TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Nuvei מודיעה על שותפות אסטרטגית עם קבוצת MAX, והסכם למכירת CreditGuard


Nuvei
כחלק מן ההסכם, Nuvei הסכימה למכור ל-MAX את מלוא אחזקותיה ב-CreditGuard, ספקית שירותי סליקה לבתי עסק בישראל
Nuvei, ספקית עולמית של טכנולוגיות תשלום, כרתה הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Max (להלן MAX), אחד מהגופים הפיננסיים המובילים בישראל. במסגרת שותפות זו, לקוחות עסקיים של MAX המעוניינים לפתח פעילות עסקית מחוץ לישראל יוכלו לקבל גישה לרשת סליקת התשלומים של Nuvei בצפון אמריקה, באירופה, באמריקה הלטינית ובאזור אסיה - מדינות האוקיינוס השקט. כחלק מן ההסכם, Nuvei הסכימה למכור ל-MAX את מלוא אחזקותיה ב-CreditGuard, ספקית שירותי סליקה לבתי עסק בישראל.

הפלטפורמה הטכנולוגית הקניינית של Nuvei מאפשרת לעסקים להגדיל את היקף הפעילות ברמה העולמית, ומציעה ללקוחות של MAX אפשרות לבצע עסקאות ביותר מ-150 מטבעות וביותר מ- 250 אמצעי תשלום חלופיים, כל זאת באמצעות הטמעה של מערכת אחת. מצד שני, בתי עסק הסולקים עם Nuvei יוכלו להתחבר לשירותי סליקת התשלומים של MAX בישראל.

"ביצענו סינון קפדני כדי למצוא את השותפה האידיאלית להתרחבות של עסקי סליקת התשלומים שלנו לישראל, ומצאנו חברה שתבטיח המשכיות בפעילות של CreditGuard ואת המשך הצלחתה, לצד הלקוחות והעובדים שלה," אמר פיליפ פאייר, יו"ר ומנכ"ל Nuvei. "יש לנו ביטחון מלא בחזון ובאסטרטגיה של MAX לאספקת מוצרים ושירותים יוצאים מן הכלל ללקוחות של CreditGuard. מצד שני, השותפות תאפשר ל-Nuvei להגדיל את טביעת הרגל העולמית שלה ולעגן את מעמדה כחברה מובילה בתחום שירותי התשלום, עם היקף פעילות עצום ונוכחות נרחבת."

"הרכישה הזו עומדת בקנה אחד עם הגישה שלנו המציבה את הלקוח במרכז. ישראל עומדת על סף מהפכה בתחום שירותי התשלום, והמהפכה הזו תחייב עסקים בכל הגדלים להיערך מחדש בפעילות האונליין והאופליין שלהם ולהתאים את המערכות שלהם לדרישות של EMV," אמר אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-MAX. "אלה חדשות חשובות לעסקים הישראליים שמצטרפים למהפכה הדיגיטלית. CreditGuard מספקת מגוון שירותי תשלום דיגיטליים מתקדמים ומאובטחים בכל ערוצי המכירות. שיתוף הפעולה עם Nuvei יאפשר לנו להתאים פתרונות תשלום גלובליים ללקוחות המסחריים שלנו."

"הערך האמיתי של CreditGuard טמון במחויבותה יוצאת הדופן לשרת את לקוחותיה," אמר אוריאל בן דוד, מנכ"ל CreditGuard. "נמשיך להתייחס אליהם כנכסים החשובים ביותר של החברה. אנו מאמינים שהחיבור עם MAX יאפשר לנו להרחיב את מגוון השירותים שלנו ולשדרג את המוצרים שאנו מעניקים ללקוחותינו."

Nuvei רכשה את CreditGuard במסגרת רכישת SafeCharge בשנת 2019. השלמת המכירה של CreditGuard כפופה לתנאים המקובלים ולאישורים רגולטוריים.

אודות Nuvei

חברת Nuvei היא הקהילה הראשונה בעולם של מומחים לשירותי תשלום. אנו מספקים שירותי תשלום כלל -ערוציים עם תמיכה מלאה לעסקים גדולים, בינויים וקטנים ולשותפי הפצה, בעזרת חבילת הטכנולוגיות הקנייניות הרחבה שבידינו. אנו גם מעניקים לארגוני מכירות עצמאיים (ISO), ליצרני תוכנה בלתי תלויים (ISV), לספקי שירותי סליקה ולפלטפורמות מסחר אלקטרוני את הטכנולוגיה, הידע ושירות הלקוחות הנדרשים להם כדי להצטיין בתחומם. החזון שלנו, המגובה בפלטפורמה גלובלית ובשירות מקצה לקצה, הוא לבנות רשת שתאפשר ללקוחות ולשותפים שלנו לשגשג בגדול. מטרתנו היא ליצור הזדמנויות גדולות וטובות יותר לכולם בתחום שירותי התשלום, ולסלול את הדרך ליצירת שותפויות מוצלחות. למידע נוסף היכנסו לאתר www.nuvei.com.

אודות קבוצת MAX

קבוצת MAX המבוססת בישראל היא חברה פיננסית מובילה המספקת שירותי תשלום ואשראי מתקדמים. MAX, לשעבר לאומי קארד, נמכרה לקרן ורבורג פינקוס בשנת 2019. היא אחת מחברות כרטיסי האשראי הגדולות בישראל, והיא מספקת שירותים מתקדמים לרוב המוסדות הפיננסיים הגדולים בישראל, לסוחרים ולצרכנים. MAX משרתת כ-2.5 מיליון בעלי כרטיסי אשראי, בשיתוף עם ויזה ועם מאסטרקארד. היא גם משרתת יותר מ-50,000 סוחרים מכל המגזרים ובכל הגדלים. החברה מינפה את יכולות הליבה שלה כדי לפתח היצע שירותים פיננסיים מגוון יותר לכל סוגי הלקוחות, כמו תיק מגוון של פתרונות אשראי. הרכישה האחרונה של הקבוצה, רכישת Capit, עומדת בקנה אחד עם גישתה ששואפת להעניק לסוחרים הישראליים מגוון שירותים רחב יותר. למידע נוסף אנא היכנסו לאתר של MAX בכתובת: www.max.co.il




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il