TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יוניבו נכנסת להפצת קנאביס רפואי באופן ישיר ללקוחות


יוניבו
החברה מתרחבת באמצעות רכישת שליטה בבית מרקחת גרין זון המוכר כבר היום מוצרי קנאביס רפואי בצפון הארץ
פעילות גרין זון, הכוללת בית מרקחת, מרכז הכוונה למטופלים ובית מסחר פעיל, היא רווחית ותזרימית ועתידה לתרום לפעילות יוניבו מיד עם השלמת העסקה # רכישת גרין זון כמו בחינת רכישת בתי מרקחת נוספים, מהווה השלמת השליטה של יוניבו בכל שרשרת הערך ומאפשרת יצירת רווחיות עודפת בסקטור # לגרין זון קהל לקוחות קיים ומערכת הפצת מוצרי קנאביס באון ליין

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "בשנת הפעילות הראשונה הצגנו הכנסות של 34 מיליון ₪ ומעבר לרווחיות כך שרכישת גרין זון, המוכרת מגוון רחב של מותגים תוביל לקפיצת מדרגה נוספת בהיקפי הפעילות של יוניבו. הכניסה באמצעות רכישה למקטע בתי המרקחת, לצד מכירת מוצרי קנאביס רפואי מבוקשים של יוניבו בכ-138 בתי מרקחת בתפוצה ארצית תאפשר לנו להמשיך לצמוח בהכנסות וברווחים. אנו מעריכים שהשנה הקרובה תאופיין במיזוגים ורכישות בסקטור ובכוונתנו לבחון התרחבות עסקית נוספת מתוך מטרה לשמר את הדומיננטיות ומעמדה של החברה תוך ייצור ערך לבעלי המניות שלנו"

יוניבו, המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לכ-138 בתי מרקחת בישראל וכן בעלת בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי (חוות עמית) מדווחת היום על חתימה על מזכר הבנות לרכישת שליטה (51%) בגרין זון פארמה.
למיטב ידיעת החברה, גרין זון מפעילה מתחם בעיר בצפון הארץ הכולל בית מרקחת המוכר היום מוצרי קנאביס רפואי, מרכז הכוונה למטופלים בתחום הקנאביס הרפואי ובית מסחר פעיל המפיץ מוצרי קנאביס רפואי לבתי מרקחת באזור הצפון, וכן פעילות מכירת קנאביס רפואי באון-ליין, ללקוחות, עד הבית. הנהלת גרין זון מסרה כי נכון להיום הפעילות שלה רווחית והתזרים השוטף שלה הינו חיובי.
בהשלמת העסקה לחברה תהיה שליטה מלאה בכל שרשרת הייצור והמכירה של קנאביס רפואי, החל מחוות גידול ועד הספקת מוצרי קנאביס רפואי עד לבתי המטופלים. במסגרת העסקה, החברה תשקיע בגרין זון סכום שאינו מהותי לחברה ובנוסף תרכוש מניות של גרין זון מחלק מבעלי המניות ותעמיד לה הלוואת בעלים שתשמש לפיתוח ולפעילות השוטפת. מייסדי גרין זון יתחייבו להמשיך לעבוד בגרין זון לאחר השלמת העסקה.
ההתקשרות במזכר עקרונות זה מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות העסקית של החברה באופן שעם ובכפוף להשלמת העסקה, תיכנס החברה לתחום ההפצה עד הבית ומכירה ישירה של מוצרי קנביס רפואי באון-ליין. השלמת העסקה כפופה בין השאר להשלמת בדיקת נאותות לשביעות רצון החברה, וקבלת כל האישורים הנדרשים.

לאחרונה דיווחה יוניבו על תוצאותיה השנתיות לשנת הפעילות המסחרית הראשונה של החברה. החברה הציגה בשנת 2020 הכנסות של כ-34 מיליון שקל, רווח גולמי בסך 12.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי אשתקד, EBITDA של 4.5 מיליון שקל ומעבר לרווח, זאת בהשוואה להפסד כ-11.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. עוד עולה מהדוח כי ההון העצמי של החברה, נכון ל-31.12.20, עומד על כ-37.2 מיליון שקל ויתרת המזומנים על כ-21 מיליון שקל.

יוניבו מפיצה את סל מוצריה בכ-138 בתי מרקחת השייכים לרשת סופר פארם וכן בתי מרקחת פרטיים המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר שנמצא בבעלות מלאה של החברה – לאורך כל שנת 2020 וכן לתוך 2021 החברה מרחיבה את מספר בתי המרקחת המוכרים את מוצרי החברה. יוניבו פועלת להגדיל את נגישות מוצריה באופן מתמשך על ידי התקשרויות חדשות עם בתי מרקחת חדשים וכן מקבלת היזון חוזר באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם, מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP על פי דרישות השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il