TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טכנולוגיית ה-ESA המוכחת של גילת הודגמה בהצלחה על רשת ה-Global Xpress של Inmarsat


גילת
האנטנה האלקטרונית המתכווננת בתצורת הארכיטקטורה הפתוחה של גילת , הוטמעה בפתרון ה-G-MODMAN של Inmarsat
חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על הדגמה מוצלחת של האנטנה האלקטרונית המתכווננת שלה (ESA) על רשת ה-Global Xpress ((GX של Inmarsat. הארכיטקטורה הפתוחה של גילת, עם פתרון ה-ESA הוטמעו בפתרון ה-G-MODMAN של Inmarsat.
לראשונה בוצעה הדגמה בזמן אמת של טרמינל ESA על גבי לוויין ה-GX התפעולי של Inmarsat. ההדגמה המוצלחת בוצעה על גבי לוויין Inmarsat-5 F1 ב-62.6 מעלות (מזרח). האנטנה המתכווננת בעצמה של גילת מתחברת אוטומטית לרשת ,GX ותומכת בתקשורת דו-כיוונית בזמן אמת במצבי מיקום אנטנה קבועים ומשתנים. כוונון האלומה בתנאי גובה וזוויות הטיה משתנות נעשה תוך ניהול צפיפות ההספק הספקטרלית (PSD), בכדי למזער הפרעות מלוויינים שכנים, ובהתאם לרגולציה.

"אנו שמחים על ההדגמה המוצלחת של טכנולוגיית ה-ESA של גילת על גבי רשת ה-GX של Inmarsat", אמר ג'רום סומן, מהנדס ראשי וסמנכ"ל רשתות ב-Inmarsat. "ההטמעה החלקה של ה-G-MODMAN שלנו עם מערכת בקרת האנטנות של גילת, באמצעות ממשקים סטנדרטיים פתוחים, הינה גורם מרכזי בהדגמת יכולת התמיכה בטכנולוגיית הכיוונון האלקטרוני ברשת הלוויינים הגלובלית של Inmarsat״.
"אנו שמחים לחבור ל-Inmarsat, בפיתוח ראשון נוסף בתעשייה, ולהדגים את טכנולוגיית ה- ESA המוכחת שלנו על קבוצת לווייני ה- Global Xpressשלהם", אמר רוני סטולרו, סמנכ״ל מוצרי אנטנה ואסטרטגיה בגילת. "הטמעת טכנולוגיית ה-ESA של גילת עם ה-G-MODMAN של Inmarsat מדגישה עוד יותר את היותה של גילת מובילה בתחום ה-ESA ואת מוכנותה לפריסה מסחרית״.

אודות Inmarsat
Inmarsat הינה ספקית מובילה בעולם של פתרונות תקשורת לוויינית למכשירים ניידים. החברה מחזיקה ומפעילה את הפורטפוליו המגוון ביותר של רשתות תקשורת סלולריות על גבי לוויין בעולם, ומחזיקה בפורטפוליו תדרים רב שכבתי ובינלאומי המכסה תדרי L, תדרי Ka, ותדרי S, ומאפשר רוחב ומגוון שאין שני לו מבחינת הפתרונות אשר החברה מספקת. רשת ההפצה הגלובלית הוותיקה של Inmarsat כוללת לא רק את חברות התקשורת המובילות בעולם, אלא גם יכולות מכירה ישירות ועצמאיות, אשר מאפשרות הבטחת שירות ללקוח מקצה לקצה.
לחברה ניסיון חסר תחרות בתפעול רשתות התקשורת הניידות האמינות ביותר בעולם, המאפשרות שמירה על יישומי בטיחות ותפעול קריטיים במשך יותר מ-40 שנה. זהו גם כוח מניע מרכזי העומד מאחורי החדשנות הטכנולוגית בתקשורת סלולרית על גבי לוויין, המשמר את הובלתה באמצעות השקעה משמעותית ורשת עוצמתית של שותפי טכנולוגיה וייצור.
Inmarsat פועלת במגוון רחב של מגזרים בעלי משאבים כספיים בכדי לממן את האסטרטגיה העסקית שלה ומחזיקה בעמדות מובילות בשווקי הלוויין הימיים, הממשלתיים, שווקי התעופה והארגונים, ופועלת באופן עקבי כשותף אמין, תגובתי ואיכותי אל מול לקוחותיה ברחבי העולם.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il