TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

על בד מדווחת על תוצאות שיא לרבעון השלישי לשנת 2020


על בד
צמיחה של 19% בהכנסות ל-405 מיליון שקל; זינוק חד ברווחיות
שיעור הרווח הגולמי -29%;
שיעור הרווח התפעולי - 15%;
שיעור ה-EBITDA – 20%;

זינוק ברווח הנקי ל-43 מיליון שקל;
תזרים מזומנים חזק – 63.5 מיליון שקל;
החברה ייצרה מזומנים בהיקף כולל של 171.5 מיליון שקל מתחילת השנה;

ההון העצמי חצה את רף חצי מיליארד שקל


המנכ"ל דן מסיקה: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את הביקוש הגבוה למוצרינו בתחום המגבונים, לצד הצלחת פעולות ההתייעלות בהן נקטנו בשוק האמריקאי בשלושת תחומי הפעילות המתבטאות בשיפור נוסף ברווחיות. אנו רואים מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של מוצרי ניקוי וחיטוי, שהחלו עם התפרצות נגיף הקורונה אך צפויים להישאר גם בהמשך"


15 בנובמבר 2020 - על בד, החברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם בייצור מגבונים לחים שאינם ממותגים, והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים לא ממותגים, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2020 ומדווחת על תוצאות שיא, הכוללים רווח נקי של כ-43 מיליון שקל ורווח תזרימי תפעולי (EBITDA) של כ-80 מיליון שקל, המהווה כ-20% מסך הכנסות החברה. החברה מדווחת על תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ-63.5 מיליון שקל, ומתחילת השנה ייצרה מזומנים בהיקף כולל של כ-171.5 מיליון שקל. במהלך הרבעון השלישי הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד בסך 25 מיליון שקל ועל החלטתה לבצע תוספת השקעות בסך 11 מיליון יורו באתרי החברה לצורך הרחבת יכולות הייצור בתחום המגבונים ומתן מענה לגידול הנמשך בביקוש למוצרי החברה.

ההכנסות ברבעון השלישי רשמו עלייה של 19% והסתכמו בכ-404.7 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 340.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019. עיקר הגידול בהכנסות נובע מגידול של כ-65 מיליון שקל במכירות מגזר המגבונים. ברבעון השלישי של השנה ירד שער החליפין הממוצע של הדולר מול השקל בכ-2.4% ושל האירו מול השקל בכ-4.3%, בהתאמה, אל מול הרבעון המקביל אשתקד. השפעת השינויים בשערי החליפין הינה קיטון של כ-13 מיליון שקל בהכנסות.

הכנסות מגזר המגבונים רשמו עלייה ל-365.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-300.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, בעוד הכנסות ההיגיינה הנשית רשמו ירידה קלה ל-39.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-40 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019, וזאת בהתאם למגמה הכללית בשוק ההגיינה העולמי, שרשם ירידה בצריכת מוצרי הגיינה, בין היתר בהשפעת סגרים שנכפו כתוצאה מהשלכות התפשטות נגיף הקורונה.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי השנה הסתכם ב-118.9 מיליון שקל, או 29% ממחזור המכירות, בהשוואה לרווח גולמי של 73.7 מיליון שקל, או 22% מהמחזור, ברבעון השלישי אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מהגידול במחזור המכירות והשפעתו של מרכיב ההוצאות הקבועות ומהתייעלות במגזר המגבונים.

ה-EBITDA רשם זינוק חד ברבעון החולף והסתכם ב-79.7 מיליון שקל, כ-20% מסך הכנסות החברה, לעומת EBITDA של 33 מיליון שקל, אשר היווה כ-10% מסך הכנסות החברה, ברבעון השלישי של 2019.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי עמד על 61 מיליון שקל או 15% מהמחזור, בהשוואה להפסד תפעולי של 5.6 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. השיפור החד ברווח התפעולי נובע משיפור בכל מגזרי הפעילות של החברה, כאשר בתחום המגבונים הלחים בישראל, הרווח התפעולי צמח בכ-145%, באירופה בכ- 120% ובארה"ב החברה עברה לרווח של כ-2.8 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-6.2 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. בתחום ההיגיינה הנשית חל קיטון בהפסד התפעולי בסך של 24 מיליון שקל במגזר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד (בעיקר בגין הפחתת המוניטין שנרשמה ב-2019).

בשורה התחתונה, על בד מדווחת על רווח נקי של 42.7 מיליון שקל, כ-11% מסך ההכנסות, לעומת הפסד של 24.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019.

תזרים המזומנים השוטף התחזק משמעותית ועמד בסוף הרבעון על 63.4 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שוטף של 23.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב- 2019.

ההון העצמי נכון לסוף הרבעון השלישי של השנה חצה את רף חצי מיליארד שקל ומסתכם ב-502 מיליון שקל, כ-39% מסך המאזן, בהשוואה להון עצמי של כ-405 מיליון שקל, כ-32% מסך המאזן נכון לסוף 2019.

אשראי לזמן קצר ירד בכ-28 מיליון שקל, ואשראי בנקאי לזמן ארוך ירד בכ-112 מיליון שקל.

בחברה מסבירים כי התפשטות נגיף קורונה בעולם השפיעה על גידול בביקוש למוצרי החברה וזאת כחלק מתופעת האגירה של צרכנים ומעלייה משמעותית בביקוש למוצרי חיטוי וניקיון בעולם כולו. החברה מדווחת כי היא נתקלת בקשיים לספק את כלל הגידול בביקוש וכי בשוק הבדים המשמשים כחומר גלם עיקרי בייצור מגבונים נרשמת עליית מחירים.

מנכ"ל החברה דן מסיקה ציין כי "על בד גאה להציג היום רבעון שיא ושיפור ניכר בכל שורות הדו"ח. החברה ממשיכה ליהנות מביקוש גבוה למוצריה על רקע השלכות התפשטות נגיף קורונה, לצד התייעלות במגזרי המגבונים וההיגיינה הנשית והפחתת רמות החוב והמינוף, כחלק מיישום התוכנית האסטרטגית.

"כחלק מהתהליך למיקוד עסקי, השלמנו השנה בהצלחה את מכירת פעילות מוצרי הספיגה לאונטקס תמורת כ-8 מיליון דולר, דבר שאפשר לנו לנצל באופן מיטבי את יכולות הייצור שלנו ולחזק את פעילותנו השיווקית באירופה ובשוק האמריקאי בתחומי הליבה. מתחילת השנה הגדלנו בכ-100 מיליון שקל את מכירות המגבונים הלחים שלנו באירופה ורשמנו גידול של כ-40 מיליון שקל בפעילות מכירת המגבונים בארה"ב, שאף עברה ברבעון השלישי של השנה לרווח תפעולי.

"הקורונה מייצרת עבורנו ביקושים גבוהים למוצרי החברה, אך לא מדובר להערכתנו בתקופה חולפת שכן אנו רואים מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של מוצרי ניקוי וחיטוי, שסביר מאוד שיישארו גם לאחר מציאת חיסון או טיפול לנגיף. לצד זאת, הנהלת החברה תרה כל העת אחר ערוצי פעילות חדשים, בין היתר של צריכת מגבונים וחומרי חיטוי בענפי משק שונים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il