע לישורת האחרונה, 5,800 קוב בטון, 1,200 טון ברזל, 725 משאיות, 26 שעות
בתחילת 2021 הקדימה מגדלי גינדי TLV ביותר משנה לפני המועד המתוכנן את התשלום עבור חלקת הקרקע בהיקף של 525 מיליון ש״ח עליה מוקם בימים אלה המגדל הרביעי והאחרון בגינדי TLV בן 50 קומות הכולל 385 דירות חדשות
עלות הקמת המגדל הרביעי בפרויקט עומדת על כ-450 מיליון ₪
היקף הפרויקט כולו נאמד בלמעלה מ-4 מיליארד ש"ח, והמחיר הממוצע למ"ר עומד על כ-45,000₪
ענקית הבנייה והתשתיות דניה (DNYA) השלימה היום את שלב יציקת הבסיס למגדל המגורים החדש, מגדל 4 בפרויקט מגדלי גינדי TLV, שיקום בפינת הרחובות החשמונאים-קרליבך. המגדל החדש יתנשא לגובה של 50 קומות כאשר כל אחת מהן תתפרס על פני 1,400 מ"ר. הוא יכלול 385 דירות ו-6 קומות חניה תת קרקעיות. עלות הקמת המגדל הרביעי, שמבוצעת על ידי חברת דניה, עומד על כ-450 מיליון ₪, כאשר עלות שלב הבסיס, יציקת הרפסודות, עומד על כ-7 מיליון ₪.
במשך 26 שעות רצופות, עבדו באתר הבנייה עשרות פועלים, הגיעו 725 משאיות, נחסמו צירים, כל זה כדי להציב את בסיס הבניין החדש – רפסודה המשתרעת על פני 2500 מ"ר, בגובה 2.25 מטרים. כל זה 20 מטרים מתחת לפני הקרקע.
מנכ״ל מגדלי גינדי TLV, אבי זמיר: ״אני נרגש לחזות בשלב האחרון של פרויקט המגדלים של גינדי TLV יוצא לדרך. לאחר אכלוס מוצלח מאד של 2 המגדלים הראשונים ושיווק המגדל השלישי בעיצומו ובזמן שיא, חברת הביצוע דניה החלה ביציקת הבסיס להקמת המגדל הרביעי לאחר חודשים של היערכות וחפירת בור ענק. בשלב המכירה למשפחה וחברים בלבד נמכרו כבר למעלה מ- 180 דירות, שמהוות כמחצית מסך הדירות במגדל כולו. דיירי המגדלים השלישי והרביעי שנמצאים בבנייה בימים אלה יהנו מרופטופ ייחודי בקומה האחרונה שיכלול בריכה, בר, חדר כושר וספא – פסיליטיז ברמה שטרם נראתה כמוה בישראל. בשנה האחרונה השקענו מאמצים ומשאבים רבים לטיפוח וחיזוק הקהילה הייחודית שנרקמה בפרויקט ומכתיבה את אופיה של השכונה הייחודית GINDI TLV. אני סמוך ובטוח שגם דיירי השכונה העתידיים במגדלים החדשים יצטרפו לקהילה חזקה ומגובשת וייהנו מכל הטוב שיש לפרויקט והתושבים בו להציע."

אודות שכונת TLV
השכונה ממוקמת במשולש הרחובות החשמונאים, קרליבך ומנחם בגין בתל אביב (בעבר מתחם השוק הסיטונאי) וקרוב למוסדות התרבות והבילוי המובילים בעיר; היכל התרבות, הבימה, הסינמטק, מתחם האופרה, מוזיאון תל אביב ומגוון מסעדות, ברים ובתי קפה.
שכונת TLV כוללת בנוסף לפרויקט ארבעת המגדלים של החברה:
1. פארק- פארק עירוני רחב ידיים של כ-15 דונם עם מתקני שעשועים לילדים, מזרקה, שבילים וספסלים.
3. קניון- קניון TLV הממוקם מתחת לפארק(בבעלות ריבוע כחול נדל"ן)..
4. פנאי- קאנטרי קלאב ענק של עיריית ת"א - קאנטרי החשמונאים הכולל 3 בריכות שחיה, חדר כושר, חוגים, אולם ספורט, ג'ימבורי ועוד.
5. חינוך- בית ספר יסודי גבעון, ו-10 גני ילדים ומעונות יום ואשכול גנים נוסף מתחת למגדלים.
6. מתחם מגורים של 10 בניינים בני 14 קומות וכ 720 יח"ד אשר שווקו החל משנת 2010 ואוכלסו במלואם.

המגדלים בפרויקט כוללים שטחים ציבוריים לרווחת הדיירים:
- במגדלים 1 ו-2 מתקנים מרשימים לרווחת הדיירים, בהם לאונג' עסקים מאובזר ברמה גבוהה עם חדר יין וישיבות, חדר כושר גדול מלא במכשירים הכי מתקדמים של חברת טכנוג'ים, וחדרי ג'ימבורי גדולים מאובזרים ברמה גבוהה מאד.
- במגדל 3 יבנה רופטופ ייחודי המשקיף לנוף מרהיב בקומה האחרונה של המגדל, לרווחת דיירי מגדלים 3 ו 4. הרופטופ יכלול בריכה, בר וחדר כושר בעיצוב מרשים.
הפרויקט הטכנולוגי והדיגיטלי הראשון והמתקדם ביותר מסוגו בארץ
• הפרויקט כולו מנוהל באמצעות אפליקציה (מערכת הפעלה) מתקדמת וראשונה מסוגה בארץ. דרכה הדיירים יכולים להזמין מקום במתקני המגדל, להזמין חניית אורח, שירותי כביסה, שטיפת רכב, דוגווקר ועוד. בעתיד יהיה ניתן גם לפתוח באמצעותה את דלתות המגדל, להתחבר דרכה לאינטרקום ולהזמין מעלית ועוד מגוון רחב של שירותים אשר יהפכו את האפליקציה לעוזר האישי של הדיירים.
קהילה חיה ותוססת
• הפרויקט נהנה מחיי קהילה פעילה ותוססת. קהילה הפועלת בתחום התרבות, החינוך ומקדמת ערכים של ערבות הדדית. דבר המייחד ומבדל מאד את הפרויקט.
במתחם כולו 2317 יח"ד הפרושות על פני 55 דונם, כאשר הוא מחולק לשני שלבים:
- שלב א'- 10 בניינים בני 14 קומות- 720 יח"ד אשר שווקו בשנת 2010 ואוכלסו במלואם (שלב אשר נמכר בהמשך לחברת ריבוע כחול נדל״ן)
- שלב ב'- השלב שבשיווק עכשיו ומכונה גינדי TLV ובו 4 מגדלים בני 48 קומות- 385 יח"ד בכל מגדל ו-1540 יחידות דיור סה"כ.

מחירי הדירות:
- דירות 3 חדרים- החל מ-3,200,000 ש״ח
- דירות 4 חדרים החל מ-3,850,000 ש״ח
- דירות 5 חדרים החל מ-4,700,000 ש״ח


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il