TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כיצד אמנות עוזרת לייצר מרחב ועומק בבית


לילך הניג שמול, חברת שניר, צילום אלונה ארט פוטוגרפי
השהות המתמשכת בבית עם יצירות אמנות מעשירה את החיים והופכת את הבית לייחודי ומעניין יותר
לילך הניג שמול ושלומית אורן  | 4/3/21, 09:07
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון

מאת: לילך הניג שמול ושלומית אורן השותפות במיזם Snir&So-Art בחברת שניר

לקראת האביב, עונה הנחשבת כתקופת השיפוצים והשדרוגים בבית, בעיקר בימים אלו בהם מבלים הרבה יותר בבית, יש משמעות גדולה למרחב האישי. לפעמים יש תחושה שהחלל סוגר עלינו, יש צורך להרגיש מרחב פתוח וגדול יותר, למרות שפיזית זה לא תמיד מתאפשר.
לילך הניג שמול, מעצבת הבית של חברת שניר אומרת: "תופתעו לגלות שהצבת אמנות בבית יכולה לעשות פלאים. אמנות יכולה להגדיל את החלל ולתת תחושה מרווחת יותר. דרך אחת היא שימוש באמנות דיגיטלית, שיכולה ליצור אשליה של פתח לעולם אחר".
שלומית אורן שותפה במיזם Snir&SoArt אומרת: "המסך בבית משמש לתכנים רבים ומגוונים אך יכול גם להוות ציור מרהיב של יצירת אמנות אשר תשנה את כל הפרספקטיבה של החלל ולייצר עומק, צורות אשר יהוו שער לעולם בעל מימד מרהיב אחר שלא הכרנו".
כיום השימוש במסך לאמנות ידוע, וגם המסך אינו חייב להיות מסך בעל צורניות רגילה ושכיחה של מלבן. קיימות צורות שונות של מסכים, אפשרות לחיתוכים שונים ויצירת זוויות מיוחדות ומעניינות עליהן ניתן להקרין יצירות שונות המגיעות מעולמות וטכניקות אמנות שונים לחלוטין, ההשראה יכולה להיות צבעי מים, שמן או יצירות מודרניות לחלוטין.
טיפ חשוב: דווקא הצבת מסך במקומות פחות צפויים כמו במטבח או על חזית ארון, יכולה ליצור אשליה של הגדלת החלל, בשימוש בעבודת וידאו מתאימה וישנן אף עבודות המייצרות וידאו ארט של אובייקטים כגון שטיח אשר יכולות להיות גורם מעניין ומסקרן בחלל.
דרך נוספת מעניינת וחדשנית הינה שילוב אובייקטים בחלל אשר הם תולדה של עולם העיצוב והאמנות יחדיו. אובייקטים אלו משקפים את החלל שמסביב אבל בה בעת מדברים אמנות ועיצוב באמצעות הצורניות המיוחדת ועירוב החומרים.
טיפ אפשרי הוא שימוש במראות להרחבת החלל הוא טריק ידוע, החוכמה לעשות את זה עם סטייל וייחודיות. פה באים לעזרה יוצרים מוכשרים שמשלבים משטחי מראה ביצירות שלהם ונותנים לחלל מראה מתוחכם יותר.
עולם האמנות מספק השראה משמעותית לאובייקטים, המתבטאת בבחירת הצבעים המודרניים, בעוד שהאובייקטים הם נצחיים, מסוגלים להישאר במרחב בו הם תלויים למשך זמן ממושך ולהיות חלק מאופי הבית.
טיפ נוסף חשוב : דרך נוספת היא יצירת אשליה אופטית תוך שימוש בציור בסגנון אדריכלי. אמנות יכולה לשנות לחלוטין את פרספקטיבת הקירות עד כדי הונאה של הצופה. יש עבודות הנעשות בהשראה של דימויים אדריכליים, ומנכיחות את מערכת היחסים בין פנים וחוץ, ממשי ומדומיין. הפעולה הציורית נעשית במטרה לטשטש אתרי פעילות מוכרים, לרוקן אותם ממהותם, במטרה לעורר שאלות אודות מקום, והפעולות המתקיימות בו.
אי אפשר לשוחח על אמנות אשר מעשירה ומשנה את פני העיצוב והחלל מבלי גם לציין קצת מהאמנות המסורתית, כמו: ציורי חלונות, הפותחים לצופים צוהר אל העולם שבחוץ ויוצרות אשליה. יש עבודות מקור של אמנים בארץ ובעולם היוצרים שער בתוך הבית לעולם אשר מחוצה לו.
יש גם אמנים אשר יוצרים אמנות אורבנית, גם הם רלוונטים להענקת רובד נוסף מעניין ומפתיע לבית והכנת החוץ אל הפנים. לדוגמא אמנות הרחוב והגרפיטי גם בדימויים וויזואליים שניתן לתלות על הקיר.
לילך הניג שמול מסכמת ואומרת: "השהות המתמשכת בבית עם יצירות אמנות מעשירה את החיים והופכת את הבית לייחודי ומעניין יותר".
הכתבה נכתבה על ידי לילך הניג שמול ושלומית אורן השותפות במיזם Snir&So-Art מיזם המייעץ לגופים מסחריים ואנשים פרטיים לרכישת אמנות ואספנות .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il