TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שגרירים מכל העולם ביקרו את 1200 הסטודנטים הזרים


שגרירים בתערוכה החקלאית בערבה התיכונה. צילום - תקשורות יעל שביט
בלימודי תואר ראשון ושני בחקלאות בשיתוף אוניברסיטת תל אביב במרכז AICAT בערבה התיכונה

גיל השכל ממשרד החוץ: הפעילות של מרכז AICAT הינה תרומה אדירה ליחסי החוץ של מדינת ישראל

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה ד"ר אייל בלום, גיל השכל ראש מש"ב (מרכז לשת"פ בינלאומי) במשרד החוץ וחני ארנון מנהלת מרכז המשתלמים בערבה התיכונה, ארחו את השגרירים והנספחים הדיפלומטיים המשרתים בישראל: מקולומביה, סרילנקה, וייטנאם, קניה, קזחסטן, אינדונזיה ותאילנד.


שלושה שגרירים, מקולומביה, סרילנקה והשגרירה התאילנדית, מונו לתפקיד לאחרונה- וזו להם פעם ראשונה בערבה ובמדבר. בערבה התיכונה ציינו כי קיימת חשיבות רבה להגעתו של שגריר אינדונזיה בישראל, מאחר ולמדינה זו אין קשרים דיפלומטים רשמיים עם ישראל.

השגרירים נפגשו עם 1,200 הסטודנטים לחקלאות הלומדים במרכז AICAT בערבה התיכונה, חלקם לתואר ראשון ושני בשיתוף אוניברסיטת תל אביב, בהמשך ערכו סיור בתחנת המחקר "יאיר" בחצבה וכן התקיים פנל בהשתתפות השגרירים, צוות מרכז המשתלמים, צוות חוקרי מו"פ ערבה תיכונה, תושבי הערבה ונציגי הסטודנטים.

גיל השכל, ראש מש"ב (מרכז לשת"פ בינלאומי) במשרד החוץ, אמר כי השגרירים התרגשו מאוד מהמפגש עם הסטודנטים ועם תושבי הערבה התיכונה והתרשמו מהנחישות והמאמץ לשיתוף פעולה עם הסטודנטים הזרים וכולם אמרו שהם מתכוונים לחזור לבקר בערבה "אני מעריץ גדול של תושבי הערבה התיכונה ונפעם כל פעם מחדש מהדבקות שלהם במקום, האהבה והחיבור המיוחד לקרקע. אני חוזר מהערבה עם רושם אדיר ויודע כי זו הציונות האמתית והטהורה. הפעילות של מרכז AICAT הינה תרומה אדירה ליחסי החוץ של מדינת ישראל, הצוות של חני מנהלת מרכז המשתלמים בערבה, הינם שגרירים אדירים של מדינת ישראל בעולם ואנו במשרד החוץ שמחים וגאים בשותפות ארוכת השנים החשובה הזו".

במרכז משתלמים בערבה התיכונה AICAT בניהולה של חני ארנון, לומדים השנה מעל 1,200 משתלמים ממדינות: תאילנד, וייטנאם, לאוס, מיאנמר, קמבודיה, אינדונזיה, נפאל, מזרח טימור, אתיופיה, קניה, אוגנדה, רואנדה וניגריה. המרכז פועל בשיתוף אוניברסיטת תל אביב ומטרתו להכשיר משתלמים בענף החקלאות המתקדמת. הפעילות מתבססת על תכנית מקצועית וייחודית של הדרכה וחונכות מעשית, המבוססת על הקניית ידע ומיומנויות בתהליך משולב, המעניק למשתלמים הכשרה מעשית במשקי הערבה השונים ולימודים עיוניים, בשיתוף אוניברסיטת תל אביב. מרכז AICAT משתף פעולה עם משרדי הממשלה, מוסדות חינוך ברחבי העולם, שגרירויות וגופים חקלאיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il