TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נתנאל גרופ תקים שכונה חדשה בבית"ר עילית:


נתנאל
זכתה במרכז לרכישת קרקע בעיר בתמורה ל-75 מיליון שקל; מתכננת להקים שכונת מגורים חדשה שתכלול כ-800 יחידות דיור
חברת נתנאל גרופ העוסקת בייזום תכנון והקמת פרויקטים למגורים ומסחר בישראל, מדווחת היום על זכיה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון להקמת שכונת מגורים חדשה בעיר בית"ר עילית, וזאת לאחר שהצעתה, בגובה של כ-75 מיליון שקל, נבחרה להצעה הזוכה.

בית"ר עילית היא עיר המאופיינת באוכלוסייה חרדית וממוקמת כ-8 ק"מ דרום-מערבית לירושלים. המכרז של מינהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון מיועד לבניית שכונה חדשה בעיר, בשטח המכונה 'גבעה ג'. התב"ע הקיימת מאפשרת לבנות בתא השטח 405 יחידות דיור, אולם משרד הבינוי והשיכון מקדם תב"ע, הנמצאת לפני הפקדה, אשר צפויה עם אישורה להגדיל את כמות יחידות הדיור אותן ניתן יהיה להקים לכ-780 יחידות.
השכונה תאופיין בבנייה רוויה נמוכה ותכלול כ-50 בניינים, הכוללים תמהיל מגוון של דירות בגדלים שונים, לרבות דירות פנטהאוז ודירות גן. עבודות הפיתוח בשכונה צפויות להיות בסטנדרט גבוה, ולכלול את כל השירותים הנדרשים להקמת השכונה בישראל, לרבות שטחי מסחר בהיקף של כ-4,000 מ"ר, שיוקמו ויהיו אף הם בבעלות נתנאל.

אריה נתנאל, יו"ר החברה: "הזכייה במכרז זה היא צעד משמעותי נוסף להרחבת פעילותינו בתחום מתחמי המגורים, הכוללים לצד הקמת מבני מגורים גם בניית שטחי מסחר, בדומה לפרויקטים אותם ביצענו בעבר. מדובר בפרויקט משמעותי שילווה את החברה בשנים הקרובות, ואנו מאמינים כי המומחיות והניסיון שצברנו לאורך השנים יבואו לידי ביטוי גם בהקמת השכונה החדשה בבית"ר עילית, שתהיה ברמת תכנון וביצוע הגבוהה ביותר. אנו נמצאים כעת בתנופה של עשייה, וממשיכים לבחון כל העת ביצוע עסקאות חדשות התואמות את יכולות החברה".

קבוצת נתנאל גרופ היא אחת מחברות הבניה הוותיקות בישראל, ופועלת מעל ל-50 שנה בענף הנדל"ן, במהלכן תכננה, יזמה והקימה אלפי יחידות דיור בארץ. החברה בעלת הון עצמי של מעל לרבע מיליארד שקל, ובין בעלי המניות בה נמצאים הגופים המוסדיים המובילים בישראל, אלטשולר-שחם וילין לפידות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il