TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אאורה מחזקת את פעילותה בקריית אונו בפרוייקט משמעותי נוסף


אאורה השקעות
אושרה תוכנית בניין עיר להקמת 332 יחידות דיור בפרויקט 'מתחם אורן' בקריית אונו

לדברי יעקב אטרקצ׳י מנכ״ל ובעלים של אאורה השקעות: "אאורה ממשיכה לצבור פרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי באזורי הביקוש המשמעותיים ביותר באזור המרכז ולצד פרוייקט אונו וואלי בקריית אונו מצטרף פרוייקט מתחם "רחבת האורן" שמקבל את אישור הועדה לתב"ע חדשה."


אאורה פועלת ב-38 פרוייקטים שונים ברחבי הארץ ומקימה בימים אלה 13,611 יחידות דיור למגורים
חברת אאורה השקעות מודיעה הבוקר (ב') כי הוועדה המקומית בקריית אונו אישרה תוכנית בניין עיר (תב"ע) להקמת 332 יחידות דיור. התוכנית שהגישה אאורה אושרה על ידי הוועדה למתן תוקף. מדובר בתוכנית התחדשות עירונית על פני שטח של כ-17.5 דונם וממוקמת בדרום מערב לצומת הרחובות וולך ולוי אשכול.


במסגרת התוכנית יפונו 96 יח"ד בשלושה בנייני רכבת ברחובות האורן 6-28, ובמקומן ייבנו 276 יח"ד חדשות ב-5 בניינים בני 10 עד 20 קומות. עוד כוללת התוכנית חיזוק של 56 יח"ד בשני בניינים ברחובות האורן 2-4. סך הכל תכלול התוכנית 332 יח"ד מתוכם לשווק 180 יחידות דיור.


התוכנית קובעת בניה גבוהה מעל חזית מסחרית לאורך דרך לוי אשכול, כיכר עירונית ומסחר בקנה מידה קטן לאור רחוב וולך, מגרש ציבורי, שטחים פתוחים ומבני מגורים. נכון להיום החתימה אאורה ישראל למעלה מ-90% מבעלי הזכויות על הסכמי פינוי-בינוי.


בפרוייקט אונו ואלי שבקרית אונו ואשר מצוי בשלבי הקמה מתקדמים החברה בונה 672 יחידות דיור מזה לשיווק על ידי החברה 456 יחידות דיור מתוכן נמכרו עד ליום 31.12.2019 65% מהדירות


אטרקצ'י הוסיף ומסר כי "במקביל החברה מתקדמת בצורה משמעותית בפרוייקט אונו ואלי שבקרית אונו בו היא בונה 672 יחידות דיור (אשר מתוכן היא משווקת 456 יחידות דיור). עד לסוף 2019 נמכרו כ-65% מהדירות. היקף המעורבות שלנו בקריית אונו כולל כיום 1,148 יחידות דיור בשלבים שונים."

לדברי אטרקצ'י: "הפרויקט המדובר הינו ה-13 מבין הפרויקטים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית אשר בהם התב"ע אושרה למתן תוקף. החברה צופה כי הפרויקט יצטרף עד סוף השנה לשיווק יחד עם עוד 6 פרויקטים אחרים בחברה בשלבי שיווק וביצוע: פרויקט "הגנים התלויים" ביהוד, פרויקט "אונו ואלי" בקריית אונו, פרויקט הרא"ה ברמת גן, פרויקט "אאורה רמת חן" ברמת גן, פרויקט "אאורה סיטי" בחדרה ו- "אאורה רמת השרון" ברמת השרון."


אאורה הינה חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 38 פרויקטים הכוללים 13,611 יחידות דיור למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה 10,346 יח"ד). מתוך סך כל הפרויקטים, 28 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה 12,251 יחידות דיור (חלקה האפקטיבי של החברה 9,059 יח"ד). במסגרת פרויקטים למגורים אותם החברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מספר מרכזים מסחריים שכונתיים בשטח כולל של כ- 25,000 מ"ר. כמו כן, החברה הינה הבעלים והמפעילה של מתחם מעונות סטודנטים בקרית אונו.


אאורה זכתה כחברה המובילה בארץ בשנים 2019-2016 במדד להתחדשות עירונית אשר נערך בשיתוף עיתון גלובס, אתר מדל"ן וחברת דנס אנד ברדסטריט. בנוסף זכתה החברה בשנת 2018 בדירוג החברתי להתחדשות עירונית של חברת סיטי סקוור בשיתוף עם דה מרקר כחברה המובילה בארץ בתחום ההתחדשות העירונית בפרויקטים של פינוי ובינוי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il